D.Dede sågar de som förtjänar de!

Heeyyoooooo some time for some real shit! och blogg.se =D dont censur D, freedom of speach, ja måste såga vårt samhälle som ingen annan gör! =D Genialisk, finns bara en D i hela världen ruuffywoooo!







Ett sms från Gud? hahaha D sa till Knutby att Gud INTE använder Comviq.
Det blev kaostillstånd hos de upprörda fanatastiska religösa: WTF?


Om D var i Knutby...

Jag hade skrikit halleluuuuuja och sprungit in i Knutbys församling!
Och frågat: "Kristi Brud, va fan har du för verklighetsförankring!?
Ett sms från Gud? Fuck that! Han använder ju bara facebook
Och trodde ni han var mot homosexualitet? Har ni sett hans gaylook?

De blev uppror i församlingen och alla bytte från comviq till Halebop...


D drog vidare till...



Nobelgalan...

D: Goddag alla rika förnämnta....jävla rojalister! Det är dags att byta strategi
Vi borde ställa in nobelgalan och skänka pengarna till de som lever ett fattigt liv!
Madde&Victoria, flörta inte me mig, vill inte ha er, Carl Philip, klipp din hockeyfrilla!
O du kungen, jag är bara här för era smycken ...och drottning Silvia ;D



Vann en nation och förmögenhet genom rätt blod i sina ådror.


D hamnade i munhugg med Kung Karl Gustav efter uttalandet inför en fullspäckad chockad överklass!

Kungen: Rör inte min fru! O du får inte säga du till mig, gör du nått är det högmålsbrott!
D: Men du tycker det är rättvist att hemlösa tigger på gatan medan du lever i överskott?
Kungen: Sccch...Lugn D, du måste hålla tyst du väcker en hel generation med tankebanerna
D: Alla borde veta att du får 110 miljoner i apanage av skattebetalarna!

Efter att mållösa rojalister börjat öppna plånboken och bestämt sig för att skänka dem o bygga barnhem i de mest utsatta delar i världen så drog sig D vidare till...



D.Dede på catwalken foooo reeeeeeeeeeal!

D drog till catwalken...

D: Stäng av fläkten god damn! Size zero modellerna kan ju ramla ner o bryta benen?
Versace: Vakter! Ta denna D.Dede, här är det vi som ska styra scenen!
D: Grip inte mig! Grip Versace, de är de som gör walken till en zombiefestival
Som skapar anoerixa, bulimi, självmordsbenägenhet och snedrivna  sjuka kvinnoideal!"


Efter en lång dag drog Dede hem till Girlie...

D: "Oh Girlie-Curly, jag har haft en tuff dag på jobbet, mötte många idioter idag...
Girlie: Naw, det viktigaste är att de tog åt sig av de orden du sa
D: Ah vene fan, rojalisterna var arga o de religlösa sa att ja förhäxa själen
Girlie: Haha naaw, jag har världens bästasde finasde pojkvän som vill förändra världen! <3

D: Yeee! =D ska vi mysas lite o pussas nu? =D
Girlie: Dede du ser vad mina ögon vill så varför undrar du? ^^

PUSSNATTIII! =D barnförbjudet, *bipbip* so no more for today! =D

Vart eller vem vill du att D.Dede ska träffa härnäst? Förutom dig då ruffysötnosaste läsare? ;D
Hej hej du som läser =D va söt du är =D

It's The DEDEDE!!!

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede - spread my words to everyone and everything! =D

Please! good gooooood dont arrest me!
Please! Im begging you blogg.se! ;D
Postat av: amanda

hahaha bästade! :D SKÖNASDE får vi lägga till nu med :D

2009-08-24 @ 19:43:27
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

<3

2009-08-24 @ 19:43:38
Postat av: delina

detta inlägget var lite annorlunda... förvirrande lixomm.. puss o kram

Delina

2009-08-24 @ 20:07:57
URL: http://delina89.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hehehe.. det här va riktigt kul att läsa :D



Sv: Tack så mycket :) men din design är ju jätte fin, fast det är kul att ändra lite då och då :)

Kramar

2009-08-24 @ 20:50:06
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; Aha, det låer nice :D

2009-08-24 @ 21:24:19
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: mmikaela

Åh, haha. Du är så störtskön! Kolla in bloggen om en liten stund så ska du se att jag skrivit lite om dig. Bara säg till om jag vinklat något fel. Bara en fråga, hur gammal är du? För du skriver ju som...Jag vet inte! :o Du har ju ett ordförråd som är lika stort som ryssland, om inte större!

Kram :D

2009-08-24 @ 21:45:07
URL: http://mmikaelat.blogg.se/
Postat av: stina

looove it (:

2009-08-24 @ 21:52:25
Postat av: stina

looove it (:

2009-08-24 @ 21:52:34
Postat av: Clara

hahaaha du slutar aldrig förvåna mig! så jäkla underbar! alla din åsikter är BÄSD!

2009-08-24 @ 21:53:35
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Lena i Spanien

jag gillar dina texter mycket, otroligt roligt + bra. Spec den om knutby - klart gud kör facebook.



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

2009-08-24 @ 22:53:35
URL: http://lenaispanien.blogg.se/
Postat av: emma

your craaazy:D<3

2009-08-24 @ 23:00:50
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: laila

Godnatt :)

2009-08-25 @ 03:04:51
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

jag älskar dig...och jag menar allvar!

2009-08-25 @ 22:56:08
Postat av: Sofia

Helt underbart inlägg ^^ Hopaps verkligen att du någon gång tar tag i det här och genomför det. Du skulle kunna ändra världen riktigr rejält!

Och gilrie? Hon kommer för alltid vara den lyckligaste kvinnan på jorden när hon väl träffar dig!

Önskar alla män va lite mer som dig..

Det skulle en gång för alla sätta stopp för eländet som finns :)

Älskar ditt skrivande :) Kommer snart tillbaka, suktande efter mer ;)

2009-08-27 @ 07:36:02
URL: http://sorotsia.blogg.se/
Postat av: Ceralia

Haha, klockrent! Detta inlägg gillas SKARPT! :D

2009-08-27 @ 17:30:22
URL: http://ceralia.blogg.se/
Postat av: sara

helt klockren!

2010-08-10 @ 21:49:23
URL: http://sarazblogg.blogg.se/
Postat av: atous

HAHAHHAHA så jävla skön! Sitter och skrattar helt ensam åt en datorskärm, hahaha för rolig, älskar hur du får fram bra åsikter också!:D

2011-04-10 @ 20:09:33

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: