Frågor till D.Dede

DEDE-VECKA PÅ DEDEPRIVAT! =D

Många som skriver till mig vill ha information om mig med och mitt sätt att se på saker.
Så nu kommer massivt om Dede denna vecka!

Har du fler frågor du vill ställa till Dede? Skriv dem isåfall, ingen fråga är för knäpp! =D SHOOT!





Snabbfrågor:

Vad kallas du helst?
- Alla skriver olika D, Dede, D.Dede, Dedede, Det, DDDDDD hahaha =D men de som är mig väldigt nära kallar mig Daniel.

Du får mycket komplimanger för din personlighet o ditt utseende "fin, vacker, sexig, charmig, rolig, romantisk, poetiskt" ja ALLT som en kille har, har du. Vilka av dem är det viktigaste enligt dig?
-  Mitt hjärta, utan det är jag bara en stereotyp oavsett egenskaper.

Säg nått riktigt galet du skulle vilja göra:
Jag skulle vilja springa in på Nobelgalan i Nalle Puh dräkt och ta alla smycken från kungligheter, rojalister, kändisar och sen skänka dem till de fattiga =D hahaaha yeee=D jag VILL! =D
O sen skulle jag vilja sätta mig brevid nån robotisk stel stereotyp på bussen, även fast de är lediga platser o sen säga "Heeeeeey! Va söt du är!" =D hahaa, jag älskar orobotiska saker, o göra crazzy stuff! Har humoooor o flummighet för en hel jord yoooo =D I love to be CRAAAZZZZZZZYYY=D älskar spontanitet! O älskar hitta på crazyyy stuuff!

Vem skulle du helst vilja träffa?
- Mina riktiga föräldrar en vacker dag.

Din största hemlighet:
- Triljoner många ooh de skulle ta en evighet o berätta allt om mig!

Röker du?
- Nej

Snusar du?
- Nej

Dricker du?
- Dricker inte alkohol, ba vatten o pärondryck ^^ är fotbollspelare.

Är du religös?
- Nej, tål inte religoner. Men om ja skulle välja nån skulle de va buddhismen.

Är du politisk?
- Tål inte politik heller. Förändra-världen parti med D.Dede ? OH HELL YEAAH! =D
Men om jag var tvungen o lägga röst hade de blivit på vänstern som tar klasskillnaderna på allvar.

Är du stark?
- Hahaa, ofc!

Nära-döden-upplevelse?
- När jag var liten och skulle bada i gustasvik i Örebro o skulle ut på djupaste hahah

Vad anser du om kungahuset?
- 110 miljoner får de varje år av oss skattebetalare. Rättvist? 800 rum har slottet. Trots att vi har en hemlöshet som ökar. Ockupera slottet och låt de hemlösa gå in där och äta gott och bo fint ;D de hade varit nått! HEYYYOOOO blogg.se censuera mig inte! It's the truth and you fucking know it!

Favoritcitat:
Jag är D. O ingen annan är D. Så hur ska man stoppa D ifall man inte är D? Det går inte De!

Världens vackraste ord:
ChebbywoooooOoooOo

Favoritämne i skolan?
Inget?

När du svär; vilket ord använder du då?
Oj, allt =D

Din värsta ovana:
Glömma bort enkla saker. Jag kan så mycket om världen att jag glömmer bort om man ska laga mat med smör eller bakmagarin? O sen glömmer jag bort hur man säger 10:35 asså 5ihalv 11 eller 5ihalv 9 o sånt, så har svårt med 25 och 35, haaha, aah glömmer helt enkelt enkla jordiska saker eftersom jag har så mycket annan kunskap i huvet ^^ haha fucked up aint it!^^

Kändis du skulle vilja vara med:
Eeeehm...aaooow....hahahaa...keeeydå, Jessica Alba.

Ditt livs bästa ögonblick:
Still waiting for that...

Beskriv dig själv med tre ord
De,De, De!!!! =D

Vad får dig alltid att skratta?
Jim Carey =D

Har du bra självförtroende?
Lyser homie =D

Vad har du för humor?
Crazy ! =D

Civilstatus:
Ingen tjej kan få mig förutom Girlie.

Stjärntecken:
Fisk

Ålder:
Miljarder år i själen men ung i detta liv

Din bästa egenskap:
Viljan

Din sämsta egenskap
Glömsk

Ögonfärg
Bruna

Hårfärg
Svart

Hur mycket sover du?
8-10 timmar

Favoritmat:
Nått mamma lagar

Favoritdryck:
Pärondryck

Favoritfärger:
Röd, vitt, svart

Husdjur:
Mizzan =D sover me mig varje natt på min arm! sååå RUUUFFFYYCUTEY! min kattunge!

Fobier?
Är inte rädd för något eller någon.

Är du kär?
Nej

När grät du senast?
Till filmen 10,000 BC för två veckor sen

Sexuell läggning:
Straight, homz.

Tror du på det övernaturliga?
Jag vet redan om det, det finns så sjukt mycket som inte vanligt folk vet. O ja tänker ta upp allt, de vidgar synen för alla när folk ser att vi lever i en 3-dimensionell lögn styrd av makt-krig-giriga idioter.

Säg nått övernaturligt du upplevt:
Oh, det är ju så mycket, det skulle aldrig få plats här, så mycket jag bara vet, men tidigare liv, multidimensionella universum, o allt de börjar bli vetenskapligt bevisat.

Bästa plats på jorden:
Tror inte de finns? Men bortom jorden finns det en grymt vacker plats. Där kommer jag träffa Girlie igen.

När var senast någon stötte på dig?
Igår..

Finns det någon som vet allt om dig?
Jag? ^^

Höger- eller vänsterhänt
Både och!

Favoritgodis:
Chocklad

Nått du inte äter?
Brysselkål är svårt...

Hur skulle du beskriva din klädstil?
D-style ^^ Chill soft, utstrålning laidback karisma ;D

Kläder just nu:
Jeans, svart linne

Vad får dig att känna lugn?
När någon är omtänksam och healar min kropp...

Smink eller naturell?
Naturell, jag gör inte ens ordning mig på morgonen ^^ naturellast^^

Morgon eller nattmänniska:
Natt

Tror du på mirakel?
Ye =D

Hur många barn vill du ha när du blir stor?
55! =D haha mm 5 egna, 50 adopterade! =D

Största svaghet:
Man avslöjar inte sin akilleshäl? 

Vad är du bra på?
Va är jag inte bra på? =D JAG ÄR JU THE D! HOMZ! =D

Vad har du för skor?
Svartvita Blendz

Har du blivit arresterad?
Yeeh..

Har du något handikapp?
Neh

Sjukdom?
Stress ibland? Vill förändra världen så mycket att jag blir stressad ibland.

Vill du skaffa barn?
Dede-bebis blir lätt finast ^^ nuff said! =D

Vad ska man göra för att få dig som pojkvän, en drömkille är du!
Revolutionera dig själv o revolutionera världen från hjärtat...

Om du fick välja en önskan vad skulle det vara?
Fred och kärlek forever and ever.

Varför nobbar du pengar, snygga tjejer och kändiskap?
För det är bara en fysisk upplevelse, inte själslig. Och för att verkligen nå dit man ska måste man börja tänka me hjärtat.
Jag vill helt enkelt inte ha ett par papperslappar, eller att folk följer varje steg jag tar genom att bli känd, vill att mina barn växer upp lugnt och tryggt den dagen jag får barn då.
Sen till alla "snygga tjejer, utvikningsbrudar" som jag nobbat en efter en, det är mitt hjärta, även om jag blir den sista killen att tänka så. Jag vill inte attraheras enbart fysiskt till nån, utan verkligen gå på hennes inre attribut, och verkligen älska från hjärtat. Så jag har därför dissat flera tjejer som enligt samhället är de "vackraste". När jag skriver vacker o fin så menar jag någons inre.
Vill inte ha pengar, snygga tjejer eller kändiskap helt enkelt. Jag vill bara vara mig, crazy, osystematisk, lysa, chebby-dede och revolutionera världen och göra det på mitt sätt o sprida the truth! =D
Låter som massivt jobb, vackert obeskrlivigt but that's D! =D This is a a saga!

Säg nått om världen:
Vi styrs av hemliga sällskap som styr världen genom krig eftersom det skapar pengar. Krig kostar triljoner pengar. Vilka får dem? De som tillverkar vapen. Vapenindustrin. Vi styrs av livsmedel och läkemedelindustrin som är helt sjuk och bara handlar om att de ska tjäna profit med. Läkemedel som är skadliga och inte naturliga, livsmedel med konserveringsmedel för hållbarhet. Det skadar våran kropp fysiskt och psykiskt, själsligt, andligt, name it. Illuminati kallas de som styr världen, googla på det. Om man ska kontrollera världen måste man också kontrollera media/tv/tidningar så de fabricerar nyheter och får folk att tro att det som står i tidningar är sant, fast det är inte sanningen. Det finns så mycket som döljs, övernaturlighet/botemedel mot sjukdomar och den sanningen måste exponeras.
Det är exakt så här de vill ha oss: Dumma naiva puppetdockor som festar, jagar skönhet och materialism i ett kapitalistiskt sjukt samhälle. De vill ha dig som ett dumt får som bara tittar efter dig själv, festar, super bort hjärnceller, och hamnar i systemet med normativt tänkande. Du är den perfekta roboten" Revolutionera din själ! Endast då revolutioneras världen!
Bankirerna är de mäktigaste eftersom det är de som styr pengaflödet. Det är den maktstrukturen vi måste störta om världen ska förändras.

Säg nått du vill göra:
Förändra världen, och se till att alla blir lyckliga. Sen åka till en planet som bara jag känner till...och ba vila ut? För mig själv. Sen när jag hittat Girlie så gör hon mig hel igen. Vem som är Girlie vet jag ju inte, bara att hon är den vackraste finaste i världen. Vem hon är av alla miljarder?
Well, time will tell vem som är den där specialla finaste tjejen i hela hela världen.




Vi är alla menade att lysa och låt inte samhället styra dig. Gå efter ditt eget hjärta.
För samhällets spegel är inte ditt eget hjärtas spegel.




Den här är ju för sööt, Ugly Duckling, den är alldels FÖR SÖÖÖÖT! =D Den här borde alla se.
Han blev övergiven av sina föräldrar, och han tittade i vattnet i sin spegelbild, inte sitt hjärta.
Sen träffar han en annan familj o vänner o blir lyckligast...aooowww...

Kärlek
Truly Yours
/ -  D.Dede


Nu ska jag ut i solen och kanske vi ses på stan =D

Btw de 5 vanligaste orden jag använder D alfabet ;D
Earthy = Jorden
Gruffy = Sur
Ruffy = Söt&Snäll
Chebby = Då är man nått riktigt speciellt o vacker
Girlie = Då har man blivit världens vackraste, min flickvän =D
Postat av: nina

jepp. jag vet precis. men en sak vet jag oxå och det är att det blir bättre

2009-05-25 @ 15:17:29
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: malin

haha, alltså dina svar. gillar dom :)

2009-05-25 @ 15:22:39
URL: http://malinbrunosson.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar som endast kan komma från a heart and brain like yours.

Gillar din blogg, a lot ^^

2009-05-25 @ 15:27:05
URL: http://goodvsbad.blogg.se/
Postat av: Emma

du är världens finaste kille men efter läst dina svar är du världens skönaste med :) puss

2009-05-25 @ 15:37:42
Postat av: Emma

du har så otroliga svar på allt o filmen med fula ankungen, va fiiiin den var!!!

2009-05-25 @ 15:38:40
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: natasha

naaw :)

hur kan man få tag i detdär beatet ? :)

2009-05-25 @ 16:52:14
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: stina

aaw ugly duckling va söt den var! blev ju tårögd. ditt sätt o skriva med.

2009-05-25 @ 17:13:57
Postat av: Fia

störtsköna svar :D min nya hjälte!!

2009-05-25 @ 17:15:23
Postat av: Clara

Så grymt roliga o underbara svar, blandning me crazy o deep! :) du är så jäkla rolig o samtidigt så underbar! kraam!

2009-05-25 @ 17:25:04
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Anonym

<33

2009-05-25 @ 17:25:26
Postat av: Ida

va bra =)!

men mig är det bra är sjukt trött bara ! :D

KRAM

2009-05-25 @ 19:23:39
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Cicci

Joda det är bra här. Har nyss slutat jobba :)

2009-05-25 @ 21:10:02
URL: http://psissi.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: tyvärr finns det inte många tigrar kvar längre.



Hehe jag kom på att jag har inte någon som helst aning om vem du är eller ens vart i landet du bor på något sätt.^^

2009-05-25 @ 22:09:59
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: Sara

Där har jag varit en gång.

Devote vad är det? Så nej.

2009-05-25 @ 22:29:15
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: Sara

Why did you wonder that?

2009-05-25 @ 22:49:24
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: Sara

Ahaa aa tyvärr finns inte jag där, så kan inte posta där..



Ja förhoppningsvis klarar jag mer. Tack D.

2009-05-26 @ 08:43:30
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vet inte, jag kanske är sent ute men jag har en liten fråga...

Har inte sett att du skrivit det, men vart bor du någonstans?

Bara av ren nyfikenhet skulle jag vilja veta det ^^



Lyckokramar på dig!

2009-05-26 @ 15:13:53
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Madde

Dina texter får en att känna sig vackar. Man behöver inte vara en barbie, det finns så mycket mer. Varför finns det inte fler som du?



Varje kvinna skulle behöva en sån som du! En som älskar en för det man har i hjärtat och hjärnan. Jag hoppas du hittar Girlie snart och får leva med henne och era 55 barn! Låter som en stor härlig familj med mycket kärlek!



Kram på dig!

2010-07-17 @ 21:34:27
URL: http://sotsuracitroner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag gillade din mening skarpt, om den fula ankungen, "han tittade på sin spegelbild, inte i sitt hjärta", det berör. :)

2010-09-24 @ 17:05:39

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: