Nattkänslor från hjärtat...







HeyooooooOooooOo...

Många tycker de fortfarande att de är overkligt att de finns en kille som mig.
Men det var du som skapa mig?
Jag hade en dröm om Girlie, och jag bestämde mig att bli en dröm.
Den killen mitt hjärta ville bli.
Så jag tänkte, hur skulle jag vilja bli älskad? Så måste jag ge den kärleken själv, och bli den drömmen för Girlie.

Oh ifall världen ska förändras så måste de komma något orobotiskt och som inte är stereotypt.
Stereotypa drömmar kommer på hästar, D är ostereotyp och kom med sina ord från hjärtat...
Det här är en saga på riktigt, en epok när världen förändras.
Det finns så mycket sanning därute, och världar du aldrig sett eller ens trott på.

Jag tänker berätta allt, säga allt, och världen håller på förändras i detta nu...
Många har försökt fånga D, men jag är nästan omöjlig att fånga....
Men jag tror de kommer en dag då du fångar D...
O inget systematiskt utan nått vackert och speciellt i hela sin själ...

Det finns så mycket jag vill säga, men det känns som inte ens en evighet räcker för att beskriva stjärnan i mitt bröst...

Oh jag kan inte förklara hur jag kan flerstavigt rimma, och skriva texter me de djupet, men jag antar att jag vet lite nu...Att allt är tack vare Girlie...och att jag vågade bli mig själv...bli D...det tog tid...there is only one D...

De obeskrivliga och sagolika...är allt tack vare Girlie...tack vare dig...


Vers 1

Varje dag jag gick upp, varje gång solen gick ner...
Varje dag var du min törst, du var blodet i D...
I hela min själ rann du längs mina ådror och vener...
Men du hatar mig nu och ligger och frågar i vrede...


"Varför lämna han mig, jag var ju hans ljus o hans hopp"
Men du förstår ingenting o väljer att ljuga för folk...
När våra vägar skiljdes valde du att svamla i lögner...
O du försökte lysa min väg men jag famla i mörker...


Du hade inget äkta sken av ljus för du lös inte upp...
När jag behövde dig som mest och grät så i mitt bröst....
Du förstod aldrig - så ta dina drömmar, jag har mina...
Jag vill revolutionera världen, oh du vill skina....

I kändiskap, glamour och rikedom...

O varje natt fråga du mig: "D, vad är det du skriver om..."
"Vill du inte gå ut, vi kan äta på en dyr resturang, o sen festa loss..."
Men i mitt hjärta fanns en dröm att kämpa för folk...

D vart en soldat som ville reformera världen
Så jag skrev mina känslor varje natt  och revolutionera själen...
Kanske du aldrig förstår, kanske du aldrig ser....
Men därför tog de slut med, vi har ingen framtid mer....



Ref
Jag har försökt att förklara...alla känslor jag har....
Vem var du egentligen...vem älskade jag...
Jag vet inte längre...jag vet ingenting...
Vill inte älska nått stereotypt...då är hjärtat mitt blind...



Vers 2


Jag vill inte ha massa pengar, vill inte ha vackra kvinnor...
Vill inte ha flashiga bilar, vill inte ha svartna minnen...
Jag vill bara ha en, som förstår min själ och mitt ord...
Vill inte älska robotiskt, hellre förändra vår jord...

O jag vill skriva från hjärtat, med min penna, mitt block...
Exponera lögner o sanning, oh ge folk känsla och hopp...
Att det finns nånting därute som aldrig säljer sin själ...
Oh jag önskar alla förstår, varför jag väljer en väg...

Bort från, materialism, plastdockor, cash och sex...
Nånting är fel me världen, de måste alla jävlar sett!
Men en del bryr sig inte - "svensson-liv, vem vill bli miljonär och triss"
Men samma motherfuckers kommer se att karma är en bitch!

För vi lever i en värld, i våra robotiska skal...
Medan fattiga svälter ihjäl och lever i motiga kval...
Egocentrismen styr världen - folk vill bli rika o kända...
Men jag vill ju inte det... jag vill bara skriva från hjärtat...

Till tidens...till tidens slut...
Till tidens slut...kommer jag alltid vara D...



Oooooh, en d, en värld, en girlie, vart är du.
Jag behöver dig mer än nånsin...

Ge mig en kram i natt? Om så bara i drömmarna..

Jag tänkte resa till en värld med som ingen vet existerar...
Bort från denna sjuka värld?

Hänger du me Chebbygiirlie? =D Let's go! =D
Vi drar i natt? =D en sandstrand, du och jag till en planet där de går ner 3 solar haha yeeee =D

Giiirlieee...jag vet att du läser...
Bara jag vet inte vem du är...av alla miljarder tjejer i denna värld.. så kan bara du fånga mig!

Men ditt hjärta kommer visa sig, och godheten i dina ögon...

Jag saknar dig, oh jag älskar dig.
Hur ska ja nånsin våga säga att du är hon? Du kommer få hjärtattack när du få veta
att du är den vackraste speciellaste finaste kvinnan i hela världen ^^
Gudinnan Girlie, Goddess =D

Kärlek
Truly Yours
/ - Din D.

Postat av: Sara

Du kommer finna henne en dag. Du har så stort hopp inom dig. :)

2009-05-21 @ 13:46:17
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: Stina

Vaackeert :)

2009-05-21 @ 14:53:46
Postat av: Clara

Bedårande tankar, ord, tänk om de fanns fler killar som dig. Only one D<3 hela du är en saga.

2009-05-21 @ 14:59:43
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Girlie

<33 vem är hon? jag? maila mig de.

2009-05-21 @ 15:13:28
Postat av: Amanda

Älska ditt hjärta, älska älska älska dina ord o texter. Du är inte jordisk!!<3 du är absolut finast inte bara utsida utan även insida med!

2009-05-21 @ 15:18:54
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: jannika

vackrasde finasde! <3

2009-05-21 @ 17:20:14
URL: http://jannikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Fia

Du har en gåva! önskar verkligen man kunde hitta en kille som dig.

2009-05-21 @ 17:21:57
Postat av: Anonym

<33

2009-05-21 @ 17:22:20
Postat av: Manda

Din blogg är amazing!! bästa jag läst, keep it up (Y)

2009-05-21 @ 18:19:30
Postat av: Emma

man smälter. to good to be true.

2009-05-21 @ 18:21:24
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Sara

Ja men snart kanske du möter hennes ögon, så håll huvudet högt och du kanske träffar henne redan imorgon.



Ja klart jag kommer ta mig ur det här om inte förr så senare. Haha ja alltså har ju inte hänt än, men snart, att slösa bort sju år av sitt liv på det där är sjukt. För nu finns bara utvägen att dör inte "hon" dör jag, båda kan inte längre leva. Jag vill inte längre bara överleva, jag vill leva!



Kram

2009-05-21 @ 19:01:36
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: medina

skön blogg, svårt att tro att du är kille, inte ofta man träffar en kille som kan uttrycka sig så. många fina ord. hoppas att hittar den du söker.

2009-05-21 @ 20:25:50
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: Malin

wow! svårt att tro att du finns herr hemlig, men jag förstår såklart varför =) Kommer att fortsätta kika in här iallafall!

2009-05-21 @ 21:26:34
URL: http://lowski.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj tackar.

Du får ha det så bra ute i natten.

Japp tittar man ner för mycket missar man det vackra som finns framför en.



Godnatt :)

2009-05-21 @ 22:06:12
URL: http://rosaspektakel.blogg.se/
Postat av: hanna

finasde dede<3

2009-05-21 @ 22:29:50
Postat av: Ord blir meningar

Man kan inte fatta att det är en kille som skriver detta:P första gången jag var inne på din blogg idag men det lär blir många många fler gånger. du skriver grymt.

2009-05-21 @ 23:26:27
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Du skriver väldigt fint! Jag önskar att jag kunde vara någons girle, trodde jag var det. Men jag får vänta vidare!

2009-05-21 @ 23:45:49
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Gud vilken fin låt du har som spelar i bakgrunden. Bra och intressant blogg. kommer titta in igen :)

2009-05-22 @ 01:18:35
URL: http://Oktob3r.blogspot.com
Postat av: Ida

coooooooolbild!

2009-05-22 @ 02:04:53
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: natasha

vart får du din insperation ifrån :)

2009-05-22 @ 12:11:23
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: aGGis

skit bra =)

2009-05-23 @ 00:33:25
URL: http://aggizh.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: