Jag tog ut de vackraste kommentarerna.

Jag tog ut lite kommentarer på dedeprivat!

De vackraste o roligaste kommentarerna på dedeprivat - de kan uppdateras med nya. O ja kan inte posta 100 kommentarer så ja tog ut några jag tyckte passade in.

Vill även tacka till alla kommentarer som inte kommit med. De är massor, mejl osv och all kommer inte med annars skulle ju hela bloggen vara full med det. Tack alla, det är ni som gör D till den starkaste i världen!

Nya designen är snart uppe, tar lite tid! O ja mår som ja ser ut, JUST TO DAAAAMN FIIIIIIIIINE ! =D

 










I LOVE YOU ALL TOOOOOO! =D



Jag vill bara säga en sak, och jag försöker inte "charma" dig eller någonting nu, för jag har ingen aning om vem du är, jag bara utgår från vad du skriver, och jag ska säga att efter att jag läst igenom dina texter så är jag typ.. kär i killen...Ja, ja går in på din blogg fleeeera gånger om dagen och bara sitter och drömmer. DU GÖR MIN DAG 100 GÅNGER BÄTTRE! TACK FÖR DET - http://bikisen.blogg.se




"Genialisk räcker inte" - http://cornetto86.blogg.se - I really like Jeanette check her out =D



Du är den finasDe killen i värlDen finaste ögonen -<3 Maja


Jag hoppas verkligen inte att du har gett upp kärleken! Jag vet att jag själv gjort det men det är inget för dig. Du har fortfarande chansen att göra någon till världens lyckligaste, bara för att du är du. Vildhästen inom dig ska inte tämjas, möjligtvis lugnas en smula. Men vildhästen är du, och det kommer en dag en kvinna, tjej, flicka, som du kommer att vilja ge ditt hjärta till! Så håll ut. Du är den ända manen som verkar vilja älska någon på riktigt!
Håller alla mina tummar för att det ska gå så som du hoppas !!!
Lyckokramar!!!"
sorotsia.blogg.se



Dina ord är magi och du rappar så real o grymt bra!
Finasde killen utsidan&insidan! Fast dina ögon o din själ är ännu vackrare! (: drömkille
! - Clara lightworkers.org


Vad fint. Det är nästan så jag fäller någon tår. Din vackra kärlekshistoria. Du ger upp henne du älskar för att du tror hon är lyckligare utan dig, och att du tror (vet) hon finner sina mål i livet enklare utan dig. Det är så rakt igenom vackert. Gåshud. Mäktigt. Återigen, din själ är så vacker. But you will get your happy ending. Det är jag säker på. Girlie och allt vad det motsvarar.

För oss är det din själ och ditt inre du visar och det är den delen vi tycker om att ta del av. Det är ditt inre vi vill se, vi vill få kontakt med och det är ditt inre och din själ som sätter prägel på dina ord.
Kommer bilderna och du blir offentlig kanske det helt plötsligt kommer handla mer om ditt utseende.

Tjejer kommer skriva till dig på grund av dina bilder och läsa mindre vad du skriver.
Helt plötsligt kommer det vändas och det blir utsidan som drar till sig läsare och kommentarer. Helt plötsligt blir det svårare för dig att förändra våra liv och våra tankesätt. Helt plötsligt blir det svårare för dig att tränga innanför pannbenet på flickorna och sätta igång livsförändrande processer.
- Mariell http://reasontobe.blogg.se



Jag har bara följt din blogg i en vecka nu, men den har gått rakt in i mitt hjärta,dina ord och känslor som du leverar så bra. Jag kan säga dig att du har öppnat en helt ny värld för mig, en verklighet som jag har vågat att ta steget till. Du har hjälpt mig att bygga upp mitt självförtrode och jag kan står rakt och säga att det inte är tack vare mig själv, utan dig. Jag har gjort saker som jag aldrig skulle våga göra innan jag började läsa din blogg. Allt är förändrats.

Du är en mäktig person, en riktigt värds krigare som kämpar för rättvisa/fred/kärlek , och tro du Jag vet att du kommer att lyckas, du har redan lyckats förändra en människas värld ( min ). Jag kommer aldrig glömma dig, du sitter i djupet av mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma dig och dina ord.

 

Tänk det har tagit dig en vecka att förändra min värd, tänk då om alla hade hjälpts åt att förändra världen bara alla hade velat och haft ork, tyvär finns det för många egoister som redan tror att du lever i ett samhälle med rättvisa bara för att dom har det "perfekt". Människor tror för mycket på att pengar gör livet.
Men it's all about love.
Ta åt dig av allt jag skrev, jag skrev allting med sanning i kroppen. Peace Rebecca.

http://rebeccabergmano.blogg.se/

 




Du är grym. Ska sätta mig ner bekvämt i soffan och läsa igenom vartenda inlägg ;-) Keep up the good work!
http://sandranordin.com

 



Jag måste verkligen säga att du har inspirerat mig, när jag läste
din blogg blev hela jag lycklig, jag ville läsa mer, jag har läst din blogg i nästan tre timmar
eller något. DU ÄR HELT OTROLIG, girlie har en jäkla tur för jises vilken kille:), du är en
kille verkligen alla tjejer drömmer om, jag har liksom laddat om på nytt, starkare
självförtroende, jag vill verkligen tacka dig, jag vill att du ska veta att om alla killar
skulle vara som du, så skulle världen varit en mycket bättre plats, det skulle inte vara
brist på mat, tigrar och allt vad det är,  och alla skulle vara lyckliga. och älska varandra!
jag beundrar dig, dede.

jag saknar ord för hur mycket jag skulle offra för en sån som dig.

även om jag är en barnunge :)
www.aamandablixt.blogg.se




hej , jag skriver igen.
eftersom jag inte visste att din blogg fanns när du hade denna frågestunden skulle jag gärna vilja ställa en fråga nu,
har du träffat girlie ?

du skriver så starka texter & du är verkligen helt fantastisk! tänk var många liv du förändrar genom denna bloggen,jag känner hur mitt självförtroende bara växer för varje inlägg jag läser.
tänker tillbaka på mitt liv när jag gick i fyran-femman då hade jag ett otroligt bra självförtroende men något hände, jag började högstadiet och plötsligt kom alla kraven om hur man ska se ut & det började rulla tankar i huvudet som såg ut ungefär såhär "duger jag verkligen? " om jag bara gick ner några kilon till vill han nog ha mig." om han inte kan tycka om mitt inre måste jag få han att tycka om mitt yttre" när jag tänker tillbaka var jag bara en dum liten flicka då. det funkar inte så, tycker man om nåns inre tycker man också om utseendet.
mitt självförtroende bröts ner nästan helt ändå kunde jag stötta dom som var omkring mig.
men nu efter några år av total osäkerhet känner jag hur jag börjar växa igen och jag börjar ta tillbaka mitt gamla jag , kanske börjar jag hitta mig själv, igen. Nu kan jag stolt sitta och vräka i mig chips utan att det minsta tänka på min vikt & lever helt efter mottot : man lever bara en gång!
Tack flr mig & fortsätt med bloggandet,
helt otroligt vackert! - Nadja

 



Mitt Hjärta Förändrades

Det var inte så länge sedan som jag hittade min favorit blogg.


Vem är Dede?


Det jag vet är att han är en revolutionär, en rapartist, den killen som skriver om ALLT och drömmer om världsfred och att revolutionera världen. Man vet inte riktigt vem Dede är, inte jag iallafall. Han har inte lagt ut några bilder på sig och han säger inte vad hans riktiga namn är. Det är också en sak som går att det blir så intressant & spännande att läsa hans blogg.Och det spelar ingen roll vem Dede är.
Han är en okänd människa för mig. Men han skriver in i mitt hjärta, hans texter rör mig djupt och får mig att tänka, fundera och visa mina känslor på ett sätt jag aldrig gjort förut. Dede får mig att vilja skriva lika underbara texter som han gör.


Han skriver texter om Girlie som han vill hitta, Girlie är den vackra speciella tjejen och inte den Bimboaktiga stereotypen.


Hans texter är otroligt vackra och man känner igen sig i så mycket utav det han skriver. Att lyssna på hans musik och läsa hans texter samtidigt är en känsla som inte går att beskriva. Han gör otroligt bra musik. Lyssna speciellt på Världen Förändrades och Dede&Girlie och läs hans texter så får ni se vad jag menar.

http://oktob3r.blogspot.com/





"Hallo säger man D eller DE på svenska eller engelska? För många säger att du kallas D, De, Det, Den.
Fast mina vänner säger FinasDe om dig"
- www.sandrawww.blogg.se


 


Dina texter får mig att tappa andan, dem får mig till att fundera. Länge har jag funderat över den värld vi lever i, varför vi gör som vi gör, följer strömmen.
Jag skäms över det liv jag har utvecklat, den sterotypa livet som utvecklat anorexin i mig, jag skäms när jag läser dina texter för hade jag bara tagit en högersväng skulle jag kanske vara mig själv.
Att du skriver det här allt som verkar så genomtänkt, det får mig att vilja kämpa mer.
Fortsätt lev och skriv!"

http://rosaspektakel.blogg.se/


 



KÄRLEK KÄRLEK!
Truly Yours, Just YOURS TRUUUUUUULY!
/ - D.Dede De Det Den FinasDe Ruffy Chebby-DEDEDEDE!!!!!!!!!!!!!!


Postat av: Anonym

AAAW:D SÖÖÖTNOS<3

2009-10-01 @ 22:03:50
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vad glad jag blir :D

Massa kramar till dig

2009-10-01 @ 22:08:03
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Länkade dig på min blogg, hoppas det är lugnt ;)

2009-10-01 @ 22:43:25
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: ISA

I love Dede!

2009-10-02 @ 12:36:55
Postat av: Mariell

Hej vackraste. :)



Vad fint, jag blir så rörd att du tycker om mina ord. :$ Jag har tyvärr inte hunnit vara här så mycket den senaste månaden, (hinner knappt med internet över huvud taget), för jag fick hux flux ett jobb på Maldiverna, så har precis kommit ner hit nu den här veckan. En once in a lifetime chance som är så bra den kan bli, och så mycket gjord för mig så att det är skrämmande, fick bli lite ego där. (Jag är vacker, jag är fri, jag kan bli allt jag vill bli.)



Men det är så sjukt underbart att vara här, så fint och så vackert. Mycket att göra och lära sig på nya jobbet bara. Men snart när jag kommer igång med det, ska jag återgå till din blogg dagligen igen, för den saknas mig. Du saknas mig, även om du bara existerar för mig via dina ord.



Hoppas att ditt liv rinner på så vackert och underbart som det bara kan, såsom du har gjort dig förtjänat av. Kramar!

2009-10-02 @ 21:35:23
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: yasmine

Tack så mycket dede! Fint det blev me nya designen:)

Du borde göra en ny header också :) kram

2009-10-02 @ 21:36:09
URL: http://therosewilldecay.blogg.se/
Postat av: Clara

Ooooh :) känner mig ärad!

GO DEDE! :)

2009-10-02 @ 23:57:06
URL: http://lightworkers.org
Postat av: clara

btw ja hjälper dig gärna me bloggen!

2009-10-02 @ 23:58:51
Postat av: Marina

sv: haha jag vet faktiskt inte! :D

2009-10-03 @ 01:09:37
URL: http://ironic.blogg.se/
Postat av: Anonym

halloo!! im into you are u into me?

2009-10-03 @ 09:39:07
Postat av: sandra

Love thee bloogg! :) taack!

2009-10-03 @ 09:39:31
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej.. Din blogg är bäst! älskar dina åsikter .

har en fråga..Vad är ditt fullständiga namn? :) haha..

2011-11-21 @ 16:53:27
URL: http://absolutebeas.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: