Nästa inlägg: Sexism

 

Hey alla!

Tack för alla respons och mejl jag fått för det jag skrev.

Jag kommer nu skriva om "sexism" och annat i nästa inlägg för att beröra det djupare. Hur vi kan förändra oss själva bort från det materialistiska samhället till att skapa nya paradigm inom oss själva.

Det är otroligt viktigt ämne - som inte vågas prata om eftersom det är så tabubelagt. Men om man inte rör vid ämnet kan man aldrig lyfta och evolvera ifrån det.

Därför så tänker jag ta upp "sexism" i nästa inlägg och skriva mer om det.

All kärlek,
Truly Yours,
D.

P.S Jag la allting inlägget som jag skrev under kategorin "Dede svarar på de 1000 dagarna" så att allt är under samma ställe. En ny kategori är nu "De 1000 dagarna" så folk får se vad jag gick igenom, bless you all D.S


Postat av: atous

Du måste skriva om det här. Behöver det så sjukt mycket

2014-02-07 @ 23:13:09
Postat av: hanna

<3

2014-02-09 @ 12:20:02
Postat av: hanna

när ska du ha läsarträff?

2014-02-09 @ 12:20:16
Postat av: Shpresa

ladda ner Immortal Techniques nya musik!!

sjukt bra musik hiphop som jag tror du gillar och som passar dina texter och åsikter!

2014-02-09 @ 12:26:07
Postat av: Shpresa

ladda ner Immortal Techniques nya musik!!

sjukt bra musik hiphop som jag tror du gillar och som passar dina texter och åsikter!

2014-02-09 @ 12:26:13
Postat av: Shpresa

ladda ner Immortal Techniques nya musik!!

sjukt bra musik hiphop som jag tror du gillar och som passar dina texter och åsikter!

2014-02-09 @ 12:26:21
Postat av: Anonym

när ska du uppdatera? vart är du???:P

2014-02-09 @ 12:26:36

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: