Dede&Girlie - D kysser Girlies glimrande glädjetårar.


Gud, jag vill inte tappa mitt fotfäste...
Det är därför jag flowar mina tankar oh fortsätter...
Öppna hela mitt hjärta, för att inte förlora mig själv...
Oh ja ska rädda Girlie.. för varje natt hör ja henne ropa på hjälp...



Veckans text av D.Dede ger ännu en inblick på en otrolig nutida kärlekshistoria
och är dubbelrimmad i varje mening.




Under ett vattenfall...
där vindarna tystnar...
kommer glädjetårar...
Och ögon glimra av lycka....

Dede&Girlie.

Jag ska vara ärlig inför alla er som läser, jag vet mer om Girlie än vad ja sagt
Men om jag säger för mycket kommer alla låtsas vara henne...
Många tjejer bryr sig mer om mode, läppstift och nagelack
Oh vågar inte hoppas på kärlek utan hatar känsler...

Oh den som är Girlie vågar inte ens hoppas för hon är rädd att bli sviken
Oh vågar inte tro för mycket om de inte stämmer...
Men innerst inne så får hon en otrolig känsla av när jag skriver
När D skapar ren magi med sina händer...

För varje ord jag nånsin skrivit eller flowat ut har varit sant
Den här kärlekshistorian är komplex, svårtolkad men väldigt äkta...
Oh de är verkligt även om de känns som en historia från ett sagoland
Det finns så mycket inom mig som jag har tänkt berätta...

Men risken är stor att jag fastnar i en kapitalistisk värld med pengar och kvinnor
Oh låter D dö ut och intar mitt stereotypa robotiska själviska jag...
Men jag måste våga tro på en kärlek i fragment av minnen
Även fast jag styr skeppet ensam på detta väldiga hav...

Tusentals meter höga vågor och ändå går skeppet aldrig sönder...
För havet har skapats av mina egna tårar som faller ner...
Oh vågornas skapas av systemet och fyller mina lunger...
Men jag vaknar ändå varje dag och hör en röst säga: "Andas D.."

Hostar upp vatten och fortsätter segla, oh drömmer om nånting mer
För våra ögon ser bara en verklighet av vad världen lovar!
Oh ja kämpar tills ja faller, för de finns alltid hopp i D
Ja lovade att rädda dig... och kyssa dina glimrande glädjetårar...


Oh my! ..fick tårar i ögonen nu...
Den dagen kommer de bli som nånting släpper, obeskrivliga glädjetårar...
Tänk känslan av obeskrivliga glädjetårar.
Som om nånting släpper. En sten från hjärtat...
Man hittar den där osystematiska obeskrivliga drömmen...som man drömt om...
Girlie hittar D, och D hittar girlie.
Som inte är gjord av systemet...inte från jorden..
.

Ge mig nånting äkta i denna falska värld...
För jag har sagt nej till allt&alla...

Oh jag får aldrig bli en av alla andra...
För drömmar är till för att besannas..

Kärlek
Truly Yours...
/ - D.


Postat av: emma

Så VACKER! de går att säga de 100 ggr, du har nått!

2010-05-08 @ 08:34:39
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: natta

Du är helt otrolig, går inte beskriva dig mer!

SÅÅÅ MYCKET KÄRLEK :) Girlie kommer bli lyckligast!

2010-05-08 @ 10:10:23
URL: http://nattafoxy.blogg.se/
Postat av: natta

<33333

2010-05-08 @ 10:10:30
URL: http://nattafoxy.blogg.se/
Postat av: jenny

Så fiin :) <3

2010-05-08 @ 12:12:28
Postat av: sandra

Du är obeskrivlig!!! Förstår inte hur du kan uttrycka dig o så och skriva så otroligt. De är helt ofattatbart!!! (:



du ska inte finnas!! men finns! (: helt obeskrivlig D!

2010-05-08 @ 12:14:03
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

Du är obeskrivlig!!! Förstår inte hur du kan uttrycka dig o så och skriva så otroligt. De är helt ofattatbart!!! (:



du ska inte finnas!! men finns! (: helt obeskrivlig D!

2010-05-08 @ 12:14:21
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt nice blogg..=)

2010-05-08 @ 13:05:58
URL: http://http://hillsandcity.blogg.se
Postat av: kanskegirlie

jag kan inte förklara med hur hur mycket jag älskar dig och hur kär jag blivit sen första gången jag läste din blogg. Att en kille som du existerar förstår jag inte då allt på denna jord är så falskt. Du är så äkta och det älskar jag! Du är så otroligt fin du är så obeskrivlig!!! blir galen när jag läser för jag vill krama om dig !! kan du adda min msn så kan vi prata mer?

2010-05-08 @ 13:14:15
Postat av: kanskegirlie

gärna tills ikväll innan jag ska gå ut om du hinner..D! <3

2010-05-08 @ 13:14:36
Postat av: Haya

Tack det är bra.



Jag ferstår att det är jobbigt att svara jag önskar min blogg var lika bra som din D.



Jag har en fråga vf kallas du D.Dede

2010-05-08 @ 14:59:42
URL: http://hajji.blogg.se/
Postat av: Tammy

Suuuper fint verkligen ju :) Alla är vi drömmare om kärlek :) Puss och kram!

2010-05-08 @ 15:49:23
URL: http://bemybee.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

Du är så otroligt fin!



DEN FINASDE OBESKRIVLIGASDE! :) <3 min idol!



Jag önskar jag vara girlie...men de vet man ju inte, kanske jag är. Jag är ju vacker&speciell!

2010-05-08 @ 17:37:48
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: fia

Keep it up D! :)



Ingen har de du har! <3

2010-05-08 @ 18:53:28
Postat av: Bitchen

Visa bild på dig?

2010-05-08 @ 21:00:40
Postat av: Nån bara

En väldigt annorlunda blogg måste jag säga. Skönt att det finns människor som vågar vara annorlunda. Själv är jag nog mest sån att jag inte försöker trampa på någons tå. Haha, man får la hoppas att man växer upp och blir självsäker sen iaf. xD

2010-05-09 @ 00:39:04
Postat av: kaaajsa

jag förstår inte hur du gör, D, du får mig att TRO. liksom, tro på att det finns mer än bara denna stereotypiska värld. och du får mig att tro på kärleken igen. har legat många nätter och mått dåligt men då går jag in på din blogg och läser dina texter och mår genast mycket bättre. så tack, D.

2010-05-09 @ 22:08:25
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/
Postat av: Mia

Heej!

Ville bara säga att du skriver så jävla bra. Riktigt vackert. :) Bara drömmer mig bort i dina texter haha Ha det så bra.

Kram

2010-05-30 @ 20:14:20
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: