Vem bryr sig om bitches och Melrose Place?








Bitches love me men de kan aldrig få D!
Och västerländskt manipulerade stereotypa skal är inget för mig. Sista killen av min sort? Well, de är bara mitt sätt att uttrycka mig o mina känslor! En del tjejer kan aldrig få mig...







Helt jävla ärligt...
Jag måste bara få ut lite känslor från bröstet till hela blogg.se!


Varje gång jag läser blogg.se hemsida så känns det helt fake!
Jag vill fan inte läsa om nått jävla avsnitt om Melrose Place?
Är blogg.se ett förbund för bortskämda? Skäms inte nån?
"Hallo! Ja har beslutsångest! Vilken klänning ska ja köpa från Nelly.com?"


Megan Fox ersätter Victoria Beckham! "Catfight - de kommer kollidera!"
...Allt verkar handla om att posta bilder och skriva kommentera <3

Agneta Svensson: "Hej Dede kan vi följa varandra på bloglovin, söta snälla rara
Min blogg handlar om receptips, inredning och om mina hemmadagar"
D: Jag är trött på "Följ min viktnedgång-ung mamma-tävling pågår-shoppaholic året runt"
Bitches lyssna? Jag skiter i din blogg o din jävla frågestund!


"Vem tycker du är vacker? Vilka bloggar följer du D?"-  Jag följer ingens blogg!
Sitter inte med en kriteriemall och dömer dig utifrån din kvinnokropp!
Ögonen är själens spegel och Girlie är en tjej med otrolig medkänsla
Det är därför jag önskar ja hittar henne...det är därför D väntar...


"Men Dede, jag förstår inte varför du dissade Kissie, hon borde vara din flickvän"
Det finns inte en jävla chans att hon skulle få komma in i mitt hem ;D
Girlie är en verklig saga o inget avdammat från gamla noveller
Det är därför ja säger fuck off till Paow, Kissie, Dessie, o alla "vackra modeller"!



Dem kan aldrig få mig! =D f-f-f-uck off!


Groupie: "Men du Dede jag tror jag är Girlie i dina texter...
Jag har redan berättat det för mamma, pappa o hela släkten
Jag hoppas vi kan träffas i morrn och aldrig skiljas åt
Du föresten, jag har redan bokat tid Dede för vårat giftermål
<3

D svarar: HAHA! =D Girlie är nått vackert o speciellt utan att veta om de
Hon vill förändra världen O inte leva 24-7 som en systematisk zombie
Oh för varje dag som går på bloggen kommer vi närmare varandra...
Hon känner en otrolig känsla av mina texter...de är därför hon tappar andan...

So truly yours...

Kärlek
- D.


RRRUUUFFFY-DEDEEEE IS CRAAAZZYYY AND BEST IN THE WORLD RIIGHHT NOW! =D
Can you argue with that? =D HELL NO! =D För de finns bara en D i hela universum =D

Jag står för allt i den här texten. Direkt från hjärtat...
Postat av: hanna

Du rockar Dede:)

2010-01-15 @ 12:07:42
Postat av: EMMA

Det är därför du är bäst DEDE!!!! :)

2010-01-15 @ 17:17:22
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

<33

2010-01-15 @ 17:19:56
Postat av: Anonym

- HAHAHAHAHAHA ELLERHUR!

2010-01-15 @ 18:19:45
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: jojje

De är de här som gör dig BÄST I VÄRLDEN!!! :) <3

2010-01-15 @ 18:23:13
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: jojje

De är de här som gör dig BÄST I VÄRLDEN!!! :) <3

2010-01-15 @ 18:23:46
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: angelica

HAHAHA HUUMOOR!! :D

2010-01-15 @ 22:02:57
URL: http://metrobloggen/ang3lica
Postat av: Anonym

your funny dede!!

2010-01-15 @ 22:03:12
Postat av: kanskegirlie

Är hon groupie på riktig eller?

För isåfall var de extremt roligt :P eller aah de du skriver är ROLIGT :D O samtidigt vettigt!

2010-01-15 @ 22:03:49
Postat av: mirre

haha fy fan den var riktigt skön! :D du har skitbra åsikter!

2010-01-15 @ 22:47:49
Postat av: sandra

längesen jag skratta så mycket!!! :D



HAHAAH DU ÄR BÄST D!!!

2010-01-16 @ 15:48:32
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAAHAHA:D SKÖN!!

2010-01-16 @ 16:50:04
Postat av: sara

Det är de som gör dig BÄST I VÄRLDEN :D



Finaste killen är du! Speciellt dina ögon Dede (:

2010-01-16 @ 16:51:11
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

min dröm är att få träffa dig en dag :)

2010-01-17 @ 10:37:12
Postat av: Matilda

På en timme har du påverkat mig till det bättre, jämfört med blogg.se som jag inte ens förstått mig på efter 2 år.



Din äkthet syns verkligen i dina texter och den här bloggen förtjänar inte att vara under blogg.se´s vingar.



Du är verkligen en sann förebild!

Fortsätt skriv som du gör, du kommer bli stor, om inte större! Världen behöver fler människor som dig.



This made my day!

~ Love ~

Matilda

2010-02-06 @ 16:10:21
Postat av: Anonym

Bra inställning (Y)

2010-02-10 @ 19:58:27
Postat av: Klara

Varför avgudar alla dig så sjukt mycket? O.o Du verkar inte så himla fantastisk...

2010-07-02 @ 14:54:46
URL: http://klaraspacet.blogg.se/
Postat av: Madde

Dina texter fångar, man vill bara ha mer! Ditt sätt att skriv får en själv att vilja förändra, göra världen bättre!



Det borde finns fler som dig, som vill göra revolt och göra denna värld tilld et bättre =)



Kram på dig!

2010-07-06 @ 15:41:10
URL: http://sotsuracitroner.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: