"Your time is now D."



"When you thought you lost

everything, D, you gained

everything. Your time is now."



Hey alla! =D

Wow... Så mycket händer i mitt liv. Jag önskar ibland jag bara kunde filma mitt liv. Lägga upp det här så alla får se hur galet mycket som händer. Det är helt otroligt.

Det är så fullkomligt otroligt. Jag önskar jag bara kunde filma allt. Så alla verkligen får se! =D Det är helt otroligt.

Allafall, jag har tänkt lite nu de senaste dagarna och kommit fram till ett par saker.


1. De 1000 dagarna. Jag skriver av mig de sista brevet, och de som hänt de här 1000 dagarna bakom mig. Jag tror jag kommer blanda detta med att skriva metaforiskt eftersom de är så sorgligt att skriva annars.

2. De övernaturliga. Många läsare vill att jag ska berätta mer om de övernaturliga. Jag kommer skriva mer om det nu så folk får veta och det finns även en kategori om "övernaturligt" på Dedeprivat.

3. Ny Dede&Girlie text. Nästan alla Dede&Girlie texter som jag skrivit har hänt. Så jag lovade att jag skulle skriva en ny snart. Då jag inte skrivit någon på nästan 1 år. Alldels för länge. Så jag tänker skriva det nu och en kvinnas drömegenskaper.

Just ja, läsarträff. Jag kommer ha en snart i Stockholm till våren. Och jag vill tacka alla ni otroligt vackra läsare som stöttat mig hela vägen genom det här.

Det har varit en lång resa från att vara lagkapten och fotbollspelare till att få ut allt det här inom mitt bröst.

Och jag är så tacksam för all er stöttning. Det säger allt om hur vackra alla härinne är, som verkligen följt en man som bara gjort allt för att förändra sig själv och förändra världen.

Det kommer va helt underbart att få träffa er alla, förra gången var helt otrolig overklig energi och stämning! =D Amazing.

Mycket kommer hända det här året på Dedeprivat och i mitt liv...

The saga continues...

Bless your heart,
/ - D.
Postat av: jenny

jag vill läsa mer om de övernaturliga (: de var längesen o är spännande!

2014-01-20 @ 23:07:28
Postat av: hanna

oh äntligen mer om de övernaturliga!!! :D bra bra!!

2014-01-22 @ 13:50:35
Postat av: hanna

<3

2014-01-22 @ 13:50:48
Postat av: Victoria

Hej! Jag satt och läste David Ickes bok "Oändlig kärlek är den enda sanningen, allt annat är illusion", och sedan lade jag den ifrån mig och kom av en slump in på din blogg. Jag har suttit och läst den i flera timmar nu och får världens "wow" känsla när jag ser att du har precis samma synsätt som boken förmedlar. Jag vet inte om du har läst boken eller inte, men du inspirerar mig verkligen till att följa mitt hjärta, och verkligen tro på att det inte är hopplöst, att världen verkligen kan bli till den drömvärld jag i hela mitt liv drömt och längtat efter. Att jag blev ledd in på din blogg visar ännu tydligare på att jag är på rätt väg i min andliga utveckling. Jag tror alltid att jag är ensam om mina tankar och mitt synsätt, men så påminns jag om att det inte är så. Att jag blir vägledd på det här sättet visar på hur himla viktigt det här är och att vi gör en förändring. Tack för att du vågar stå upp för den sanna verkligheten och kärleken! Med sådana som du i världen kommer vi bryta oss loss och bli fria. Vi kommer handla med kärlek och aldrig mer låta rädsla styra våra liv, för ljuset är alltid starkare än mörkret. Tack!

2014-01-22 @ 15:19:24
Postat av: caty

ja längtar efter Dede o Girlie texterna de var så jag hittade din blogg första gången för många år sen. Såå de ska bli jättekul att få läsa fortsättningen!! (:

2014-01-24 @ 09:26:53
Postat av: Anonym

föresten är du singel nu? eller ja menar inte hittat girlie?? eller är du ihop me nån??

2014-01-24 @ 09:27:16
Postat av: anna

Hej Dede! Jag skriver en uppsats om civil olydnad i en demokrati ur ett filosofiskt perspektiv (fokus på Greenpeace), har du några synpunkter på det? Tack på förhand

2014-01-24 @ 13:37:26
Postat av: moa.

Vill sååå gärna se mer av Dede och Girlie! :D älskar de övernaturliga med <3

2014-01-25 @ 09:54:15
Postat av: D.Dede

Victoria /

Tack själv för att du vaknat upp. Synkronicitet uppstår när vi börjar se bakom illusionen. All kärlek! / - D.

2014-01-26 @ 14:41:24
URL: http://dedeprivat.blogg.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: