Bitches love me! Bitches love D!




D is not into fake ass bitches.



Fick ett litet meddelande igår så jag svarar på det.


"Har du hört de senaste om Kissie?"

Vem bryr sig om rykten även om de är från en solid källa?
Jag har aldrig brytt mig om egocentriska bitches som Kissie o Blondinbella
O skulle Kissie o jag nån dag ses o hon ville ha mig som pojkvän
Skulle ja svara: "Ska vi kyssas nu Kissie? Existerar tomten?"


So get that dirt of my shoulder! yee din hand på min axel, gumman
Den enda gången jag säger "Jag älskar dig" är under nattens drömmar
Wake up! En tjej som dig kan aldrig få en kille som D
Det krävs nått speciellt och vackert för o fånga mig o du är inget av de!

hahaa aow hörde att nån frågat efter mitt nummer..

"Har du Dedes nummer" Fuck du är wack bitch, ja hoppas du inte ringer!?
För de enda du nånsin får av mig ... är mitt mittenfinger!



F-f-f-uuckoffff ;D dont ever touch me!

hahha, yee, lite flowflum från D.DEEEEDEEEE! Ruuufffyyyywooo!
I know you love me bitch =D we all do! =D


/ - D.Dede - restraiiiniiing ooorder. Best ever and so *blåser lite på naglarna* aow <3

Postat av: Ronja Bergqvist

haha så jävla sköööön !

2009-11-23 @ 18:39:40
URL: http://pillowfights.blogg.se/
Postat av: stina

hahaaha älskart:D

2009-11-23 @ 20:13:13
Postat av: Anonym

<33

2009-11-23 @ 20:13:30
Postat av: Jeanette

Hahaha, skön du e :D

2009-11-23 @ 20:49:24
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: alex

peace and love, bästa bloggen jag sväääär haha

2009-11-23 @ 22:07:26
URL: http://bittersweetfool.blogg.se/
Postat av: hanna

hahaha du är så skön!!:) lätt skönaste bloggen!

2009-11-23 @ 22:13:11
Postat av: v

gryymt (Y) sveriges bästa är du dede!!

2009-11-23 @ 22:13:47
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: angelica

hehee yoour funny Deee (:

2009-11-23 @ 23:38:06
URL: http://metrobloggen.se/4ang3lica
Postat av: Anonym

De här är helt privat fråga men ja undrar en sak.

Skulle du kunna bli ihop med blondinbella? För de står att du inte blir ihop med kissie, men gäller det alla?

2009-11-23 @ 23:39:11
Postat av: sandra

Sveriges bästasde o skönsade person rolig o charmig !! Stå på dig :D



Älskar o följa din blogg!!

2009-11-23 @ 23:50:07
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Terria

kul att nån vågar stå på sig o säga nej till henne

modigt!

2009-11-25 @ 09:27:12
Postat av: amanda

The Amanda says this to you, you are GREAT :D

2009-11-25 @ 15:32:44
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: Nora

Hej D!



Det kan jag inte neka nej. Självklart så är det många som svälter det vet jag mycket väl. Bara Gud om hans finns kan veta hur många tårar jag har fällt för dessa barn och vuxna, det gör ont i mig att ens höra om det.

Men Robin Hood tekniken är inte bra, vi lever för att ta tydligen. Allt i världen är vårat, rik eller fattig så vill ha allt och det vet du mycket väl. Så därför motarbetar Robin Hood teknik allt jag står för. I en värld som det här gäller det att ge & inte behöva ta. Mhm , så kärlek, respekt & hopp right? But they have some evil co-workers; money & hate. Man får inte tro att allt kommer lösas så fort alla har mat att äta.

Det kommer alltid finnas fattiga på Jorden det går inte hindra. Jag vill & jag ska försöka, men det finns de som alltid vill ha lite mer & det innebär att det finns de som får lite mindre då.

& jag uppskattar du försökte ändra min åsikt men jag kan säga att det har ingen lyckats med någonsin =) Men ingen har heller försökt, alla ugår från att jag kommer säga emot. Men tack, det är kul att kunna argumentera om sånt fan! ;)



Sköt om dig.

Nora Fazel

2009-11-25 @ 15:50:20
URL: http://norafazel.wordpress.com
Postat av: kanske girlie

vilken bokstav är bäst för dig förutom D? o vilket stjärntecken är du född i?

2009-11-25 @ 19:41:33
Postat av: kitty

var du ihop med manda (obs du behöver inte svara)

2009-11-25 @ 23:39:57

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: