G I R L I E !




Allt om Girlie !


Hej D.Dede! Hur vet man om man är Girlie i dina texter?

- Heeeeeey! till och börja med är Girlie stereotypaktig utåt lite, men hon har en helt otrolig vacker insida som bara väntar på att blomstra ut. Hon känner igen sig i mina texter, hon får ofta deja-vu känslor av att läsa o höra Dede =D

Men är det nån av dina läsare som är Girlie i dina texter? Som läser nu?

- Ibland känns det så, att Girlie hittat hit, och hon har en väldigt tuff tid i den vanliga världen.
Hon söker det där lilla extra i livet, hon hittar det inte riktigt, och hon känner att hon inte utvecklat sin fulla potential.

Hur kommer du berätta för nån att den är Girlie i dina texter?

- Ja hur berättar man sånt, att nån är världens vackraste kvinna ever? =D
För hon kommer ju förvandlas till något otroligt vackert genom den kärlek som uppstår när våra ögon möts första gången. Hon gör mig oövervinnerlig och hon blir nått helt out of the stars. Folk vet inte vad skönhet är utan misstar det med systematiska mått, men tro mig Girlie kommer lysa mer än dem =D hennes aura kommer vara like damn, och hon kommer bli nått helt obeskrivligt vacker.

Vad har Girlie för attribut så att säga?

- Jag tycker det är att hon känner "damn, världen är fucked up, jag måste börja göra nånting". Hon vill förändra världen. Samtidigt känner hon igen sig mycket i mig, ögonen, charmen, de där extra som man inte kan beskriva för det är obeskrivligt, hon är nästan en kvinnlig Dede =D fast inte för mycket, för man ska inte vara för lika. Sen är ju hon en otrolig empatifylld o känslig vacker fin tjej som verkligen vet hur man älskar. Ett hjärta like wow.

Grattis till henne! ;) alla tjejer vill ju vara Girlie i dina texter!
Så hon Girlie kommer få känna allt det där i dina texter, obeskrivlig, lyckorus o glädjetårar? (:


- YEEE=D obeskrivlig fint t!! =D jag kommer säkert själv fälla massa glädjetårar =D de är inte någon vanlig jordisk kärlek precis "heej hej puss kram svensson-liv nu gumman i 40 år - bingolotto&titta på allsång på skansen" haahah=D
De här är nått helt annat, obeskrivligt vackert och att hon får veta att jag DISSADE alla systematiskt vackra tjejer för henne. Så borde alla älska =D

Eftersom hon utvecklas så mycket själsligt blir hon den vackraste finaste tjejen i hela världen en vacker dag,  hon matchar ut allt o alla tjejer =D

En fråga bara: Du beundrar ju Jessica Alba för hennes åsikter och hon är ju ansedd att vara världens vackraste kvinna. Vem skulle du välja mellan Jessica Alba och Girlie?

Om Jessica Alba kom fram till dig och sa "
Jag älskar dig D.Dede".

Men haha, bara Girlie kan vinna mitt hjärta...Jag hade sagt "nej tack" till Alba och gått därifrån för Girlies skull. För Girlie vinner mig själsligt...

Time will tell vem är den där vackraste Girlie i hela hela hela världen.

I morrn kommer första texten om D.Dede&Girlie

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede

Postat av: Anonym

åh, ja önska ja vore henne :(

2009-07-15 @ 02:18:20
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: hanna

Dissar du Jessica Alba för Girlie? :O:O du är nog den enda killen som dissar Jessica Alba, men det är STORT!!(:

2009-07-15 @ 10:21:41
Postat av: amanda

riktigt vackert! när vet du vem girlie är? :)

2009-07-15 @ 10:26:26
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: jojje

man mår bra av att veta en Dede finns i värlDen :)

2009-07-15 @ 11:18:17
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: Tina S

tack <3 det där behövde jag läsa att de finns en riktig kille i denna värld.

2009-07-15 @ 11:19:27
Postat av: JagärGirlie

heej mr dede! hur är De? ;) hehe. jag tror jag är girlie i dina texter, så ställ valfri fråga till mig.

2009-07-15 @ 11:55:23
Postat av: D.Dede

JagärGirlie//



Vem är du?

2009-07-15 @ 12:39:44
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: jagärGirlie

jag är girlie (: <3 jag känner igen mig i dina texter och jag har varit kär i dig länge.

2009-07-15 @ 12:56:50
Postat av: angelica

LOVE YAA!!! :)

2009-07-15 @ 13:35:27
URL: http://metrobloggen.se/4ang3lica
Postat av: Emelie D

Gaha okej ;o haru ingen bild på dig?

2009-07-15 @ 14:47:52
URL: http://soshick
Postat av: Clara

Du tänker så bra :) mycke hur tjejen är inombords, och det är så det ska vara eftersom din framtida flickvän, Girlie blir ju så vacker genom det.



Hon kommer blii såå lycklig av att få den finasde Dede som sin pojkvän :) att få dig! alla borde va som du, YOU'RE AMAZING D!!

2009-07-15 @ 17:00:06
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Mikaela

Fin blogg :)

2009-07-15 @ 20:57:21
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Anna

"Postat av: jagärGirlie

jag är girlie (: <3 jag känner igen mig i dina texter och jag har varit kär i dig länge. "



För det första så är nog detta någon som DE har ratat i sin blogg och för den andra, den som är GIRLIE vet inte ens om det. För den skulle aldrig kunna tänka sig att "åhh det kanske är jag" Den tjejen har inte nått sitt fulländade självförtroende att tro så. GIRLIE finns där ute, men hon vet bara inte om det än. Och läs Daniels tidigare inlägg så kommer du hitta allt jag just skrev! Så blondinbella, eller Kissie eller vem det nu än är som försöker vara rolig. D-rop it! DE is DE MAN! <3 Och ja,jag skrev just DE-t D-är! <3



2009-07-15 @ 22:06:27
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: Natalie

Dede&Girlie är en verklig kärlekssaga och girlie är den vackraste i världen o Dede med. Finasde, du förtjänar det bästa<3

2009-07-16 @ 14:20:22
URL: http://diamondsislove.blogg.se/
Postat av: Nadja j

hej , jag skriver igen.

eftersom jag inte visste att din blogg fanns när du hade denna frågestunden skulle jag gärna vilja ställa en fråga nu,

har du träffat girlie ?



du skriver så starka texter & du är verkligen helt fantastisk! tänk var många liv du förändrar genom denna bloggen,jag känner hur mitt självförtroende bara växer för varje inlägg jag läser.

tänker tillbaka på mitt liv när jag gick i fyran-femman då hade jag ett otroligt bra självförtroende men något hände, jag började högstadiet och plötsligt kom alla kraven om hur man ska se ut & det började rulla tankar i huvudet som såg ut ungefär såhär "duger jag verkligen? " om jag bara gick ner några kilon till vill han nog ha mig." om han inte kan tycka om mitt inre måste jag få han att tycka om mitt yttre" när jag tänker tillbaka var jag bara en dum liten flicka då. det funkar inte så, tycker man om nåns inre tycker man också om utseendet.

mitt självförtroende bröts ner nästan helt ändå kunde jag stötta dom som var omkring mig.

men nu efter några år av total osäkerhet känner jag hur jag börjar växa igen och jag börjar ta tillbaka mitt gamla jag , kanske börjar jag hitta mig själv, igen. Nu kan jag stolt sitta och vräka i mig chips utan att det minsta tänka på min vikt & lever helt efter mottot : man lever bara en gång!

Tack flr mig & fortsätt med bloggandet,

helt otroligt vackert!

2009-08-01 @ 13:05:02
Postat av: D.Dede

Nadja //



Tack så mycket! Det är du som berör mig nu.



Neh jag har inte träffat Girlie!



Kärlek till dig! =D

/ - D.Dede

2009-08-05 @ 17:03:42
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: chanine

Girlie Girlie Girlie.. jag blir ärligt talat berörd av dina texter. alltså, att det ens finns människor som dig. som inte ser oss som någon leksak. ingen jävla boytoy skit som du bara kan kasta runt med. och du väntar verkligen på Girlie. det är helt otroligt. ibland önskar jag att jag kunde krypa in under mitt täcke med datorn och bara läsa igenom allt allt allt. nu har jag läst det mesta men verkligen läsa igenom ALLT och kommentera alla inlägg för jag har verkligen en åsikt om allt. men att jag sen har ett liv utanför datorn är jobbigt i dom stunderna.

jaja. jag skulle iallafall säga tack för att du visar att det finns bra människor vännen! =)

Lots of love - c

2010-06-02 @ 08:49:46
URL: http://chanineahlqvist.bloggplatsen.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: