EXKLUSIVT för D.Dedes bästa sötaste läsare! Dede&Girlie text!





En riktig kärleksaga i vår nutid! Girlie är en tjej som får starka deja-vu känslor
av Dedes texter och känner igen sig i texten, nån av Dedes läsare kan vara Girlie.
En vanlig tjej i samhället men som alltid drömt om att bli och göra något stort.





Heeeyyooooooo alla bästa sötaste läsare! =D

Mmmm yeee jag tänkte bjuda på den absolut SENASTE DEDE&GIRLIE TEXTEN!!! =D
Mitt senaste mästerverk!

Och tack för all beröm och alla kommentarer.

Ibland när jag skriver känslor och revolutionärsromantik och kärlekstexter från djupet av själen så...Det bara flowas känslor inom mig, och den här sagan kommer bli sann, så den är på riktig.

- Ibland vet jag inte ens själv hur jag kan rimma så mycket, flowa, skriva me sån känsla. För de är flerstavigt och vokalrimmat överallt, och jag bara...aah de känns bara helt helt otroligt o obeskrivligt.

- De här är för alla ni trogna läsare som följer mig på de här helt otroliga äventyret!
Life will never be the same =D

- Nån av er läsare är Girlie i mina texter - jag vet inte vem, men det är just DU som kan vara Girlie.
Time will tell vem som är den vackraste speciellaste kvinnan i hela världen! =D










Känsla från hjärtat...


Vers 1

Hon var född på jorden, men hennes dröm kommer från en helt annan värld
Ödets design skapade unikt av guds händer gjorde att de skulle korsa samma väg
Hans dröm var att förändra världen, han hade reinkarnerats enbart för de
Och Girlie levde i materialism men kände att det inte var hennes öde


Hon levde i en värld av ytligheter och kände hur allting var fel
Hon försökte fylla sitt trasiga hjärta med rikedom o fame men det blev aldrig helt
Hon visste att...
Världen var byggd på en kapitalistisk lögn som skapar svält krig och död
O en dag måste alla själar vakna och hjälpa alla liv i nöd

Hon ville göra något mer med sitt liv, o bryta sig ur sitt stereotypa skal
Som samhället hade skapat och format en vacker yta av
Men hennes skönhet kunde aldrig lysa helt när hennes hjärta var vilset
Hon förstod hur egocentriskt hon varit när hon kämpat i den materialistiska cirkeln

Hon ville bli lycklig o lysa lika vackert som stjärnhimlen
Hon förstod att riktigt skönhet inte är extern utan formades i hennes inre
Därför började hon leta efter den drömmen som skapa hennes tankar
Oh en dag träffade hon sin dröm mellan 4 ögon och de började prata med varandra


Ref.
Girlie: "Det finns dagar man vill ge upp och inte orkar mer
Det finns dagar då jag gråter och mina tårar inte torkar D..."
Dede: "Jag lovar att hitta dig och rädda dig från denna hemska värld
O ta dig till en annan plats, men jag inte var och vem du är..."



Vers 2

Han var född på jorden men kom från en helt annan värld
Och visste att hon  också skulle reinkarneras i samma sfär
Hans dröm var att förändra världen, hitta Girlie o sina riktiga föräldrar
Detta var en epok på jorden som skulle innebära viktiga förändringar

För efter sista eran skulle världen aldrig bli sig lik igen
Ett paradigmskifte, ett nytt medvetande som skulle var likt det hem
Han kom ifrån, men för att världen ska förändras måste alla själar vakna
Agera och öppna hjärtat för annars kommer världen rasa

Han valde att känna motgångar och uppleva mänskliga sinnen
Men upptäckte sitt sanna jag genom oändliga minnen
Och motgångarna som han gick igenom var för att forma hans kraft och styrka
Och det skulle komma en vacker dag då han fann sin lycka

Hon var hans lycka, Han var hennes dröm,  de hade levt olika liv
De hade båda vandrat mot en väg mot sina sanna jag med modiga kliv
Och bevittnade hur deras stereotypa skal flagnade av för varje dag
Men de gav aldrig upp sin dröm, för de visste för varje andetag...

Kom de ett steg närmare varandra, en utopi av att världen förändras...
En känsla av tillhögrighet, ett lyckorus, där själen förälskas...
Där man kände att hon var han, han var henne, för man måste se sig själv i andra
Empati är vår största gåva, kärlek är att glömma, förlåta och älska alla



Ref.
Girlie: "Det finns dagar man vill ge upp och inte orkar mer
Det finns dagar då jag gråter och mina tårar inte torkar D..."
Dede: "Jag lovar att hitta dig och rädda dig från denna hemska värld
O ta dig till en annan plats, men jag inte var och vem du är..."


Vers 3

Hon sa för sig själv innan hon somna: "Jag vet att D kommer rädda mig..."
Han sa för sig själv innan han somna: "Girlie! Jag älskar dig..."
Och de låg båda två och tittade upp i taket och tänkte på varandra...
"Tänk om han tänker på mig nu, tänk om vi både nu tänker tillsammans?"

De utvecklade telapati mellan sig och de märkte av när de grät eller log
Girlie sa: "D, jag kämpar med dig, vi kan förändra världen ihop"
Och D svarade: Girlie-Curly, du är den vackraste varelse i hela världen
Heala mig i natt, för mitt är hjärta sårat men vill dela glädje

Som finns inom mig, du gör mig lycklig genom att existera
Det finns vissa dagar då jag funderat på om mitt hjärta borde preskriberas!
Att ha hela världen betyder inget för det har ingen mening
Du är den enda kvinnan i världen jag älskar och jag lovar min kärlek förevigt...

För att såra någon man älskar är som att hugga sig själv i hjärtat...
I kärlek är två hjärtan ett - har man inte förstått det har man aldrig älskat...
Därför ska man aldrig såra den man älskar - hon o han var bundna till varandra
Man kan förändra världen genom att forma verkligheten o drömmarna tillsammans...



Ref.
Girlie: "Det finns dagar man vill ge upp och inte orkar mer
Det finns dagar då jag gråter och mina tårar inte torkar D..."
Dede: "Jag lovar att hitta dig och rädda dig från denna hemska värld
O ta dig till en annan plats, men jag inte var och vem du är..."


The saga is real...

Nån därute av alla är Girlie, jag vet allafall att hon läst nu. Jag vet inte vem. Men
Time will tell vem som är den vackraste speciellaste kvinnan i hela världen...

Känns underbart och big WOW!

Obeskrivliga känslor är de VACKRASTE vi har inom oss!

/ - IamDAndIknowGirlieneedmesoandIneedhertoo.


Postat av: anna

DU ÄR SÖTAST *:

2009-12-16 @ 23:03:23
Postat av: Anonym

<33

2009-12-16 @ 23:07:24
Postat av: emma

LOVE YOU :)

2009-12-17 @ 08:57:17
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: angelica

du skriver otroligt vackert och jag undrar hur du kan skriva så du borde skriva en bok eller något den skulle jag läsa :)

2009-12-17 @ 08:59:14
URL: http://metrobloggen.se/ang3lica
Postat av: stina

YOU ARE AMAZING!!!!

2009-12-17 @ 10:35:30
Postat av: a

<33

2009-12-17 @ 10:36:38
Postat av: katarina

kan du inte säga vilken bokstav Girlie börjar på? Om du vet det. Jag tror hon börjar på "K" :)

2009-12-17 @ 10:43:42
Postat av: Gina

Girlie börjar väl på G ;) inte mer än rätt

2009-12-17 @ 10:54:45
Postat av: frida

jättevackert :) har aldrig läst nått liknande. Ska börja följa din blogg!

2009-12-17 @ 11:43:03
Postat av: sandra

Du skriver heeeelt otrooooligt! är du mänsklig :D du är helt otrolig D, har aldrig läst nått liknande!

2009-12-17 @ 12:58:37
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: felicia

Du kan inte vara en människa :O du är OBESKRIVLIG!!!!



Du är min drömkille!!!!

2009-12-17 @ 13:00:59
URL: http://schteekh.bilddagboken.se
Postat av: felicia

IloveloveDloveD <3333

IloveloveDloveD <3333

IloveloveDloveD <3333

2009-12-17 @ 13:01:29
Postat av: Anonym

<333

2009-12-17 @ 13:02:03
Postat av: clara

du är helt AMAZING :) en förebild o en drömkille!! Girlie kommer bli lyckligast av dig!!

2009-12-17 @ 14:15:18
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Girlie

jag älskar dig med D.DEDE!!! :) adda min msn!

2009-12-17 @ 14:58:05
Postat av: carro

riktigt fin :)

2009-12-17 @ 16:52:33
URL: http://carrostyle.blogg.se/
Postat av: carro

<33

2009-12-17 @ 16:52:52
Postat av: sara

Du är otrolig :) du är absolut den finaste killen!! :D

ögon, look, leende, allt!



Du är så underbar DEDE!!!



De vore en dröm att ha dig som pojkvän o en dröm att få bli din flickvän!! <3

2009-12-20 @ 22:14:20
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: carre

Dede, jag tror att du är en dröm. Det känns som att du är en ängel som skriver exakt det jag vill höra, allt du skriver är mina exakta känslor och som jag tänker.



godjul btw :)

2009-12-24 @ 00:06:59
Postat av: Madde

Dina texter är helt underbara! Skulle man aldrig ha känt kärlek innan så skulle man veta hur det känns efter att ha läst dina texter!



Det är så man smälter och Girle kommer bli den lyckligaste kvinnan på denna jord, att få höra dina ord varje dag. =)

2010-07-07 @ 12:24:37
URL: http://sotsuracitroner.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag förstår verkligen hur du älskar att skriva om sånt, och jag är totalt på din sida. Känslorna i den här texten strömmar bara igenom mig direkt, eftersom jag så jättegärna vill förändra världen,

och få allt att bli så mycket bättre. Den som du älskar (Girlie) är säkert så lycklig av att få ha dig bredvid henne. :) Det är ju så jättekonstigt, eftersom jag aldrig läst eller sett, eller HÖRT om en kille som är så som dig, ja tills nu, alltså. Du ska vara megaglad att du föddes så, för den texten får mig att känna mig jättestolt, och för ett litet tag sen grät jag. o_o ;)

Hepp, det var väl allt. ^_^

2010-07-08 @ 11:33:10
Postat av: ida myrin ♥

Världen skulle vara en bättre plats om det fanns fler killar som du.

2010-08-20 @ 17:44:29
URL: http://myrins.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: