Förlåt, sa D.




Förlåt...





Hey du...

Sett att du hittat hit nu.

Jag kan bara säga förlåt.



Förlåt för att jag...Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Förlåt för allt. Förlåt för att jag sårade dig. Förlåt för att jag bara gick min väg och förstörde allt. Förlåt för att jag är jag och har en helt annan väg att gå än o följa stereotypa fotspår. Du vet att jag var född till att gå mina egna vägar...

Förlåt för varje gång ville vara i fred. Förlåt varje gång då det inte de kändes som jag brydde mig. Förlåt för varje gång jag stängde in mig. Förlåt för varje gång jag inte kunde ge det du behövde. För mina tårar var för många...

Det var aldrig meningen att du skulle hitta hit. Det var mest meningen att du skulle glömma mig. Det var därför jag gick med så du kunde bli trygg i din värld.

Jag vet inte hur du har hittat hit igen...

Jag hoppas du förstår att den perioden i mitt liv så förändrades jag mycket och utvecklades enormt mycket till den jag är idag. Och du bar mig många gånger under den perioden. Otroligt tacksam för det och hur stark du var. Men det var för mycket i mitt bröst för att bara leva så här...

Jag kunde inte leva med dig
. Den världen du lever i gjorde att jag inte kunde andas. Jag kvävdes. Det var tårar för tusen hav inom mig, och en ödesaga så overklig men som jag var tvungen att fullfölja.

Jag kunde ha fejkat leendet, levt ett robotiskt svensson-liv, förlovat mig, skaffat hus, barn. Men jag var aldrig menad till de. Det visste du mer än någon annan då inte ens din kärlek kunde göra mig lycklig.


Men du ska veta en sak. Att jag älskade dig.

Enormt mycket. Förmodligen det jag nånsin älskat mest.

Allt jag hoppas är att du blir lycklig.

Själv är det just nu inget mitt hjärta kan bli.


Jag har bara en väg jag måste vandra. Ett otroligt äventyr. Jag kan inte avslöja allt som kommer hända eller om jag kommer tillbaka igen.

Men. Det var aldrig min mening att såra dig när jag gick ifrån dig. Jag ville bara se dig lycklig och att den världen och den tryggheten du levde i passa dig bättre.

Själv vet du med att min livshistoria är så overklig. Nånting obeskrivligt, både kärlek och sorg. Och även om jag aldrig får reda på vilka mina föräldrar är kanske jag kan förstå all den här kunskapen jag föddes med, men då måste jag lämna den västerländska systematiska vetenskapliga världen.


Jag måste hem.

Jag gjorde de här för att jag älskade dig och vill se dig bli lycklig även om de blir med nån annan...

Jag förlorade den jag älskade mest i hela världen...

Vet du hur många nätter jag grät?

Men jag gjorde det för att du skulle bli lycklig...

Men jag kunde sätta ord på det då vad jag ville med mitt liv...

Var bara en arg och frustrerad pojke då...

Men nu är jag en man.

Oh jag behöver inga stereotypa drömmar i en kall systematisk västerländsk värld...

Allt mitt hjärta önskar är att du är och blir lycklig nu o glömmer mig...


Förlåt E...

Men skulle jag få stå inför samma sak igen, skulle jag göra samma val.

Förändra världen går före individuell kärlek...

Hoppas du är lycklig...Jag vill att du blir det...

Jag vill inte träffa dig igen...O inte riva upp gamla sår...

Bara att du blir lycklig...Jag vill bara att du blir lycklig...

Du vet att jag har en väg jag måste gå...

O en dag hittar jag med min lycka...

Nånstans i denna robotiska värld...

Kärlek
/ - D.
Fortsättning följer i morgon, vart jag försvinner.

Postat av: c

elin kan ska va lycklig!

2010-08-21 @ 22:55:23
Postat av: Linda

Jätte fint skrivit D!

Hoppas du mår bättre nu. :)

2010-08-22 @ 01:00:34
Postat av: johnny

vad är detta för blogg?

2010-08-22 @ 03:41:42
URL: http://johnnyponken.blogg.se/
Postat av: sandra

Tycker det är så sorgligt...<3

Hoppas du mår bättre

2010-08-22 @ 09:22:17
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: emma

Du ska inte finnas <3 men du gör det, DU ÄR OTROLIG OCH MIN IDOL!!!

2010-08-22 @ 10:22:50
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

Du ska inte finnas <3 men du gör det, DU ÄR OTROLIG OCH MIN IDOL!!!

2010-08-22 @ 10:22:55
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

De är tråkigt att de blev som det blev, men det finns en mening med allt Dede! <3

2010-08-22 @ 11:27:14
Postat av: kanskegirlie

Du skrev själv att de är så sagor börjar :D de är som o följa en jättevacker sorglig saga!



men slutet blir nog bra <3

2010-08-22 @ 11:27:57
Postat av: fanny

Du är AMAZING! :) <3

2010-08-22 @ 12:55:19
Postat av: Fiia

Känns som jag missat en bit av texten, fast jag läste den från början...

lite förvirrad kanske !

Men ändå en bra text ;).

2010-08-22 @ 12:55:50
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: Clara

Riktigt sorgligt, men så fruktansvärt vackert...

2010-08-22 @ 13:43:24
URL: http://lightworkers.org
Postat av: julia

tycker filmen Be Cool är riktigt bra och Christina Milan sjunger Beliver så himla fint, vacker låt!

ha det bra!

2010-08-22 @ 14:33:10
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

Oh Dede..<3



Du kommer bli starkare för att du är en otrolig person och har ditt äventyr! Inte många om någon? Skulle göra ditt ditt val!<3



Du har allafall nånting att se fram i mot när du åker iväg...kommer sakna dig <3

2010-08-22 @ 14:54:11
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

Oh Dede..<3



Du kommer bli starkare för att du är en otrolig person och har ditt äventyr! Inte många om någon? Skulle göra ditt ditt val!<3



Du har allafall nånting att se fram i mot när du åker iväg...kommer sakna dig <3

2010-08-22 @ 14:54:15
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Mirela

Riktigt sorgset...



Men om du kände att de var rätt val, så var det D.

Hoppas du verkligen lyckas hitta Girlie och dit du ska, berätta allt när du är tillbaka.

2010-08-22 @ 15:44:11
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: D.Dede

C //



Ja de var det jag skrev?



Resten, tack alla för all support!

Ni är för alltid mina D-angels, de gäller alla som läst, alla tusentals som följt min blogg, mejlat, bara läst ! D-angels är ni! Massa kärlek.



/ - D.

2010-08-22 @ 16:12:58
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: sara

riktigt fin å sorglig text!

hoppas att du mår bättre...

å att du hittar din lycka!

2010-08-22 @ 16:19:51
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: ...

i got memories, this is crazy, you ain't nothing like the boy i used to know, wanna let you in, but no.. that means memories and it's crazy, you ain't nothing like the boy i used to know.

2010-08-22 @ 17:37:37

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: