Bakom masken döljer sig nånting vackert - och det är du!



Utan smink och utan skönhet - vem är de då bakom skalet?





Det är nästan kusligt att se hur många tjejer som är helt översminkade.

För mig som kille så slipper jag ha problem att hålla på med allt sånt på morgonen.

Men frågan är: Hur ser folk ut utan smink?

Jag har sett ett par tjejer helt utan smink, och det är som att se en annan människa.
Och många tjejer strävar efter den perfekta looken, även fast jag menar att perfektion är nått man är redan.

Vad är vackrare än att vara självständig och fri och stråla ut det?


Sen när alla tjejer jagar den perfekta looken, så kommer det en dag då deras skönhet ruttnar.
Vem älskar dig då?

Den dagen när skönheten är borta försvinner säkert mycket i en kvinnas liv som levt i en materialiska bubbla.

Och även om killar har sjuka ideal om tjejer, så är det också systrar som kämpar mot sina systrar.
De tävlar mot sina systrar, men de förstår inte att det återskapar systemet själva och förstör sina systrar.
Självförtroende får du genom att bli självständig och fri från alla ideal.

Allt handlar om frigörelse, inte 1000 kg lager smink.

Jag bara undrar vad som kommer hända med alla tjejer som lever i den materialistiska bubblan när deras skönhet verkligen försvinner? Vad kommer de göra när de inte har någon skönhet? När de börjar bli gamla, 40 år och vet att de är passé.

Vad väljer du?
Materialistisk trygghet och leva i en skönhetsidealistisk värld, eller bli fri och självständig och revolutionera denna sjuka värld!?

FOLLOW D! =D

Och btw, tro inte allt är som på tv/media - systemet som kontrolleras av Illuminati har skapat våran idealistiska värld.
Där skönhet är viktigare än vetskap om att 1 miljard människor knappt har mat på bordet.

"Dede, jag måste tyvärr gå och sminka mig nu, min dröm är att bli som Kissie".  Gör det, go ahead. Du får leva i den skönhetsbubblan om du vill. Men sanningen är att den förstör dig inifrån.

Men de som verkligen vill förändra världen och de som vill se sanningen bortom den, kommer vara med på världens äventyr. Det är nu världen kommer förändras.

Jag säger inte att alla ska sluta sminka sig förevigt - men visste vore det kul om vi hade en dag där alla tjejer gick osminkade och alla var naturliga för en enda dag. Där vi tog ett stort avstamp mot det systematiska livet vi lever.

Gå osminkad nån dag på stan, alla borde göra det för en dag! =D
Vilken chock de skulle vara för alla! =D


För din skönhet. Finns redan inom dig. Det är bara systemet som gjort att du glömt bort den.

Skönheten när du gör nånting givande för någon annan.
Skönhet när du ler.
Skönhet när du gör val som är större än livet självt.
Skönhet när du ger kärlek och håller om någon du älskar.
Skönhet när du med din handling ser till att världen förändras.


Du behöver ingen mask gumman, för du är redan så bedårande vacker.
Så vacker...

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede
Postat av: Clara

Vackert som vanligt, du är en drömkille synd bara att de finns en av dig <3

2009-06-11 @ 16:38:16
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Tina

Hur vackert som helst! (: fan va bra tankar!

2009-06-11 @ 17:32:35
Postat av: dolly

Dina ord är min drog<3 du är en dröm<3 love u!

2009-06-11 @ 17:34:50
URL: http://dollbabixox.bilddagboken.se
Postat av: becka

Hm. läste här igen och ja. folk brukar komma fram till mig när jag är ute (oftast osminkad, orkar inte lägga ner tid på det varje dag, varje minut..) Och de brukar säga att min aura är helt fantastisk. Min bästis säger att det är den som gör mig så vacker. haha, det kanske är så. Du har så rätt D..

2009-06-11 @ 18:14:51
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-06-11 @ 18:16:46
Postat av: girlie

heej d (: jag är girlie. hur är de de? aDDa min msn.

2009-06-11 @ 18:18:24
Postat av: yasmine

så sant dede!

Förut sminkade jag mig jämt innan jag skulle gå ut. men nu efter att jag har fått min dotter så har allt förändrats och jag kan absolut gå på stan helt osminkad!

2009-06-11 @ 19:43:35
URL: http://Oktob3r.blogspot.com
Postat av: emma

håller med dig till 100% D!

2009-06-11 @ 20:49:37
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Tina

Dagens sanning! Tack. Jag inspireras så mycket av ditt skrivande.

2009-06-11 @ 20:52:07
Postat av: J

Det du skriver borde alla läsa, borde bli lag! :P du skriver otroligt bra o tankar som är sanna. Sen att du är kille med gör det hela ofattbart vackert.

2009-06-11 @ 20:58:36
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: bekka

Alla tjejer är inte som typ Kissie och dedär bimbosarna, som inte klarar av att gå ute utan smink. Det händer rätt ofta att jag låter bli sminket eller helt enkelt inte orkar bry mig. Jag får ändå inga konstiga blickar eller något, för det är ju egentligen inte så konstigt att en tjej går utan smink då och då. Jag vet inte hur det är där du bor men så är det åtminstonde där jag bor. Däremot kan det vara roligt med lite förändring ibland, om man ska på någon speciell tillställning eller så:P Sen finns det ju självklart smink och totalt översminkad vilket är två stora motsatser:P

2009-06-11 @ 21:00:02
URL: http://iamyourbaby.blogg.se/
Postat av: sanna

håller med!

2009-06-11 @ 21:52:41
Postat av: Anonym

håller med!

2009-06-11 @ 21:52:55
Postat av: Mariell

Återigen, du revolutionerar. Världen blir en bättre plats utan fasader, utan att dölja sig under lögner och falskhet. Att luras, fejka och stoppa upp sig blir inte bra. I vilket område dessa tankar än appliceras på livet så stämmer de. Tack för att du är där, medvetgör och inspirerar.



tack. kram.



2009-06-11 @ 22:46:26
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

Hej Hopp!

Allt väl med dig idag?



//Kram Milly ღ

2009-06-12 @ 08:10:06
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Cer

Fun thing is I hardly ever use make-up. I used to do it all the time, wouldn't walk outside without being completely covered-up, then I let go. Saves me a whole lot of time and money - and guess what? No one has EVER complained about it!! ^^

2009-06-17 @ 03:17:02
URL: http://ceralia.blogg.se/
Postat av: marie

Lagom är ju bäst.

En sminkad person ska inte se sminkad ut, tycker jag i dag. Då har man lyckats.



När jag var tonåring så kunde jag inte gå ut utan att sminka mig först..helt onödigt för på den tiden så var jag ju hur fin som helst:-) i dag är jag äldre men i dag kan jag gärna gå ut utan att sminka mig. Även om jag gillar make up och tycker det kan vara jättefint. Men återigen lagom är ju bäst.

2009-08-01 @ 00:53:44
URL: http://lindblomma.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: