10 saker du inte visste om Dede!

VÄÄÄÄÄLKOMMEN ALLA!!!!!! =D

Till.......


- 10 roliga, otroliga o skämmiga saker du inte visste om DEDE! =D




1. När jag satsar på nått så lägger jag hela mitt hjärta, min själ och energi i de!

2.  Jag har aldrig läst ut en hel bok =D självlärd haahha =D Trots alla skolböcker osv till kurser, jag orkar inte läsa böcker. Kanske därför jag aldrig läser andras bloggar heller? Jag följer ju som sagt ingen blogg. (OBS! Visa inte de här för mina lärare =D ) vi ska läsa typ 20-30 böcker av studielitteraturen varje termin..

3. Flummigheten! Jag flowar och sjunger i duschen =D och de är lampor i taket så jag känner mig hemma som på scen! =D hoppar upp i luften hemma mycket och testar att nicka ofta, tränar spänst och aah jag är överallt! =D haaha=D


Dedes dusch! =D Va tycker du? Älskar de, får grym energi härifrån och tar över världen! =D


4. Jag är ju vältränad o tränar fotboll så ibland kan de bli för mycke spegel-tittande på mig själv, arm-muskler o magmuskler efter träning och känna hur stark jag är! Tittar även in mina ögon ofta, tycker de är för fina! =D förälskad i de! =D jaa vet.....säg inget! =D HAH! =D

5. Jag har haft massa övernaturliga sagolika erfarenheter. T.ex av tidigare liv när jag var 10 år gammal, då fick jag 11 drömmar av 11 tidigare liv. När jag var liten blundade jag ofta före fotbollsmatcherna och såg en siffra, exakt så många mål gjorde jag i en match. Detta stämde i princip varje gång. De är mycket mer om mig o allt som ni inte vet men de skulle ta en evighet att säga allt =D ska jag berätta allt om det nu? Neeeh ;D om du är snäll o så berättar ja de nånannan gång! =D 

6. Jag hade problem med "S-ljudet" tills ja var 7 (sjuuu) år gammal, så jag fick extra träning på att säga  "Sju sjösjuka sjömän sköts av sju sköna sjuksköterskor" en liten Ruffy-Dede fixa de till slut! =D Dede på 7 år sa "suuuh"? =D


7. Jag ger aldrig upp! =D det är ju min vilja att trots alla odds i mot mig t.ex om ja skulle bli nedslagen om och om igen, så reser jag mig alltid och får in de vinnanade slaget till slut! =D i hela min själ finns det något som är svårt o förklara. En otrolig känsla i mitt bröst.


8. Jag gillar att styla och showa upp när ja är bra på nått spec badminton =D liite kaaaaxigt och höja på ögonbrynen ;D samt tala om exakt hur de gick till o hur jag tänkte vid det slaget och hur man skär av vinkeln haaha ^^ jag höll typ föredrag för Linn när jag mötte henne i badminton hemma hos mig, kunde prata i ett par minuter när jag räddade en omöjlig boll och sen smasha in den, haha till slut brotta hon ner mig =D


9. Jag kan bli otroligt blyg när det är släktträffar o så, haahah, har ju kanske världens största självförtroende. Men jag är sååå blyg då!!! =D haaha! sjunker under marken aooww *generad*


10. De värsta sist...När jag var liten tittade jag på My Little Ponny jämt!
De var ett av mina favoprogram^^ hahaahahhaah! älskade introt! YEEEH ;D *generad* hahahahaa, jag satt o sjöng med till introt =D aja, nu har jag skämt ut mig tillräckligt!!!! =D  hahaa RuffyyWoooo =D


 


HAHA WTF DEDE!? =D den sjöng man på aja man får bjuda på sig själv ! =D


Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede
Postat av: Jeanette

Hehe, vad sött, My Little Ponny :D

2009-08-10 @ 12:45:49
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: becka

ååh, flashbacks.. älskade my little pony. haha.

2009-08-10 @ 13:15:44
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA!!!

2009-08-10 @ 13:17:15
Postat av: z

haahah my little ponny dede!!! XD

2009-08-10 @ 13:38:39
Postat av: emma

varför pluggar du inte? de borde du gö :P skulle vilja se dig när du var 7 år :)

2009-08-10 @ 13:53:49
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Shpresa Malina

Det där övernaturliga var mycket intressant! :) har en vän som också kunde känna sånt där genom magkänsla. Va sött att du är blyg. skulle gärna vilja spela badminton mot dig med (:

2009-08-10 @ 13:55:29
Postat av: Anonym

<33

2009-08-10 @ 13:55:46
Postat av: petra

Det va ett kul inlägg...vissa saker kom kanske inte som en överraskning men att du kan bli blyg tycker jag bara va charmigt. Och en sån dusch...den gilla jag :)



//Petra

2009-08-10 @ 14:02:33
URL: http://www.metrobloggen.se/74
Postat av: marie

roliga 10 :)

2009-08-10 @ 14:05:22
Postat av: amanda

hahaha de här var fan de roligaste ja läst!!XD:D sköönaste humorn!

2009-08-10 @ 14:06:24
URL: http://metrobloggen.se/4ang3lica
Postat av: Lisette

Hejsan tänkte bara berätta att jag precis har börjat med en outlet där jag säljer allt från skor och accessoarer till kläder och liknande.. ta dig gärna en titt kanske hittar just du något fynd :)



Här är direkt länken: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Kram Lisette

2009-08-10 @ 14:46:37
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg :)

2009-08-10 @ 18:04:21
URL: http://miisseast.blogg.se/
Postat av: platinaBarbie

Haha kul att du bjuder på dej själv de gillar vi ;)

plus att du är grym på att rappa ;o

2009-08-10 @ 18:24:32
URL: http://messienplayboy.blogg.se/
Postat av: Mariell

Bra att du är lite personlig ibland och berättar lite om ditt liv. Det är roligt. Blir en personlig touch på bloggen. Dock så kunde jag förstå det mesta av det du skrev, :). Det är sån du är, sån jag lärt känna dig genom dina texter. Satsar helhjärtat, flummar lite. Skrattar lite, grymt självförtroende och givetvis att du aldrig ger upp.



Alla dessa tio saker är väldigt vackra personlighetsdrag. Klart det är bra att vara lite blyg, alla är vi det ibland. Däremot så borde du nog ägna dig lite åt kurslitteraturen. Brukar bli lättare då att få ner olika perspektiv i tentor och dyl. Men det är ju bara mitt råd. Blev lite nyfiken nu, vad läser du för något då? :)



Ha det fint. Kram.



2009-08-10 @ 21:03:38
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: JNY ©

Hej! :D

ville bara beundra dig och säga att du är otroligt grym! :) peace!

2009-08-10 @ 21:28:33
URL: http://jnyprod.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill du ha en ny design så kan jag göra en gratis..

2009-08-10 @ 21:43:39
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: HANNA - en fotbollstjej

sv: twilight är grym! ;) allt bra idag? :)

2009-08-10 @ 21:44:58
URL: http://hannaforevarn.blogg.se/
Postat av: Nadja j

hejhej :)

har vart inne och kollat på din blogg varje dag i flera dagar & jag har inte sett ett enda nytt inlägg. men idag var det flera stycken och jag blev otroligt glad, tänk att några ord kan få en att må så bra :) fast sen är det i och för sig dina ord med.

just nu har jag inte så mkt mer att säga en att FORTSÄTT MED BLOGGANDET!

det hjälper verkligen så många!

2009-08-10 @ 23:23:38
Postat av: Malin

haha du är VERKLIGEN inte ensam om det där med my little pony! oj vad jag sjöng! haha

2009-08-13 @ 21:55:45
URL: http://frukostfrallan.blogg.se/
Postat av: Jäii

:D :D Färgglada, pratande hästar, hur kan någon inte älska dem!?! Min systerdotter blir överöst av ponnysar av sin snälla moster (som antagligen gillar dem mer än hon gör) ;)

2009-08-15 @ 23:06:51
Postat av: Julia

Lite efterblivet att komentera detta nu, men är helt enkelt bara tvungen:)!

Du verkar ha en helt otrolig personlighet:D!

Fattar att jag inte upptäckt dig förrän igår:o!

Bättre sent än aldrig iaf x')..

2010-06-29 @ 22:07:28
URL: http://cince.blogg.se/
Postat av: Juuuliiiaaa

Skuuuuumt... My little pony introt (y) :'D

2010-08-13 @ 00:51:08
URL: http://despitemykexchoklad.blogg.se/
Postat av: Kristina

Kolla; du snackar om hur bra du känner dig när du är vältränad. Varför är det fel när en ätstörd känner så? Varför är det så stereo-typiskt när just en TJEJ vill se sig i spegeln och känna sig bra. Läste något du skrev... Att vi ätstörda blir påverkade av mass-medjan att banta.



Men jag har alltid varit såhär. Har inte gillat fett. Känner mig smutsig då. Men när jag ser mig i spegeln och känner mig smal, då har jag kommit rätt. Säg inte att det är en illuminati-grej. Det är inte så för alla. Vissa är rebeller med egna åsikter. Är jag plastic? Nej, nej, nej. Använder inte ens smink, och har på mig det jag vill.



Varför skriver jag det här i ditt inlägg??? För att jag är trött på att folk ALLTID snackar om ätstörda när de inte fattar hur det känns.



Jag söker inte bekreftelse hos stereo-typer. Nej, livet är ingen cat-walk.

2010-08-27 @ 18:37:51

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: