Michael Jackson blev mördad!


Michael Jacksons tal mot Illuminati - börjar runt 4:39.
Illuminati smutskasta Michael så mycket och media höll på terrorisera honom med det ena ryktet efter det andra. De visste att hans kärlek o ord var farligt mot systemet.

R.I.P






LaToya Jackson, Michaels syster sa att Michael blev mördad.
Hon menar att de inte bara är en doktor som utförde det utan att de är fler inblandade.


– Jag vet vilka som gjorde det och jag ger inte upp förrän jag satt dit dem, säger systern La Toya Jackson.

– Han sa att ”de kommer att döda mig för mina ­publishing-rättigheter. De vill ha min musikkatalog och de kommer att döda mig för dem” (hans sätt att göra musik som han själv vill och inte av Illuminati).

- Det var inte bara en person iblandad utan de var en konspiration av flera människor. Han befann sig i en ond cirkel.






Ska försöka skriva det här lätt och förståligt och inte för mycket så alla kan förstå...

5 viktiga punkter.


1. Vi säger ju oftast "Fan den här världen är så fucked up". Varför är den det?
Vad är det som är fucked up? Illuminati styr den. Livsmedelel som är fullproppade med e-nummer och skadliga färgämnen. Konserveringsmedlen i maten är för att maten ska vara hållbar längre - ju längre maten är hållbar desto längre går den att sälja = mer pengar. Läkemedelindustrin fungerar också som en profitkälla då sjukdomar/influensan som svininfluensan som spreds medvetet av företaget Baxter gör dem ännu rikare. Det kostar otroliga pengar och vilka är de som pumpar upp pengarna? Bankirerna som gör människan i skuld. Vi kommer alltid vara i skuld i ett kapitalistiskt systemet.

2. Vilka är Illuminati?
De som styr världen kallas Illuminati, ett hemligt sällskap som styr världen.
En global elit.

Människorna inom Illuminati finns i de högsta kretsarna inom banker, media, domstolar och andra trossystem. Andra som har en position inom topparna i trossystemen har dock ingen aning om att de, liksom
människor i allmänhet, omedvetet deltar i en global agenda som långsamt och tålmodigt söker skapa en global världsordning och ytterst en världsregering.

3. Vad händer i världen?
Ni har märkt det mer och mer, övervakningsystemen ökar, chip, kontantlöst samhälle, polisen ökar i styrka med vapen, integritet försvinner, nu kan man till o med gripa folk på demonstrationer innan de gjort nått, utan brottsmisstanke. Vi har FRA, patriot act, m.m och vår integritet försvinner.

Samtidigt ökar klasskillnaderna, krigen fortsätter för de ger otroliga pengar till Illuminati då vapenindustrin får in pengar, precis som knarkhandeln. USA är de största opiumköparna sen 1700-talet. I Afghanistan steg opiumtillväxten med 75% när de invanderade.

4. Varför är världen så här? Varför fortsätter krigen? Varför är vi så maktlösa?
De som styr världen, Illuminati har kontroll på media, vad som står tidningar, vinklad journalistik, musikbranschen, livsmedelindustrin, läkemedelsindustrin. Vår elit består av pampar som styrs i egoistiska syften att tjäna mer pengar. Bankirerna trycker upp mer pengar och eftersom ränta existerar är människan alltid i skuld. Vårt kapitalistiska samhälle måste störtas. Krig ger pengar, vapenindustrin tjänar triljoner. Det är därför VÄRLDEN ÄR FUCKED UP!

5. Vad kan vi göra?

Vi kan säga ifrån. Göra folk medvetna om Illuminati och höja rösten. Allt du ser omkring dig idag är i princip styrt av Illuminati. Det är upp till dig att se igenom denna maktelit som skapar svält,krig och död. Vi måste förändra världen nu.





Längst ner står det under pyramiden står det: Novus ordo seclorum.
Vilket betyder den nya världsordningen som Illuminati vill styra. De har symboler som t.ex pyramider, och det allseende ögat är det Illuminati tillber. Dessa symboler finns överallt öppet och sublimt för att visa att de är de som styr världen.






Sammanfattning:
Vi styrs av ett dolt sällskap (Illuminati) som tror de styr den här världen och agerar enbart för sina egositiska syften. Det är upp till folket att göra en revolution mot Illuminati och förändra den här världen igen.

Det går att fördjupa sig jättemycket i det här - men det enda man behöver veta är att vår värld styrs av maktgiriga människor och att vi måste förändra.


Det är upp till oss.

Vi behöver en REVOLUTION NU!

Mot de här systemet vi lever i!

Sprid ordet - och låt inte Michaels ord vara förgäves!

Peace
- D.


Michael Jackssons omtalade musikvideo
: They dont care about us!

Michael Jackson blev mördad då han nästintill startade en revolution och då han spelade in en låt mot Illuminati - They dont care about us!

Postat av: rebecca

åh, ja hatar det här, jag tror verkligen på det här och kämpar för att framföra det, men folk tycker bara att jag är dum i huvudet, så störande.

2010-02-03 @ 23:01:03
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Mathilda

men shit :S verkligen sjukt..Men kan man bli förvånad?

2010-02-04 @ 02:07:36
URL: http://mathildabengtsson.blogg.se/
Postat av: tina

R.I.P mj han hade så bra budskap!!! sjuk värld!!!



2010-02-04 @ 09:54:37
Postat av: Jane Lilly

it makes me sad to se what this world have became :(

2010-02-04 @ 11:12:48
Postat av: Jämz

Hej på dig,



Det är tragiskt, jag vet. Jag har hört och vet mycket om det du pratar om också.

Har vetat det länge, men ändå verkar du ha studerat in allt och verkligen vet hur det ligger till.



Det är därför jag läser din blogg. Det är allt det här om världen som intresserar mig och det du har att säga till folket. Visst jag vet redan om det, men jag vet inte allt. Jag vill veta allt.



Jag är väldigt djup av mig när det kommer till sådana här ämnen, du borde skriva mer om det här!



För det är ju sant......

Tragiskt nog.... men sant.



/Jämz

2010-02-04 @ 11:49:01
URL: http://jammif.blogg.se/
Postat av: clara

uusch :( hemskt!!!!!

2010-02-04 @ 12:53:40
URL: http://lightworkers.org
Postat av: clara

älskar låten med! (: så himla bra!!!

Michael mördades men hans ord kommer leva kvar!

2010-02-04 @ 12:54:21
URL: http://lightworkers.org
Postat av: hanna

åhh. riktigt intressant text, du är duktig på att skriva, jag blev helt fast och kunde inte slita ögonen från texten:) fler borde skriva om sånt här! ja, världen är sjuk, inte konstigt att så många mår dåligt i dagens samhälle, alla ideal man ska rätta sig efter och vara si och så; " vi föds som orginal men dör som kopior" såg att du skrev om en tjej som du gillade, tänkte om du inte vågar säga det rätt till henne i ögonen vad du känner, går det alltid att skriva ett kärleksbrev till henne. du har ju talang för att skriva liksom är ju ett ultimatum då:) DEt älskar tjejer:) ha de bra. kram

2010-02-04 @ 14:14:17
URL: http://girlishness.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

:/ R.I.P MJ !!

2010-02-04 @ 17:10:55
Postat av: kanskegirlie

<33

2010-02-04 @ 17:11:05
Postat av: sandra

Blir ledsen när jag ser hur världen ser ut !!

Det är skitbra att du tar upp sånt här DEDE!!!



Sånt som inte många vet om! o att du vågar göra det o verkligen säga saker!! Beundrar dig så jäkla mycket det du står för!<3

2010-02-04 @ 21:06:51
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: erica

det är intressant men ngn har mixat me ljudet i den första videon, när man själv spelar de två låtarna baklänges låter det inte riktigt så.. tyvärr!

2010-02-28 @ 20:06:50
URL: http://ciita.devote.se
Postat av: Nora Fazel

Michael is not dead! He´s still creating his HIStory.



Peace and love

2010-03-13 @ 16:19:20
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: MjsPYT

GUD!!!!jag är så glad att jag hittat din blogg! det här stycket med illuminati är typ det bästa!! jag tror oxå på detta med alla som jag pratar med avfärdar det med att det är struntprat! kom igen världen vi måste göra någpt åt detta nu! låt nt detta som MJ sagt försvinna! vå måste göra detta, för välden och för oss som lever här!



Peace out!

2010-06-02 @ 15:43:33
Postat av: setare

Jag är verkligen jätte intresserad om det här,tack för inlägget

2010-06-26 @ 03:04:46
URL: http://ddoubles.blogg.se/
Postat av: Alex

Jag har själv läst och sökt mycket om just "dom", och jag blir glad när jag ändå ser att det finns folk som vet om det här...och försöker sprida ordet...vi måste verkligen göra fler människor medvetna för dom flesta är verkligen helt hjärntvättade av allt skit på tv / i tidningarna, och all hype i mainstream media om melodifestivalen, eurovision, american idol osv osv...

vi måste va redo för revolution ifall det krävs...då får vi hålla ihop innan det är försent, spelar ingen roll vilken ras eller vilken kultur vi kommer ifrån, vi är alla utnyttjade och extremt manipulerade av "dom" och måste kämpa tillsamans.

2010-06-28 @ 20:54:28
Postat av: Marie

jag blev verkligen deppig av det här, vad vi alla är utsatta för är verkligen hemskt.. men jag förstår fortfarande inte vad de dära är egentligen, vill veta mer om Illuminati, hur de uppstod osv. Är allt jag ser skapat av de?

2010-08-01 @ 19:12:03
Postat av: D.Dede



Tack alla! Fortsätt sprid detta!



Marie // www.vaken.se och följ denna blogg. Allting är styrt i top-down perspektiv. Det här systemet är något vi måste förändra nu. Vår värld är helt galen. Det är upp till vår generation.



Kärlek!

/ - D.

2010-08-01 @ 19:30:02
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Novus Ordo Seclorum" betyder faktist "Den nya tidens ordning" och inte som många tror att det betyder: "New World Order- ny världsordning" bara så ni vet.

Bra blogg och riktigt bra inlägg! folk måste börja förstå.

2010-11-30 @ 21:22:46
Postat av: D.Dede

Anonym Tack. Den nya tidens ordning är översatt till den nya världsordningen. Vilket inte skiljer sig nämnvärt.



mvh

D

2010-12-01 @ 22:29:19
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Maja

Jag är med dig dede. Vi ska göra revolution, det är människornas ansvar att göra revolution. Nordamerikas frihets krig var en typ av revolution, Napoleon Bonaparte blev aldrig så mäktig om folket i frankrike inte hade skapat en revolution på 1700 talet. Om vi inte börjar nu så kommer illuminati styra jordens befolkning och det blir bara hemskt.

2010-12-17 @ 21:03:43
URL: http://dramaqueeen.devote.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: