En man är på väg tillbaka hem.


 
- En man är på väg tillbaka hem.


Oh gud! =D

Så underbart att skriva här igen! =D

Efter 6 långa otroliga månader.

Jag lämnade allt. Jag åkte iväg och jag kommer fortsätta resa och åka iväg över alla världens 7 hav. Mitt hjärta är inte menat att vara en stereotyp robot i västvärlden det är därför jag måste följa mitt hjärta.

Allt det övernaturliga har med varit en process. Att förstå och acceptera att jag har fått nånting från mina riktiga föräldrar, som ingen vet vem de är. Det är otroligt mystiskt alltihopa och det finns inga svar.

Jag vill förstå varför. Jag vill veta. Men jag har inga svar.

Men jag har tusen saker att berätta för er.

Och jag kommer berätta det snart.

Det finns en anledning varför jag inte kan skriva på ett tag nu, och jag vill inte oroa er.

Men jag har saker jag måste ordna och ni får lita på mig från hjärtat.

Jag hoppas jag kommer tillbaka och att ingenting händer mig...


Much Love!
/ - D.


Gammal låt från mig! Kommer ni ihåg när jag flowade här på bloggen? Det var otroligt.
Jag har med gjort ny musik med vacker lyrik som jag hoppas jag kan spela in snart.

Postat av: hanna

Du är så bäst Dede!!!!

2014-10-14 @ 21:48:52
Postat av: jenny

Dede de går inte kommentera din blogg?? Har försökt hela veckan??

Den verkar ha blivit inaktiv men testar igen!! hoppas du mår bra!!! <3

2014-10-15 @ 09:45:09
Postat av: sandra

min idol :D <3 welcome back!

2014-10-15 @ 12:11:48
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: Josefine.

oh smög in på din blogg o inte läst den på ett tag! så kul att du är tillbaka (: jag hoppas du stannar oh berätta vad du varit med om (: ! <3 kramar!

2014-10-15 @ 20:51:42
Postat av: Anonym

<3

2014-10-16 @ 22:12:57
Postat av: linn

Du är så ooh bäääst! :D :D
ääääälskar ditt sätt o skriva, ditt sätt att uttrycka dig och din musik. Du är en sån inspiration du har något speciellt som ingen har, det är något unikt med dig.
Hoppas du kommer tillbaks!

2014-10-16 @ 22:14:55
URL: http://linn2012.bilddagboken.se
Postat av: Emma

yeeeeess!! (: du är tillbaka!! Dede!!! <3 hörru när ska du börja blogga då o bli offentlig nu! väntar..^^

2014-10-17 @ 09:46:13
Postat av: Felicia J

Du är så vacker.
Din röst är vacker.
Du är vacker.
Du är så vacker DD.

Jag har mailat dig och jag hoppas du kan svara snart för de har gått 1 vecka sen jag skicka det? <3 kraamar!

2014-10-19 @ 10:43:55
Postat av: atous

De...
Du som är så spirituellt utvecklad o vet saker vi inte vet. Sett saker som vi inte sett. Vad gör du här? Om du är bortom allt det här..varför är du i allt det här? Borde du inte,inte vara här? Kan det vara så att du har reinkarnerats fel De? Vad gör du här om du inte är här?

2014-10-19 @ 12:01:25
Postat av: Clara

Light&Love DD you and your work is such an inspiration!

2014-10-19 @ 12:10:19
URL: http://lightworkers.org

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: