D.Dede - De övernaturliga



Det övernaturliga med D.Dede





Det är oerhört svårt...

Att försöka förklara allt...

Eftersom hela sagan är overklig men verklig.

Redan sen barnsben förstod jag saker och kunde se saker som inte vanliga barn gjorde och jag förstod bara Universums system, hur allt var uppbyggt, universiella lagar, esoteriska kunskaper som inte ens en vuxen kunde förstå.

Då var jag 5 år gammal. En liten Dede då med andra ord.

Jag upptäckte sen att den gåvan jag hade inte passade in i normsamhället. Så jag blev en stereotyp som alla andra. Istället för att utveckla mig och den gåvan jag hade, döljde jag den. Jag blev också en produkt av samhället. Fotbollspelare, självsäker, kaxig, brydde mig inte speciellt mycket om känslor, jag var bäst, inget annat fanns.

Men jag visste hela tiden att jag hade nånting inom mig.
Nånting i mitt bröst.
Nånting oförklarligt.


Detta är nått jag har fått med mig av mina riktiga föräldrar. Ingen vet vilka mina riktiga föräldrar är. Det är en väldigt dramatisk berättelse. Men det känns tydligt som jag har nånting inom mig ifrån mina riktiga föräldrar. Jag vill inte egentligen inte skriva riktiga föräldrar. Eftersom min mamma och pappa jag har idag är de riktiga för mig.

Det är nånting övernaturligt. Det är därför den där känslan som är obeskrivlig befinner sig när man läser. Den är så svår att ta på, så svår och förklara. Den finns bara där.

När min farfar dog var det som ett wake up call. Vad gör jag egentligen med mitt liv? Finns de verkligen en mening med att bara leva och sen dö en dag?

Ska alla jag älskar bara dö en dag?

Det var då jag upptäckte kraften igen. Jag pratade aldrig med mina föräldrar om den. Inte mina vänner heller. För jag vill inte sticka ut eller bryta mot jantelagen. Det är så viktigt att "passa in". Därför sa jag aldrig högt till någon allt de här inom mig.

Men gåvan började forsa ut.
Jag kunde skriva texter som kunde gripa hela hjärtat. Inte vanliga texter, utan det var nånting mer som fångades. De var så ovanliga, overkliga och ojordiska.

Den här obeskrivliga känslan kan inte defineras med ord.
Den kan inte förklaras med vetenskapliga jordiska termer.

Det är så mycket jag kan, och jag vet. Det är så mycket inom mig.
Jag vill bara få ut allt nu. Även om jag fortfarande är fast i min stereotyp lite.
Still lagkapten i mitt fotbollslag, damn it.


Men nånting börjar hända.

O de är dags att erkänna det, för jag har varit väldigt försiktigt att säga de högt.

Men nu säger ja de rakt ut. Även om de inte passar normsamhället.


Ja, jag kan se in i framtiden. Vet med hur man lämnar sin fysiska kropp och kan resa till andra astralvärldar, det kommer även bekännas vetenskapligt snart då de görs kliniska tester med det. Jag vet att materia enbart är en form av energi. För Universum är uppbyggt på energi.

Det finns saker bortom jorden och den tredimensionella system vi lever i.
För det här systemet har blivit helt sjukt och fucked up!

26 000 barn svälter ihjäl varje dag - medans rika företagsmän tjänar miljarder!
Hur kan vi tillåta det? Jag förstår bara inte jorden.

För vi lever i ett system som robotiska produkter som säger "hej hej". Sätt på jantelegsleendet.
Plugga, jobba, villa, volvo, vovve, pension och sen dö?

I ett kapitalistiskt system som gör att andra lever i glamour och kändisvärld, medan andra svälter ihjäl och dagligen möter bomber av Illuminati.

Därför brinner mitt hjärta för förändring.

O för varje dag som går förvandlas jag bara mer.
Jag känner mig inte ens mänsklig längre.

Jag bara LYSER och blir starkare för varje dag! =D

Nånting händer med mig och det är världens bästa känsla! =D
Det händer nånting med mig som jag bara måste dela med mig.

Jag vill inte släppa känslan utan bara dela med den...

Jag har gett mitt ord på att jag ska förklara det övernaturliga.

För om alla förstod de övernaturliga skulle de här systemet förändras.

Vad jag förvandlas till vet inte ens jag själv.

Oh jag får inte falla i min stereotyp nu....

Jag måste verkligen våga...förändra. Våga förklara allt de övernaturliga.

Du ser trots att ja skrivit en bra bit nu...

Så har jag ändå bara skrapat på ytan, men allting kommer komma upp här!

Den här kunskapen kommer o ska förändra din värld!

And I wont let you down. Jag sviker dig aldrig...

Jag lovar dig de på hela hela hela mitt hjärta.

Kärlek!
/ - D.
Oh stort tack till er, ja vare dig! =D
Alla underbara läsare som ger mig mod. Fattas ord hur tacksam jag är för er.
Ni är mina true angels!
Ni är helt obeskrivligt underbara! =D

I'll be back Thursday. Hörs då ruffycutey! Natti!

Postat av: Kat

Fan va grymt av dig att berätta något så stort, heder till dig. Jag dömer dig inte. Tror på mycket sånt. Jag tror Dig! Älskar denna delen i din berättelse..



"O för varje dag som går förvandlas jag bara mer.

Jag känner mig inte ens mänsklig längre.



Jag bara LYSER och blir starkare för varje dag! =D



Nånting händer med mig och det är världens bästa känsla! =D

Det händer nånting med mig som jag bara måste dela med mig."



// Kat

2010-04-20 @ 19:39:14
URL: http://kourmadias.blogg.se/
Postat av: hanna

älska d <3

2010-04-20 @ 20:08:24
Postat av: hanna

älska d <3

2010-04-20 @ 20:08:33
Postat av: emma

älskar dina ord!!!<3

2010-04-21 @ 12:27:16
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

<3333333

2010-04-21 @ 12:27:21
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

<3333333

2010-04-21 @ 12:27:25
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

heeej dede!! är girlie med övernaturlig??

2010-04-21 @ 16:47:58
Postat av: kanskegirlie

och är hon med inte från jorden och kan lika mycket som du? sorry om ja frågar för mycket :P

2010-04-21 @ 16:48:57
Postat av: kanskegirlie

en fråga till om jag får :P

du skriver att jorden håller på förndras och så och att du inte känner dig mänsklig :P vad är du? är du en människa ens?? :P

2010-04-21 @ 16:50:44
Postat av: mickan

FIN BLOGG :)

2010-04-21 @ 16:52:45
URL: http://michanl.se
Postat av: amanda

I love it :)

2010-04-21 @ 19:29:52
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: Nichi

hello,

Har följt din blogg nu sen novmeber minns jag, hjälpte dig med lite om mayafolket och sånt.. om olika videoklipp som du kunde lägga in.. men du la aldrig in. Men nu måste jag endå fråga.. hur gammal är du?

2010-04-21 @ 19:51:12
URL: http://nich.blogg.se/
Postat av: anna

diggar din blogg hårt! (y)

2010-04-21 @ 22:40:54
Postat av: mia

när kommer nästa inlägg? när är du hemma söt?

2010-04-21 @ 22:41:33
Postat av: clara

Det där var otroligt vackert och mycket modigt att öppna sig så mycket!

2010-04-22 @ 10:39:51
URL: http://lightworkers.org
Postat av: jonna

min kärlek till dig är sann D.Dede.

2010-04-22 @ 10:43:27
Postat av: sandra

Jag undrar vad du kommer bli, du är helt OTROLIG ALLAFALL :d



ja följer dig hela vägen D! Du blir nånting overkligt!

2010-04-22 @ 11:54:03
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: manda

Du har så rätt i dina ord. Hur kan då så mycket???? Du skriver otroligt inspirerand!!

2010-04-22 @ 12:23:47
Postat av: manda

<3333

2010-04-22 @ 12:24:18
Postat av: Sara SB-stylist

Du är den FINASDE BÄSTASDE SÖTASDE COOLASDE DEDE!!!

2010-04-22 @ 12:45:16
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Agnesa

daaaaaamn loove thiiis!! Det var just därför jag fastnade för din blogg från första början!! Har alltid varit intresserad av allt övernaturligt och trott på det i hela mitt liv! sen så hitta jag din blogg och ba woooow =O äntligen skriver non om sånt här liksom!! Så sluta aldrig att skriva =) För du har hjälpt så många och även mig. Det var en tid som jag hade en skit konstig känsla, jag visste att nått skulle hända men jag visste inte vad, och jag trodde alltid att det va nått dåligt, men seen tänkte jag om, varför skulle det vara nått dåligt liksom det kan vara bra, sen så hitta jag din blogg och det kändes som alla pusselbitar föll på plats. Måste verkligen tacka dig för det och för allt, du e verkilgen bääst!! tack Dede, för allt!

=)

2010-04-22 @ 17:11:23
Postat av: Agnesa

daaaaaamn loove thiiis!! Det var just därför jag fastnade för din blogg från första början!! Har alltid varit intresserad av allt övernaturligt och trott på det i hela mitt liv! sen så hitta jag din blogg och ba woooow =O äntligen skriver non om sånt här liksom!! Så sluta aldrig att skriva =) För du har hjälpt så många och även mig. Det var en tid som jag hade en skit konstig känsla, jag visste att nått skulle hända men jag visste inte vad, och jag trodde alltid att det va nått dåligt, men seen tänkte jag om, varför skulle det vara nått dåligt liksom det kan vara bra, sen så hitta jag din blogg och det kändes som alla pusselbitar föll på plats. Måste verkligen tacka dig för det och för allt, du e verkilgen bääst!! tack Dede, för allt!

=)

2010-04-22 @ 17:12:31
Postat av: abelina

hej på dig igen, jag tittar in här igen för att tipsa dig om att se en film som jag verkligen tkr du ska göra, tänkte faktiskt på dig efter att jag sett den , hur skumt är inte det? men iaf, "The blind side" Det är en film som är verklighetsbaserad, en sann historia, och den är så jävla grym. Och varför tänkte jag på just dig? Jo för att jag vill att du ska se den, så att du inte förlorar hoppet på mänskligheten liksom, det finns sjukt goda människor därute i världen, och folk behöver se dom. Så se filmen, sen hör av dig och säg vad du tyckte om den :)

2010-04-25 @ 22:31:53
URL: http://abln.blogg.se/
Postat av: e

jag råkade komma in på bloggen av en slump, och i början tyckte jag främst att det var.. löjligt att på något sätt skriva ruffysweety här och girlie där, no offence.. men sen så började jag läsa några inlägg mer :) och det är fint, på vilket sätt du sprider så positiv energi. jag är stor romantiker så det var glädjande att läsa vissa inlägg.. jag har alltid trott på övernaturliga ting jag med, även om det är något man kanske håller tämligen dämpat i nuläget, och visst har det att göra med stereotyper och normer som vi så gärna lever fast vid som du skriver om :) hihi i vilket fall, fortsätt på sättet du gör..

2010-04-27 @ 17:12:14
URL: http://elmaasc.devote.se
Postat av: Cassie

Gillar ditt sätt att skriva men... om du kan resa i framtiden så borde du väl veta vem Girlie är eller?



ps: försöker inte vara kritisk, är bara nyfiken <3

2010-05-06 @ 19:16:18
Postat av: D.Dede

Cassie //



Bra fråga där, och vädligt smart :) Jag vet ju givetvis mer om Girlie än jag säger, men skulle jag säga för mycket skulle de ge för många ledtrådar och alla skulle låtsas vara henne.



Kärlek

/ - D.

2010-05-07 @ 11:26:17
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Cassie

Hej igen!<3

Okej, om du vet mer än du skriver, om du redan vet vem Girlie är... i hjärtat så borde du väl kunna skilja på den riktiga Girlie och de "Falska"?



//Cassie

2010-05-07 @ 18:38:41
Postat av: D.Dede

Cassie //



Det är de som är så invecklat...ska avslöja det mer



Kärlek

/ - D.

2010-05-08 @ 17:39:44
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Robin

Bra sagt Dede, you're my homeboy 4 life!

2010-05-21 @ 16:31:00
Postat av: Anonym

det finns en förklaring till allt, jag tycker verkligen du borde ta och läsa om islam du skulle få svar på många frågor, läs lite om varje sak i islam, ge det en chans

2010-09-20 @ 11:12:53

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: