Förstå världen.

Hur förändrar man världen?


Genom att förstå den. O våga revolutionera mot systemet.



Kungen har 800 rum i sitt slott - men hemlösa ligger på gatan?

Västvärlden mat i överflöd  - men 26 000 barn svälter ihjäl varje dag!

247 familjer äger 49% av all världens rikedom
- medans 1 miljard är undernärda och svälter.


26 000 barn svälter ihjäl varje dag
.
Och Herr Svensson går till jobbet nästa dag och drar upp sitt falska leende o säger "allt är bra"


Allt är fan inte bra! Det är dags för vår generation att förändra världen!


Rättvis värld!?

Dags o ta sig ur sitt stereotypa skal och lägga undan tv-dosan och göra nått!
Jag mår illa av att dricka vatten ur en vattenkran när jag vet att folk knappt får rent vatten.


Vi måste göra något nu. Genom ord, handlingar och aktion. Varje dag tills striden är över.



- Den hemliga nyckeln till att förstå världen -



Vi styrs av hemliga sällskap som Skulls&Bones, Illuminati, som styr världen genom krig eftersom det skapar pengar.
Krig kostar triljoner pengar. Vilka får dem? De som tillverkar vapen. Vapenindustrin.

Vi styrs av livsmedel och läkemedelindustrin som är helt sjuk och bara handlar om att de ska tjäna profit med.
Läkemedel som är skadliga och inte naturliga, livsmedel med konserveringsmedel för hållbarhet.
Det skadar våran kropp fysiskt och psykiskt, själsligt, andligt, name it.

Illuminati kallas de som styr världen.
Om man ska kontrollera världen måste man också kontrollera media/tv/tidningar så de fabricerar nyheter och får folk att tro att det som står i tidningar är sant, fast det är inte sanningen. Det finns så mycket som döljs, övernaturlighet/botemedel mot sjukdomar och den sanningen måste exponeras.

Det är exakt så här de vill ha oss:
Dumma naiva puppetdockor som festar, jagar skönhet och materialism i ett kapitalistiskt sjukt samhälle.
De vill ha dig som ett dumt får som bara tittar efter dig själv, festar, super bort hjärnceller, och hamnar i systemet med normativt tänkande.

Du är den perfekta roboten
Revolutionera din själ! Endast då revolutioneras världen!
Bankirerna är de mäktigaste eftersom det är de som styr pengaflödet. Det är den maktstrukturen vi måste störta om världen ska förändras.

Det kapitalistiska systemet måste störtas.





Revolutionera ditt inre för att förstå vad riktig frihet och kärlek är. Det är inte det vi lever i nu.

Världen behöver förändras och för att förändra världen måste alla förändra sig själv och genom sin förändring förändrar man andra.


/ - De.
De kan aldrig stoppa dig och de kan aldrig stoppa mig.

www.vaken.se
www.karlekochfred.se
www.ekonomiskreform.se

Postat av: Jojje

Den låten är så sjukt bra <3

2009-03-18 @ 17:20:13
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: H

Mycket intressant :)

2009-03-18 @ 22:04:03
URL: http://hanna87.blogg.se/
Postat av: Kristina

HA!!! Jag visste att det var nåt skumt i maten... Eller, om man går djupare in än att man vet om E365, eller vad de där äckliga tillsatserna nu kan heta. Vi borde leva mer naturligt och äta det vi är säkra på är "rent."



Bra att du skriver om det här. Betyder mycket.

2010-08-27 @ 18:11:40
Postat av: ..

Du har skrivit "Revolutionera din själ", men hur gör man det?

Jag är trött på vår värld som vi lever i och jag vill som dig förändra världen jag vill stå vid din sida när du ska revolutionera världen!

När jag berättar för mina kompisar att 26 000 barn svälter ihjäl varje dag medans de bantar och skyller på att maten är äcklig så skrattar de bara och säger "vem bryr sig, vi har iaf det bra"

Jag blir så arg men så fort jag säger nått så skarttar de bara åt mig och säger att jag är trög som sitter och tänker på sånt!

Därför vill jag förändra världen!

alla ska ha det lika bra, man ska inte sitta och dela upp människor fattiga och rika, svarta och vita osv.

2010-12-22 @ 15:28:19

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: