- Min framtida flickäns drömegenskaper.



- En kvinnas drömegenskaper.



Hey alla otroliga läsare! =D

Så nu var det dags att posta min framtida flickväns bästa egenskaper. Det här är en kvinnas bästa drömegenskaper enligt mig och hur jag rangordnar dem.


1. Ögonen. Det absolut viktigaste av allt är ögonen hos min framtida flickvän. Det är de absolut vackraste som kan få mig att verkligen smälta för en kvinna. Det är själens spegel, jag kan se allt i ögonen, en livshistoria, känslomässigt läge, och man ser om hon verkligen har det där otroliga gnistrande vackra i sig. Det finns ingenting som slår vackra, goda, djupa, otroligt känsliga gnistrande ögon. Wow...

2. Utstrålning från hjärtat. Det andra hänger ihop lite med ögonen/själen och att det är att hon verkligen har en villkorslöshet och otrolig godhet i hjärtat, att det bara utstrålar sig i allt hon är och gör. En utstrålning från hjärtat som bara tar andan ur en, och att det bara utstrålar allt hon är. Det finns inget som är vackrare än när en kvinna kan visa sin själ, sitt hjärta, sin sårbarhet. Det är så otroligt vackert. Jag skulle kunna dö för en sån kvinna haha :)

3. Glädje&Energi! Jag älskar sånt. När man kan se glädje, livsenergin och det bara strålar runt hela henne. Det visar att hon är trygg i sig själv i den hon är, och i balans med dig själv och allt runt omkring sig i världen. En lycka som strålar ut igenom ögonen, av balans, glädje och energi. Det får mig bara att le av att tänka på det haha :)

4. Ett lugn&fridfullhet&empatiskhet&sårbarhet&trygghet. Hon behöver inte vara starkaste i världen jämt. Hon ska kunna visa sin sårbarhet, sin svaghet. Jag tror att om man kan blanda sin glädje och energi, till att visa sina djupa, sårbara och vackra sidor, det finns inget mer som kännetecknar en Gudinna än det. Jag vill se hennes vackra djupa sida när hon blir ledsen eller sårad. Jag vill att om jag skulle säga eller göra något fel, så ska hon bara titta på mig med rådjursögon som om hon nästan skär i mitt hjärta, och då måste jag säga "Gumman, förlåt, gjorde jag något dumt?"  Sen kramar jag om henne. Jag vill omfamna henne av hennes sårbarhet, av hennes godhet. Jag älskar lugn o trygghet. Inga bråk. Därför älskar jag lugna, fridfulla tjejer.

5. Hennes aura, mystik, hennes beröring, Jag tror allt det här skapar hennes otroliga utstrålning. För har man alla de här egenskaperna, då är man världens vackraste kvinna i mina ögon. För jag vill att de ska finnas något hos henne som är så obeskrivbart, som jag aldrig kan definiera. En kvinna som är utstrålar allt det, som om hon var från stjärnhimlen, och som om stjärnhimlen var i hennes ögon...

Frågan är bara hur jag ska hitta en sån här kvinna? =D Wow...haha.

Jag vet, jag har kanske för höga krav. Och jag kan inte förvänta mig att den här kvinnan ska existera. Men jag tror att grundegenskaperna finns där, och sen handlar det ju om att utvecklas och växa tillsammans. Att skapa drömmar och bli lyckliga :)




Egenskaper hon inte ska ha.




1. Dålig attityd och personlighet. Det finns inget mer som är avtändande eller får en att bara undvika dig om du har det. Jag undvikar alltid såna tjejer och jag tror det är därför jag nobbat så många tjejer.

2. Plastikopererade tjejer. Jag vill inte ha en tjej som är en systematisk puppetdocka. Även om hon har alla samhällsystematiska ideal enligt en kvinna och är "otroligt vacker" så räcker det aldrig tilll. Behöver jag verkligen säga mer? Jag vill inte att min tjej ska vara perfekt, jag vill att min tjej ska vara helt naturlig.

3.  Det kaxiga spelet. Tjejer som håller på spelar mindgames. "Du vet att du älskar mig Dede" och håller på spelar massa mindgames. Det där kaxiga spelet.  En tjej som inte kan uttrycka sin innersta vilja varför hon älskar mig och varför hon vill ha mig, utan att spela massa mindgames är inte värt min tid. Lägg ner gumman.

4. Stereotypa tjejer. Alla de där tjejerna som beter sig som robotiska puppetdockor och vill bli nya Paris Hilton.  Samma mascara, samma look, samma tv-program, årets händelse är typ att Desperate Housewifes nya säsong börjar eller att man köpte en ny chiuaua och gucci-väska. De vågar inte sticka ut mot normen eftersom det kan skada deras "popularitet". Den enda referensramen de har från kärlek är typ monologer från Sex and the City, och förstår inte att man skapa sina egna normer när det gäller sitt liv eller kärlek.

5. Inga livsmål, inget självförverkligande. Att inte ha några mål i livet eller att självförverkliga en dröm. O skapa någonting. Att våga göra saker, hitta på saker, att inte våga göra något galet, ut på äventyr, resa, flyga iväg till Hawaii, att våga göra något som är större än livet självt. Att ha en dröm att förändra allt i sitt liv, att förändra för andra, att hjälpa andra. Att våga skapa drömmar bortom denna världs gränser!

Den kvinnan som förstår allt det här, och ser världen från mina ögon, som är något bortom stjärnhimlen, som har allt det där. Jag skulle gifta mig med dig i morgon gumman haha =D Wooho!


Jag gillar när en viss person sa: "Men bli ihop med henne, hon ville ju träffa dig,hon är ju din mammas vänninas dotter, hon ser ut som en filmstjärna, som Scarlett Johansson".

Det spelar ingen roll, om det är Scarlett Johansson, Jessica Alba, Christina Aguilera, eller vem det nu är.

Jag vill inte ha någon av dem. Även om hon stod utanför min dörr och knacka på och sa: "Jag vill ha dig D."

Jag vill ha nånting bortom stjärnorna...

Jag tror att de här är så svårt för många att förstå...

Varför jag väljer bort allt det där...som alla andra killar hade valt...

Men jag vill ha en kvinna bortom stjärnorna...

Det är därför ingen kan fånga mig helt...

Men jag önskar att jag hittar henne snart...

/ - D.

Postat av: Andrea

Tack för en jätte fin blogg ska jag börja med att säga!

Snart är det öppningsdags för min spålinje, Där kan man ringa in och spå sig via energier. Helt nytt och unikt sett med 100% garanti. Vill du blogga om detta så får du mer än gärna gör det. Mer information hittar du på min facebooksida. In och gilla! :) Tack på förhand fina du! <3

https://www.facebook.com/pages/Sp%C3%A5domskonst/671521799575342?fref=ts

(på min facebooksida kan du även välja att länka din blogg, så andra människor får tillgång till att läsa om dina tankar och funderingar) Tack igen <3

2014-03-23 @ 15:08:10
URL: http://www.spadomskonst.se
Postat av: haaaaannnnaa

Om du läser det här, glöm inte hur otrolig, vacker och speciell du är. Du är mer älskad än du någonsin kan ana. Du förtjänar all världens lycka. Och när du du uppnår ditt innersta hjärtas essens och själs syften kan ingenting i denna värld stoppa dig.

2014-03-23 @ 16:48:16
Postat av: haaaaannnnaa

Som du skriver så låter du perfekt och varför länkar någon hit när den inte ser ut att ha uppdaterats sen 2012?

2014-03-23 @ 16:50:38
Postat av: jenny

jaa gillar hur alla egenskaper vara inre egenskaper :) oooh <333 du är så fiiin Dede!

2014-03-24 @ 13:47:12
Postat av: jenny

<3

2014-03-24 @ 13:49:27
Postat av: Sanna

Du är vacker Dede

2014-03-24 @ 23:18:01
Postat av: Sanna

Du är vacker Dede

2014-03-24 @ 23:18:03
Postat av: mjaoowww

Tänk om de fanns fler killar som du :( vem är jag att drömma de finns bara 1 av dig :( ooh!! din giirlie kommer bli så lyycklig (: <3

2014-03-24 @ 23:32:40
Postat av: mjaoowww

snälla kan du inte skriva nått mer om girlie?? det var längesen du skrev något om en ledtråd som kan vara något??

Vad har girlie för ögonfärg?hårfärg??? snälla svara dede!!

2014-03-24 @ 23:33:35
Postat av: seilon

Och tänk när varenda människa på jorden utstrålar alla de positiva egenskaper du listade.

Den tiden är snart här. Världen kommer förändras, först hela pengasystemet sen kommer kärleken, balansen och allt det villkorslösa att spridas som ett kärleksfullt läkande välbehag.

Alla kommer stråla som det du skriver D!

Är det inte något att se fram emot? Det handlar in längre om årtionden, snarare år, eller kanske t.om. månader!

Kärlek till alla som läst detta! Och kärlek till er som inte läser detta också! :D

- seilon

2014-03-24 @ 23:34:40
URL: http://www.seilon.org
Postat av: agnes

Du är en sån OTROLIGT VACKER PERSON DEDE!!! (: jag älskar dig för den du är och de du står för o vågar säga! du är så ärlig o sann från hjärtat o inte som alla andra killar.

Du är verkligen speciell och otroligt vacker Dede!!! :) <3 kraaaaamar om länge!

2014-03-24 @ 23:39:34
URL: http://agnesarbra.bilddagboken.se
Postat av: Lovisa.

Du är såå vacker!

2014-04-16 @ 21:51:05

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: