Dede&Girlie - Hur man berättar för någon att hon är världens vackraste och inte från denna värld.



Hur man säger till nån att hon är Girlie och är världens vackraste!





Förord

Det har alltid varit en av de svåraste sakerna. Hur jag ska berätta för nån att nån är Girlie?
Att man valde bort alla systematiskt vackra, som jag inte tycker är vackra.

Jag tycker Kissie, Elita mfl inte är vackra. Det är ju bara plast. Och visst idealistiskt sett fungerar ju vår primitiva hjärna att vi gillar det. För Sanningen är ju trots att Slitz och såna tidningar säljer och växer, eftersom killar köper det.

Men jag förstod att det bara är elektriska signaler till hjärnan. Ett manipulerat ideal att älska Elita. Hon är ansedd som en av de vackraste. Men inte för mig. Jag vill inte bara älska jordiskt. Jordisk kärlek är så fucked up, inte den villkorslösa och obeskrivliga känslan jag söker.

Jag söker nånting mer, nånting naturligt, nånting äkta, nånting känsligt, nånting riktigt vackert. En naturligt vacker skönhet med en otroligt fin insida. Men jag hittar mest tjejer som är intresserade av mig som är onaturliga, plastiga och absolut inte min smak.

Finns de verkligen ingenting mer?
Finns de verkligen ingenting innerligt? Nånting som bara lyser av kärlek! Nånting som verkligen kan få en att känna mer en förälskelse av jordiska termer...

Vad jag försöker säga är...att jag vill ha Girlie. Den tjejen, och inte alla systematiska kvinnoideal.

Jag tänker fortsätta nobba alla andra tjejer. För jag vill bara ha Girlie.

Det måste finnas nånting äkta i denna värld...




Girlie,

Jag tänker fortfarande på hur jag ska förklara det för dig med ord
Att jag väljer bort alla systematiska ideal...
Oh att du är den enda kvinnan jag vill älska på denna jord
För om man ska bli lycklig måste man bli självständig och få leva utan krav...

Du behöver inte längre leva i måsten och sträva efter perfektion
För gumman det är nånting du redan är...
I mina ögon är du inte bara en person...
Du är en skönhet som inte är från denna värld...

Från solnedgångens hav men som nu lever här
Där det är enkelt att fångas i en materialistisk illusion...
Men om du verkligen söker i djupet av din själ
Finns det en obeskrivlig känsla där du finner tr
o...

Jag skulle aldrig svika eller såra dig
Oh vet du, jag skulle nobba alla världens kvinner!
Oh titta dig i ögonen och säga att de ordnar sig
Och att jag förstår varför du fällt tårar när själen brinner...

Girlie. Du har aldrig förstått hur vacker du är, och hur speciell du är
Inget kan mätas med din skönhet, du är sagolik och vackrast...
Men just nu lever du i verklighet med preferensamar av en 3D värld
Men i ditt hjärta har det alltid funnits en dröm om nånting annat...

Du är min dröm...har lovat att rädda dig.
O ja sviker dig aldrig..

Truly Yours...
/ - Din Dede *





Så jag antar att de här man säger till nån att man är Girlie i Dedes texter.
Får helt enkelt flowa de orden till dig när jag möter dig =D

Behöver inte miljoner pengar, inte miljoner kvinnor.

Vill bara ge dig en helt obeskrivlig känsla =D som du aldrig känt förut!

Nånting som inte kan förklaras med jordiska termer.

Vi får se vem som är världens vackraste och speciellaste Girlien i hela världen. Time will tell...

Du är så vacker...

Såå såå sååå vacker och speciell är du! =D

Kärlek
/ - D.


Postat av: hanna

Hon lär bli lyckligast :)

2010-07-10 @ 20:42:31
Postat av: Sara SB-stylist

Det är här sånt här som gör dig så unik!



DRÖMKILLE! min drömpojkvän! :D <3



LOVE!

2010-07-10 @ 21:27:56
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-stylist

Det är här sånt här som gör dig så unik!



DRÖMKILLE! min drömpojkvän! :D <3



LOVE!

2010-07-10 @ 21:28:55
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: k.

jag är kär i dig :P hemligt kär.

2010-07-10 @ 22:03:06
Postat av: k.

och jag avslöjar mitt namn sen om du svarar på mejlet jag skickaDe.

2010-07-10 @ 22:04:53
Postat av: Llawen

Hej, är kanske en utav dina nya läsare.

Hittade hit för nån dag sen utav en ren slump, men jag ville bara säga att det du skriver är otroligt vackert nästan lite magiskt på något sätt, och ville bara säga att du inte är ensam om att ha drömmar om en person som man vet är den som ska göra en hel och det är den personen som är den rätta. men jag säger inte det hära för att jag vill stöta på dig, utan för att jag vet till en viss del hur det känns kanske inte som för dig för de är nog olika från person till person.

Och vet inte varför jag skerv detta men men :P

Och det hära är förmodligen mitt första inlägg och sista är inte den personen som i vanliga fall brukar läsa och kommentera andras bloggar så kommer inte få fler låånga jobbiga inlägg :P

2010-07-10 @ 22:11:04
Postat av: Amanda

Beundransvärt. Mycket beundrasvärt.

Att en kille tänker på det sättet du gör är verkligen one of a kind!

Men mest coolast är nog att du är så säker på din "Girlie"... bestämd och säker. Det får du mest applåder och klappar på huvudet för från mig.

peace!

2010-07-10 @ 22:39:46
URL: http://rimrose.blogg.se/
Postat av: sandrawww.blogg.se

<33

2010-07-10 @ 23:04:01
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

är inte rita girlie???

2010-07-10 @ 23:42:19
Postat av: kanskegirlie

svara nångång D, du är dålig på att svara vem som är Girlie!! har mejlat massor nu <3

2010-07-10 @ 23:42:48
Postat av: kanskegirlie

snälla svara DEDE <3 älskar texten med! Men säg om du hittat henne eller inte, om det är rita. Tack på förhand!!

2010-07-10 @ 23:43:19
Postat av: mirre

Du lever upp till den finasde killen i bloggvärlden!



DEDE :) du är otroligt fin, inte bara din ögon, men dina texter är med helt amazing! love both your inside and your outside!



Lyckligaste Girlie blir o få en pojkvän som dig!



O inte dåligt stolt man lär vara att ha dig som pojkvän och kalla sig själv DEDES flickvän! (: du är nånting över de vanliga, ingen har det du har!

2010-07-11 @ 00:01:28
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Llawen //



Vackert skriver, tack :) Vill se mer av dig!



KanskeGirlie //



Läs...



Mirre //



Värmer otroligt mycket! Tack!



Resten /



KÄRLEK!

2010-07-11 @ 00:12:47
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: surtant

fick ett tips av nån att jag nog skulle gilla din blogg så jag gick in o kollade lite o hon hade ju rätt så här kommer jag läsa fler gånger ... verkligen vackert skrivet om girlie ...

den ovillkorliga kärleken e allt ..

love and peace

2010-07-11 @ 21:20:25
URL: http://surtants.blogg.se/
Postat av: (:

min älskaDe FinasDe D DeDe! <3

2010-07-15 @ 00:36:34
Postat av: Doc Dandy

Så fin text!!

Det är inte många killar som tänker som dig och står för det. :)

2010-07-25 @ 13:41:03
URL: http://www.docdandy.com
Postat av: Amanda

Vilken fin kille du verkar vara. Hoppas verkligen du hittar din girlie.
Känner så igen mig i det där. Att vilja ha något annat, något mer liksom. Jag vet vad jag väntar på, kan känna att den personen finns någonstans, jag kan känna av honom fast jag inte vet vem han är. Jag älskar och längtar efter någon jag aldrig träffat. Någon som kan ge mig något mer än ett ytligt förhållande som så många andra har. Jag vill ha en villkorslös kärlek. En kärlek och passion bortom denna värld. Kan inte riktigt sätta ord på det, men jag bara vet att när jag ser honom så kommer jag känna igen honom och allt kommer bli bra. Jag bara vet att vi kommer förenas en dag, min själsfrände och jag.

Lycka till i ditt sökande efter girlie. Hon kommer nog snart stå framför dig ska du se.

2014-03-04 @ 08:06:22

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: