Veckans text på Dedeprivat: När man lämnar den man älskar för ett högre syfte.




VECKANS TEXT
- När man lämnar det man älskar för ett högre syfte.


Jag orkar inte lägga upp hela texten...
Det är 2 verser till och jag grät när jag skrev den...
Får se om jag orkar lägga upp de resterande två texterna här på dedeprivat senare...



Hey E...

När du tog bild på våran kyss såg den helt magisk ut
Du och jag var en vacker saga men med ett tragiskt slut
Och vi var ämna till träffas men att få känna dina läppar
Gav mig ett leende men samtidigt börja de bränna i mitt hjärta

För jag var olycklig och ensam - i mitt liv fanns ingen kvar (ingen vet var mina föräldrar är)
Det känns som jag snart är i himlen och öppnar grinden snart...
För ondskans män jagar mig och mitt hjärta har blivit sämre
Och om jag skulle förklara allt kanske jag skulle skrivit längre...

För gumman... det finns så mycket jag önskar säga dig
Men de orden kommer aldrig bli mer att jag älskar dig
Och om du såg min smärta skulle du lindra om den?
Oh om du såg tårarna i mina ögon nu skulle du skingra sorgen?

Men ingen kan rädda D, för D vill rädda världen, o du får leva ett liv
I din värld; medan jag förändrar världen med mina rim
Och drömmer om en dag att mina ord blir vapen
För jag ska kämpa för rättvisa tills de ligger blod på graven

Förlåt E men...

Värnade mer om dig än mig själv och trots att du älskar mig...
Har jag bestämt mig för att gå min väg och lämna dig...


Förlåt mig en vacker dag...
Men mitt hjärta vill så mycket mer...
Bara tårar kvar...
Men jag ger aldrig upp.
Ingen kan nånsin stoppa D...


Kärlek
- D.
Postat av: zilva

Otroligt vackert D!

2010-03-26 @ 21:52:42
URL: http://zilva.bilddagboken.se
Postat av: kanskegirlie

shiit grät när ja läste :'(

2010-03-26 @ 21:56:52
Postat av: kanskegirlie

var hon girlie?

2010-03-26 @ 21:57:08
Postat av: celina

De där var helt otrolig. Du är så obeskrivlig...

Så jäkla vacker så de är helt. Fan asså du är min idol!



vackrasde! <3

2010-03-26 @ 22:12:45
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: sandra

så himla vackert..men sorgligt. Aldrig har ja läst nått liknande.

2010-03-27 @ 08:54:15
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

så himla vackert..men sorgligt. Aldrig har ja läst nått liknande.

2010-03-27 @ 08:54:32
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Katrina

Första gången ja läser din blogg. Är sjukt imponerad och blev chockad när ja läste att du var en kille med (: med såna känslor!



Dig ska ja fortsätta följa!

2010-03-27 @ 10:44:54
URL: http://katrina92.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2010-03-27 @ 10:45:31
Postat av: tina

gud blev helt gråtfärdig :'(

2010-03-27 @ 14:48:33
Postat av: emma

you amaze me...STORT HJÄRTA DU HAR! blir så, aah svårt o beskriva. Du är nått jag ser upp till så mycket.



Ja skulle göra vad som helst för en kille som dig!

2010-03-27 @ 14:55:35
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Lina

Aww...<3

2010-03-27 @ 15:16:28
Postat av: kanskegirlie

Var hon girlie?

2010-03-27 @ 15:16:57
Postat av: kanskegirlie

eller jag menar var hon menad att bli girlie?? men varför tog de slut isf? för att du intee orkade?

2010-03-27 @ 15:17:27
Postat av: Clara

Det är de här som gör dig så unik D :)

Dina val, ditt hjärta och dina tankar.

Du är nånting overkligt i mina ögon men ändå så verklig. kärlek till dig med!

2010-03-27 @ 17:11:47
URL: http://lightworkers.org
Postat av: linnea

I shot for the sky

I’m stuck on the ground

So why do I try, I know I’m gonna fall down

I thought I could fly, so why did I drown?

2010-03-31 @ 21:53:29

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: