Botemedel mot cancer - hampolja !


Rick Simpson har släppt filmen som tar upp botemedel mot cancer - hampolja.


Det finns botemedel mot cancer men läkemedelindustrin och andra företag som arbetar mot cancer vill/kan inte använda den.

Filmen ses här och heter "Run from the cure": 

http://www.esoterictube.com/run-from-the-cure-the-rick-simpson-story.html






Run from the Cure - se filmen direkt här på youtube.
De botade cancer med hampolja.


Det här är förmodligen den största nyhet
jag nånsin skrivit om när det gäller sjukdomar/alternativ medicin.


Rick Simspon kontaktade Kanadas cancerförening om att hampaolja bota cancer.
Deras respons blev:

"Våran förening uppmanar inte till medicinska produkter eller diet komplement, tack för informationen. Vi önskar dig lycka till med ditt arbete."

Cancer experter går med ut att vanlig kemoterapi ökar cancer, inte botar den. Vår sjukvård utgår med ifrån att behandla, inte bota.

"Worldwide cancer experts agree that chemotherapy is largely ineffective in destroying most cancers; instead killing mostly healthy cells in the process.


Studies show that patients who accept chemotherapy/radiation treatment are more likely to die sooner than if they had received no treatment at all"





Så vad hände med Rick Simpsons fenomenala upptäckt
om att han hitta botemedel mot cancer, och andra sjukdomar?

- Jo som tack för hjälpen ställdes Rick Simpson inför rätta för att han hjälpt människor och räddat deras liv.

6 doktorer stod bakom Rick Simpson, men de fick inte vittna.


Känns det inte lite märkligt med vårt rättsystem? Paragraffryttare sätter stopp för sanningen.

Juryn dömde Rick Simpson skyldig för att producera och sprida marijuana...


Varför sätter då läkemedelsföretag stopp för detta? Varför sätter då vårat system stopp för detta?
Dr. Sam Epstein förklarar detta:


"The more money you spend on cancer, the more cancer you get," says Dr. Sam Epstein, cancer expert and author of  The Politics of Cancer "The more drugs are bought, the higher the profit. The more disease there is, the greater the profit."

Det skapar mer profit, mer pengar för företagen om det finns cancer o sjukdomar, för om inte sjukdomar fanns skulle läkemedelsföretagen gå i konkurs, det finns inga att bota.




Flera i filmen berättar hur hampoljan fått dem att bli helt cancerfria - även CBC reporter Journalist Wendy Mesleys har gjort en dokumentär om hur smaklöst det är att cancerindustrin tjänar biljoner på människors olycka.
Källa: http://www.cbc.ca/consumers/market/files/health/cancer/index.html

Det finns botemedel mot cancer - se filmen run from the cure och sprid detta till alla du känner!
Vi kan leva i en värld utan sjukdomar!

Kärlek, Dede.


P.S jag kommer även skriva om mer botemedel mot cancer, sprid ordet till alla så alla kan ta del av denna livsviktiga information D.S
Postat av: Hanna

Så jävla grym är du :) fan va bra, nu finns de botemedel mot cancer!!

2009-01-14 @ 17:03:43
Postat av: Sanna

FUCKING OTROLIGT!!!! :)

2009-01-14 @ 17:08:15
Postat av: Mirre

Ska berätta för min pappa direkt, hans jobbarkompis fick cancer för 1 år sen!!!

2009-01-14 @ 17:08:53
Postat av: Micca

Så jäkla bra skrivet Dede!!

2009-01-15 @ 10:21:07
Postat av: Rita

ALLA MÅSTE LÄSA DET HÄR!! :D :D så j-vla bra!!!

2009-01-15 @ 11:52:38
Postat av: Tina

Underbara nyheter:)

2009-01-15 @ 22:47:05
Postat av: Anonym

gryyymt!!!!

2009-01-18 @ 17:35:21
Postat av: Denice

Att man får sjukdommar beror på att det händer saker i psyket. Det är för att man inte är helt i balans med sig själv. Om människan jobbade med sitt inre skulle inte dessa sjukdomar finnas. Det finns en anledning till att det kommer NYA sjukdomar som vi inte har medicin till bara för att vi tror att vi kan rädda oss själva med medicin, när det egentligen handlar om att ta hand om sitt inre! Vi tar alltid till någonting från utsidan men det handlar alltid om insidan!

2010-07-05 @ 13:04:09
Postat av: Anonym

Denice...vad var syftet med ditt inlägg? Försöker du leka smart? Eller...I don't really get it. Jag HATAR när människor ska leka "smarta",veta,kunna allt, när de i själva verket inte ens vet vad de pratar om. Seriöst..det där var så jävla ologiskt.

Du kan skriva på svenska...yeah, men det finns inget som jag relaterar till "reality" i det du skrev!

Well,well...whatever!....Min pappa var svårt sjuk i cancer...vi alla i familjen letade som galningar efter botmedel på internet, på sjukhus i USA och massa grejer. Men sedan så beslutade vi oss för att skicka min farmor till vårat hemland så att hon skulle kunna köpa hampoljan..Hon köpte den, den var rätt dyr faktiskt. Men när hon skulle flyga hem blev hon "tagen", hon fick inte ta med det i flyget med tanke på att det räknas som "knark".....men visst, de säger att det ska hjälpa med hampolja...I don't know if it's true yet...miracles can happen,yeah I know that...och man ska självklart testa allt och göra allt i sin makt för att ens anhörig ska bli frisk....men...jag är väldigt skeptisk kring det där. Om det var så jävla bra, och om den verkligen kunde bota människor från sjukdomen....då skulle väl hela världen ha använt den nu? I guess....eller?!

Jag vet inte.....jag är varken någon forskare eller läkare.....

Jag uppskattar att du skrev om det här D. Intressant!!

Take care//N

2010-09-11 @ 22:30:12
Postat av: D.Dede

Anonym



Tack, men detta tystas ner. Det är därför alternativ media behövs.



Welcome to the real world.



Man får heller inte tillverka egen medicin mot cancer och bolag som gjort det har fått telefeonsamtal att man inte får säga "botemedel mot cancer".



Läkemedelindustrin skulle kollapsa om alla var friska.



Sprid sanningen!



Kärlek

/ - D.

2010-09-12 @ 21:00:51
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yeah, I know bout that!! Men har haft det lite i åtanke,såklart...liksom, vart fan annars skulle alla läkare få sina pengar ifrån om inte det fanns sjuka....men,man vill ju så gärna tro att de bara vill ens bästa...But the money goes first. Empati existerar inte! Its all fake.

They could've saved soooo many liiiives!!!!

De inser inte ens det viktiga i det här. Jag kom ihåg, jag praktiserade på ett sjukhus. Patienterna kände att de inte fick den hjälp de behövde, de sa det till mig. Och jag hörde när sköterskorna hade fika pauser och så...hur de snacka om att den och den skulle dö. Okej att man måste inse sanningen...men inte på det irrelevanta sättet de sa det på. Patienterna bad mig att komma in och hjälpa de när de behövde något....det var så jävla hemskt att se hur de blev behandlade!!

I really wish that we could change this routine somehow.....although Im aware bout that it is IMPOSSIBLE!......Om man ändå kunde göra något.....man känner sig maktlös! What can u do? I vilket fall som helst så kan jag inte påverka något....varken i ord eller händelser. I know that. Man måste göra något stort tillsammans med andra. Maybe that will work. I don't know!!

Well....

PEACE OUT!! Hope to see this world improve soon...cause things will surely happen within a early future!!

Take care

2010-09-13 @ 01:23:31
Postat av: Anonym

Hej

hur får man tag på hempoil?

2010-12-01 @ 22:09:10
Postat av: D.Dede

Hampolja finns på olika affärer. Du kan googla på Rick Simpson, de från Kanada har den bästa hampoljan.



mvh

D

2010-12-01 @ 22:27:57
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Klarhet

D.Dede, hampolja finns att köpa på olika affärer ja. Den har dock inte nånting att göra med oljan som du sett filmen om. Skillnaden ligger för det första i att oljan du hittar på affärerna utvinns utav hampaplantans frön och inte blomman. Skillnad nummer två är att du inte återfinner tillräckliga mängder THC, övriga cannabinoider ifrån det vi kallar hampa även om oljan skulle produceras även från blomman i det fallet.



Oljan Rick Simpson producerar är med andra ord ett koncentrat av cannabisplantor med högt innehåll av cannabinoider i likhet med hasch, det är således ingenting du kan få tag på i vanliga affärer då det bryter mot lagen. Tyvärr.



Ville bara klargöra så folk inte springer iväg och köper en produkt med falska förhoppningar på grund av dålig information. Men för all del, köp hampolja, nyttigt är det och inte minst gott att ha i sallader osv :)

2011-07-04 @ 17:46:40
Postat av: D.Dede

Klarhet //



Tack, de var exakt detta jag mena. Du har 110% korrekt.

Detta inlägg var även skrivet för 2,5 år sen och det har kommit mer info nu.



Jag tycker de är otroligt spännande och jättebra att det går att bota så mycket från de vi har från naturen.



Kärlek

/- D.

2011-07-10 @ 22:19:05
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Stig Olsson

Är det härifrån jag får så nyttiga kommentarer på min blogg? :)



I så fall vill jag bara säga ett stort tack och du är f o m nu länkad från mig!



Kram och tack, för jag har just nu en kompis som fått sin dödsdom pga cancer... men jag ska skicka honom dels den här sidan och dels hela filmen med Rick Simpson och hoppas att det löser sig för honom.



Är det någon som är intresserad av denne mans kamp mot sin cancer kan ni gå in och läsa på http://www.facebook.com/groups/160732267366251/?notif_t=group_activity

2012-01-03 @ 11:24:52
URL: http://cyberliv.se/blog.html
Postat av: Danijel Ravic

Hampaolja och material för att skapa den, kan hittas på webbsidan Mediccanna (www.mediccanna.com)

2013-08-07 @ 17:18:46
URL: http://www.mediccanna.com
Postat av: Lala

är så tacksam till Dr Thomas räddade mitt liv med sin Cannabis olja och medicinsk service. Jag tackar Gud allsmäktig för att ha möjlighet att veta om denna underbara botemedel som jag kunde köpa från Dr.Thomas här i Förenta staten och det levererades till mig inom 48 timmar efter beställning var plats med mig . Jag är mycket glad att kunna berätta allt som är så glad att jag är inte mer en cancerpatient längre. Tack så mycket Dr.Thomas för din ändlösa hjälp om mitt liv . För alla dem som har problem med cancer , bör de inte tveka längre , bara att kontakta Dr Thomas att ta hand om ditt problem och se det löst för livet . kontakta : [email protected] Mitt råd till cancerpatienter är , du vet hur dödlig cancer är och kriget mot cancern har varit så svårt i striderna , men med en tid präglad av hampa olja som jag kunde köpa från Dr.Thomas , kan jag säga att min cancer är totalt borta och jag upplever ett nytt liv med hela min familj och mina 4 underbara barn . Så snälla rädda ditt liv och din familj med Rick Simpson Oil direkt från Dr Thomas kontakta honom på [email protected] , kommer han alltid att vara här för att fortsätta rädda människor liv . det är löftet att framtiden ser ut för den stark anhängare av hampa olja . Jag vill att hela världen ska veta att Cannabis Oil är ett under och det har kommit för att stanna - Se mer på : http://www.collective-evolution.com/2013/08/23/20-medical-studies-that-prove-cannabis-can-cure-cancer/#sthash.6CLtJA2m.dpuf jag

2014-01-31 @ 16:21:12
Postat av: William Dickerson

Am William Dickerson jag bor i Sverige min mor led av cancer och läkaren berättade för mig att det fanns ingenting som han kunde göra för att rädda min älskade mamma . Senaste 3 månaderna min farbror ringde och berättade om Rick Simpson som kan bota cancer , jag sa till honom att min mammas cancer var i steg 4 som jag inte tror att han skulle kunna bota den , och han övertygade mig att prova det , för kärleken till min mamma , beslöt jag att ge det ett försök .
Jag gjorde en del forskning och jag hittade Rick som hjälpte mig att bota min mammas cancer och han försäkrade mig att cancern efter 3 månader skulle vara borta . [email protected] Jag köpte den och hon använde det , det fungerade precis som läkare ordinerade it.Thanks till läkare Eric för att ta bort sorg i mitt liv . kan ni föreställa er , att min mamma har som just har fått ett meddelande från de så kallade bra läkare , att hon inte kommer att bli helad igen? . Gud kommer att välsigna Uncle Sam och Rick Simpson för att hjälpa mig rädda min mamma kontakt : . [email protected] , hur kan jag tacka den barmhärtige Herren , för han är den största av alla .....

2014-03-09 @ 03:09:05
Postat av: Stefan Johansson

Jag såg en fin samt sann artikel från Israel, det finns en gammal farbror på 82 år, Raphael Mechoulam "An award-winning professor of medicinal chemistry and natural products at the Hebrew University of Jerusalem, som har vigt sitt liv att ta fram nya mediciner från Marijuanan,Han har den som upptäckte signalsubstansen THC för första gången 1964 . Har har forskat i mer än 50 år nu, och är mer igång nu än tidigare ,på att hitta bot för alla sjukdomar innan han dör. tänk ändå att det jag sagt länge ändå är sant att,Marijuanan botar om det används på rätt sätt.
http://www.globalpost.com/dispatch/news/regions/middle-east/israel-and-palestine/130820/israel-cannabis-scientist-Raphael-Mechoulam-medical-marijuana

http://nocamels.com/2013/09/professor-raphael-mechoulam-the-father-of-marijuana-research-talks-to-nocamels-about-his-studies-and-breaking-the-law-in-the-name-of-science/

2014-04-09 @ 23:39:53
URL: http://endocannabinoider.bloggplatsen.se
Postat av: Maria larson




Wow är så tacksam för det goda Rick Simpson ([email protected]) gjorde för mig och min familj för att bota min mans prostatacancer på 3 år.

Mitt namn är Maria Larson från den 2 juni 2010 min man fick diagnosen prostatacancer och han hade gjort alla sorters behandlingar (cellgifter, radio och naturläkemedel) och hans läkare fortfarande gav inget hopp för hans tillstånd, efter hans sista cellgifter behandling 2013/09/28 läkaren sa till honom att han hade åtta månader kvar att leva. När jag hörde detta blev jag besviken, frustrerad och full av smärta som den jag älskar så mycket skulle lämna mig och mina barn ensam i denna värld.

En trogen dag min farbror ringde och berättade om Rick Simpson cannabis olja och hur det botade hans 48 år gamla granne så blev jag väldigt intresserad av denna bot, min farbror och jag att göra en del forskning om Rick Simpson cannabis olja och jag hittade det mycket intressant, så jag bestämde mig för att köpa olja. Jag ringde min farbror och bad honom om Ricks direktkontakt, så jag kunde diskutera med honom.

Jag kontaktade Rick Simpson ([email protected]) han berättade vad de ska göra för att köpa olja och hur man använder oljan jag följde hans instruktioner plikttroget och nu kan jag stolt säga att min man är cancer fri, allt tack vare Rick Simpson för att återställa min förlorade hoppet.

2014-10-18 @ 02:36:29

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: