Dede&Girlie - Hur väcker man den man älskar?


Den nyaste texten om Dede&Girlie exklusivt!



HEEEEEEEEEEEEEEEYOOOOOOO RUFFYCUUUTEEEEY!!!! =D


Så här tänkte jag innan jag skrev texten.
Lite förordprat här från D.


Jag skulle skriva nånting helt overkligt OBESKRIVLIGT från hjärtat och sen testa dubbelrimma i några meningar för ett mästerverk. Ibland känns det som jag bara har den gåvan att jag kan flowa ut nått och sen efteråt kan jag tänka "God damn hur kan jag uttrycka mig så? Hur kan de bli så overkliga kärlekstexter?" O sen kommer jag på mig själv.

Allt jag skriver är ju kärlek. Kärlek är oövervinnerlig och magisk. Kärlek till Girlie, hon skapar allt de här. O min dröm är ju verkligen att få träffa Girlie. Som hennes dröm är att en vacker dag få träffa D. Overklig kärlek existerar, och de här är en kärlekshistoria utan gränser. För den har hänt.

Girlie är ju en av mina läsare som får deja-vu känslor av allt de här. Hon är nånting vackert&speciellt utan att veta om det, ja du kanske man kan skriva. Eftersom de är du som kan vara Girlie.

Just nu kände jag bara de här: Jag utvecklas så mycket varje dag och lyser och blir starkare varje dag =D Det händer nått med mig, helt AMAAZING =D jag vet inte vart de här kommer sluta, jag känner mig knappt mänsklig längre! =D

Allting ba flyter min väg, helt otroligt overkligt. Samtidigt är jag rädd för att Girlie fastnat i den materialistiska världen. Den världen som äter upp en inifrån. Systemet, att vara en stereotyp som jag vill befria henne från.

För hon, Girlie, min framtida flickvän behöver inga krav och måsten! hennes skönhet har funnits där hela tiden utan att hon vetat om det. De är ju de som skapar hennes skönhet när vi möts för första gången.

Så jag tänkte bara...hur väcker man nån som fångats i en materialistisk värld?
Många killar som tänker så om nätterna I guess haha ;D neeh knappast.
IT'S ONLY ONE D IN THE WHOLE WORLDY! =D

Men allt är så overkligt i mitt liv =D jag lever ett helt otroligt lyckligt och spännande liv! =D o ja känner mig ba starkare för varje dag som går, helt oöverinnerlig, o nu vill jag verkligen rädda Girlie. Jag vill ba ge henne helt obeskrivlig känsla och göra henne till världens lyykligaste nu...
Hon ska få träffa D ! =D en vacker da!








Hur ska man väcka en kärlek?


Ref.
D undrar om nätterna; Har Girlie somnat in?
Hur många texter krävs? Hur många sånger? Hur många rim?
För att hon inte ska fångas av en materialistisk värld som är en illusion?
Girlie! Förlora aldrig ditt hjärta, ditt hopp och din inre tro...

Vers 1.
Ibland undrar jag hur jag ska väcka Girlie
Det känns som hon tänker "Ska ja verkligen våga berätta för D?
Att jag tror jag är Girlie, fast ja inte vet om jag vågar hoppas...
För tänk om jag inte är Girlie? De finns så många vackra kvinnor att lågan slocknas"

O när den tanken faller och hon hör det tonfallet i sina öron
Så vill ja skrika: Girlie! Jag ser inte skönhet med systematiska ögon!
Jag vill se hennes ansikte skina upp och hjärtat klappande av glädje
O säga: Din skönhet är bedårande! Du är de vackraste i världen...

Se hennes leende möta mitt och... läpparna snuddar varandra...
O höra henne viska "D...jag tror...jag har...tappat... andan..."
För vissa ger upp drömmar när nånting verkar för bra för att vara sant
Som nånting overkligt obeskrivligt från ett ojordiskt sagoland...

Så hur berättar man för någon nånting som är overkligt men verkligt?
Speciellt när hon fångats av en vetenskaplig värld som försöker förklara termer
För texterna och den kärleken mellan oss är inte mänsklig...
Det är ett hav av oförklarliga samband och starka känsler....

Vetenskapen kan inte mäta känslor, vetenskapen kan inte förklara allt...
Därför föds de obeskrivliga inom mig, en kärlek som jag förvarar varmt...
Vid mitt hjärta som aldrig slocknar, för ibland är hoppet det enda vi har...
Girlie...hör mig...jag lovar att rädda dig, jag älskar dig  ***** (ett hemligt ord ba hon förstår)

Ref.
Oh D undrar om nätterna; Har Girlie somnat in?
Hur många texter krävs? Hur många sånger? Hur många rim?
För att hon inte ska fångas av en materialistisk värld som är en illusion?
Girlie! Förlora aldrig ditt hjärta, ditt hopp och din inre tro...


CUZ IM HERE FOR U!
Jag har lovat att rädda dig från denna galna crazy world Så sluta aldrig drömma! för du VET att JAG finns nu! =D O även om den här världen är svår att lita på så sviker jag dig aldrig RUUFFYYCUTEEY! För jag är inte från denna värld...och inte ens tusen kvinnor kan fånga mig!

JAG TÄNKER GÖ DIG LYCKLIGAST RUUFFFFYYYY! =D

Jag vill ba veta vem du är...

Av alla...

Cuz Im Truly Yours...

Kärlek

/ - D.
My little ruffygirlie.. so so so cute!
Postat av: sara

fan vilken bra blogg du har! Snubblade in hit idag och jag har verkligen fastnat. Det du skriver är så himla intressant, du har fått en ny trogen läsare! Herregud trodde inte det fanns killar som dig :')

2010-04-24 @ 23:02:29
URL: http://ssarav.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

älskar dig <3

2010-04-24 @ 23:43:31
Postat av: kanskegirlie

älskar dig DEDE !!! <3

du fick mig tappa andan igen.

2010-04-24 @ 23:43:55
Postat av: kanskegirlie

<3333333333

2010-04-24 @ 23:44:02
Postat av: kaaajsa

aaaww! du skriver så vackert! fan vad jag önskar att jag vore girlie nu haha.. ;)

2010-04-25 @ 00:40:43
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/
Postat av: Sandy

Hej!

Jag ville bara säga att det var otroligt vackert skrivet.

vilket ledde till att jag sitter med tårar i ögonen.



/S

2010-04-25 @ 00:49:57
URL: http://springreturn.blogg.se/
Postat av: v

älska dina tankar, det finns ingen som dig <3

2010-04-25 @ 10:21:08
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: celina

Kärlek på detta, du är helt otrolig.

Obeskrivlig :D fattar inte hur du kan, du är overklig!!!!! :D min idol, min hjälte!!

2010-04-25 @ 11:32:12
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: celina

<3333333333333333

2010-04-25 @ 11:32:18
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: Anonym

jag tänkte på en sak, vad är de hemliga ordet?

är det ett namn?



är de namnet på girlie? och ska de rimma på har?

2010-04-25 @ 11:57:23
Postat av: clara

Du är menad till nått stort! (: de är helt OFATTBART att man kan ha känslor som du och skriva helt otroligt. Du är helt otrolig. Finns verkligen ingen kille som du (:

2010-04-25 @ 12:01:12
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Sara SB-stylist

BÄSTASDE SÖTASDE FINASDE SKÖNASDE ROLIGASDE CHARMIGASDE TUFFASDE COOLASDE !



Du har allt D (: LOVE U!

2010-04-25 @ 12:46:28
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack finis=)

2010-04-25 @ 13:08:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: agnes

du har precis skaffat dig en ny läsare! :)

2010-04-25 @ 15:10:34
URL: http://agnesdagar.blogg.se/
Postat av: Atous

Känns som att du är overklig, typ som en dröm, fast du är ändå mer äkta än någon annan.. hur kan nån som du existera?

Hoppas du hittar henne ^^

2010-04-25 @ 15:59:12
Postat av: Linn-Lay

åhh så härlig musik du hade på din blogg :D

Hur har din helg varit då? :D

2010-04-25 @ 16:28:53
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: J

Jag gillar inte läsa bloggar, men hittade hit..Jag skriver också texter, för att uttrycka mig när det känns som att ingen annan förstår. Jag skriver också om kärlek, det är favorit ämnet iallafall. Känns som att jag känner lite som Du, fast jag hoppas på att Han en dag dyker upp..Man vet ju aldrig vem det kan vara det är bara vänta och se, och försöka få svar på sina texter, dikter & låtar. Känns som en lättnad när man skrivit ner allt på pappret, som att man fått ut det man vill ha sagt till "honom".

Iaf, jag förstår dig, det var det jag ville säga, jag hoppas du hittar tjejen du letar efter!

Make her happy.

2010-04-25 @ 18:19:49
Postat av: betty

heej :D

väldigt fin text :D

och en skiit snygg header ! :D



kram<3

2010-04-25 @ 18:39:52
URL: http://dittmitt.se
Postat av: Anonym

jag tror inte sara bill är din "girlie".. Hon går runt och skriver i allas bloggar om att ni ska träffas, som om du vore nånting man ska skryta om. Så vill du väl ändå inte ha det? Hon kommer aldrig ta dig för den du är, utan den alla vill ha.

Såhär skrev hon i ana ginas gästbok:

"

Jag ska TRÄFFA DEDE!!! :D



Den finasde KILLEN i bloggvärlden! Han kan inte ens ha bilder längre för att tjejer stalkar han till fotbollsmatcherna :D



Helt OTROLIGA vackra kärlekstexter!



http://dedeprivat.blogg.se



O snart är han min BITCHES ;)



/ Miss Bill"



länk till kommentaren: http://anagina.blogg.se/2010/april/akta-sliskig-import.html#comment

2010-04-25 @ 19:16:54
Postat av: J

Hör av dig om du vill prata :)

Publicera inte min kommentar, ville ba ge min msn om man skulle kunna få läsa texter oså :) Säkert skit jobbiga tjejer efter dig haha men d behöver inte betyda ngt som sagt. Bara så=)

2010-04-25 @ 20:04:14
Postat av: D.Dede

J //



Det är lugnt din msn syns inte när du skriver =D och jag vill förtydliga eftersom jag får många såna här frågor om att få min msn.



Jag ger inte ut min msn till helt okända =D de skulle bli väldigt MÅÅÅNGA att adda.



Så tack, men nej tack. Till folk ja lär känna, possible. Men jag är mest svårfångad i världen.



Peace&Kärlek

/ - D.

2010-04-25 @ 20:17:32
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: J

Haha, ja okej du är svårfångad:P d är du inte ensam om. jag ville ba prata om texter osv, jag e inte "lätt" för att jag ger ut min msn om man säger så. ha d bra, den mest svårfångade människan i universum:P

2010-04-25 @ 23:18:29
Postat av: Fiia

bra ny text ;).

2010-04-26 @ 17:55:37
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: Tess the mess ;)

Tänk om girlie är lost??

Om alla måsten och krav äter upp henne innifrån, att hon hamnat i en ond cirkel som verkar omöjlig att bryta??

Tänk om hon inte känner dej längre, har gett upp hoppet om att du finns..

Vad ska du göra då??

2010-05-07 @ 22:11:03
Postat av: D.Dede

Tess the mess //



Well, hell, de handlar inte om mig, jag finns ju. De är Girlie som måste visa sig.



Peace

/ - D.

2010-05-08 @ 17:39:05
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: