Dede&Girlie - När D lämnade Earthy.






Som alla vet nu,
så skriver jag det jag sett i mina drömmar. Skriver från hjärtat.

Min dröm är att hitta "Girlie" som jag skriver om i mina texter.

Och jag vet att hon läser nu ^^ men hon vågar inte ens hoppas att de är hon, för hon är rädd att hon inte är den i mina texter. Men innerst i sitt hjärta så finns en låga av hopp, som säger tänk, tänk, tänk om jag är hon...

Saken är med, att hennes hjärta är sårat och har mött så mycket sjukt i världen, så hennes hjärta är väldigt sårat.
Men den dagen vi möts, då hon äntligen får träffa D, för o veta vem han är, hon har sett mina ögon i sina drömmar.

Så kommer hon läkas den dagen vi ses =D det kommer va som om alla plågor och alla som sårat henne försvinner.
För den dagen känner hon tillhörighet och förstår allt...

En del har frågat med, varför jag tackar nej till utvikningsbrudar, pengar o.s.v.
För jag är D, jag vill att hon jag träffar ska veta att jag väntat på henne och att jag älskar henne.
Jag vill att hon ska veta, att jag tackade nej till varje stereotyp "vacker" snygg tjej enligt samhällets ögon.

Sagor finns, och även om jag blir den sista av min sort, så kommer jag alltid skriva från hjärtat...
O jag vet att många har sett mig, men jag tycker det är fel om ni bara skriver till mig för att jag ser bra ut.

Jag vill ba träffa Girlie...och hon drömmer om att träffa mig...
Många vill vara hon i mina texter, men det är bara en...


Och girlie i mina texter, hon slår alla kvinnor, hon är världens finaste vackraste själ ever ^^ hon matchar ut allt =D  fast hon har lite stereotypa drag kvar men vill bli fri från denna värld...

Soooo...de här är min senaste text, jag spelar in en ny låt på lördag, dock inte denna.
För denna flowas nångång i framtiden...

Jag vill att ni ger tips på vad som ska innehålla i tredje versen och hur ni vill att de ska sluta - så ska jag skriva ihop tredje versen till helgen och posta den =D






Dede&Girlie - När D lämnade Earthy



Girlie var kvar på jorden...D hade lämnat jorden.

Men hon telaptisera över hela universum så D hörde hennes känslor...


"Du gav mig en känsla som var obeskrivlig.
Förlåt...D..."


Girlie:" D, förlåt att jag tvivlade, men du gjorde mig knäsvag
Jag skriver detta brev nu när himlen är stjärnklar
Och jag önskar du hör mig nu när jag sänder ord med tankar
För även om våra hjärtan är på två olika håll kommer dem alltid gro tillsammans...


D, du sa att du ville vara i fred och att vi aldrig kanske ses igen
Och samtidigt bad du mig att jag skulle börja le igen
Du ville att jag skulle bli lycklig och alla andra på jorden med
Varför lärde du mig vad kärlek var och bara drog i väg?


För jag kan inte bli helt lycklig utan dig för jag förstår vad kärlek är
I kärlek är två hjärtan ett och då kan jag inte finna glädje här!
För jag förlorade den jag älskade, och den jag sårade djupt
Och inte förens du kommer tillbaka tar plågorna slut

Jag kan inte sova om nätterna, jag undrar vad du gör, och hur du mår
Och hoppas min kärlek hörs även om vi är skilda av tusen ljusår
O även om du aldrig kommer tillbaka, kommer mitt hjärta vara ditt
Och du har mitt hjärta därför kommer jag alltid sakna mitt"

Jag saknar dig...
Universum är oändligt men jag tänker hitta dig D...


D satt vid sandstranden på en annan planet, helt själv, och hörde Girlies ord genom telepatiska känslor...


"Hey gumman...


Jag är så många ljusår bort att varken du eller någon annan kan hitta D
Du förstår, jag har ingen ork, ingen kraft eller vilja mer
Och universum är oändligt så vi kommer nog aldrig att träffas igen
Men jag vill att du ska veta... att jag älskar dig än...


Men världen tog mina krafter och nu försöker jag läka ihop
Hey, vet du gumman, just nu ser jag en stjärna i loop
Det är vackert, sitter på sandstranden, men det är halvtomt
För utan dig är jag ensam om dagarna och räknar sandkorn....


Och här är en värld där det finns färger o saker man aldrig sett förut
Och jag har försökt laga mat själv men det är kämpigt nu...;D
(internt skämt om mina matkunskaper ^^ )
Men nu ska jag ta roddbåten, ut på havet och försöka få mig en bra fångst fisk...
Vänta...fuck, håven är trasig...shiit...


Glöm det där sista, kommer du ihåg när jag skrev ett kärleksbrev
Natten innan allt hände då jag kalla dig min enda ädelsten
Läs det igen, för jag förklarade allt och i brevet finns en stjärnkarta...
Som är osynlig och endast kan ses om din själ vaknat...


Du är saknad...
Kärlek , Din D.





Oh, jag har drömt allt de här, o sen skriver jag ner det :) jag vet inte vart jag får allt ifrån ibland, det är som jag kan skriva till tidens slut, flowa till sista dagen av våran tid

Girlieeeeeeeeeee Ruuufffyycheebbyyywwwoooo =D vart du än är =D jag vet att du läser det här ^^

O ja vill att du ska veta, att du kommer få träffa mig en vacker dag :)

Du finns inom mig, o ja finns inom dig. Drömmen är sann! =D
Jag tänker rädda dig från denna galna värld ruffygiirlie! =D

Kom med förslag på tredje versen: Hur ska Girlie och Dede träffas igen? Hur vill du att de träffas? =D


Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede




.För att läsa mer om Dede&Girlie tryck på kategorin "Känslor, lyrik och musik".
Postat av: Jeanette

Verkligen en fin text, fick t.o.m en liten tår i ögat. hehe.. kanske är jag lite överkänslig ibland ;)

2009-05-19 @ 22:35:22
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Clara

MOST BEAUTIFUL !!! :) du är verkligen bäääs(d)!

2009-05-19 @ 22:39:36
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Sanna

Ni borde träffas på en planet, typ där D är :)

2009-05-19 @ 22:41:18
Postat av: Jenny

Så fint skrivit D, som alltid. Jag hoppas du aldrig tröttnar att höra dom orden även fast hur många som helst komenterar det varje dag.

Vad kul att du hittat en Girlie. :) Känns som du har så mycket kärlek inom dig, Hoppas på det bästa för dig min vän!

Kärlek

J

2009-05-19 @ 23:09:06
URL: http://yeahnyy.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker du ska träffa henne vid solnedgången (aaa



du ger en tårar i ögonen, du har nått utanför denna världs gränser. amazing :)



tycker de är larvigt när folk skriver till dig för att du ser bra ut! de är ju inte därför man gillar dig.

2009-05-19 @ 23:12:13
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

läser du mogis.se blogg?

2009-05-19 @ 23:25:27
Postat av: Ellalalala

Shitt vilken härlig blogg alltså!

Du skriver på ett sjukt bra sätt.

2009-05-19 @ 23:25:56
URL: http://ellalalala.blogg.se/
Postat av: Sanna

your amazing! men jag tycker de ska träffas igen, eller att D åker tillbaka till henne. Vad hände innan??

2009-05-20 @ 10:27:12
Postat av: Anonym

<3333333333

2009-05-20 @ 10:27:38
Postat av: Jassie

Självklart ska de träffas igen :) frågan är vart? långt bort från jorden hoppas jag :P

2009-05-20 @ 10:29:48
URL: http://jasminev.blogg.se/
Postat av: E M I N A

äntligen skriver du!

du är ju aldrig online när jag är det -.-

:O :O ska in nu får hoppas du e där^^

2009-05-20 @ 10:47:05
URL: http://Jakupovic.se
Postat av: Jeanette

sv: Tack :) Jag är en god människa, hoppas jag iallafall. Hoppas du får en underbar dag.

Kramar

2009-05-20 @ 11:14:15
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Fia

De borde träffas på sandstranden!! som i första texten när de skiljs! d, underbar text.

2009-05-20 @ 21:36:30
Postat av: Fia

De borde träffas på sandstranden!! som i första texten när de skiljs! d, underbar text.

2009-05-20 @ 21:36:30
Postat av: J

Jättevackert :) du har nånting över de vanliga grabben :)

2009-05-20 @ 21:58:27
URL: http://jannikasdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Det enda rätta att ni träffades igen är på den mest himmelska, underbara, färggranna, sandstrand. För det har du alltid skrivit om. Att ni ska leva på sandstranden. Så när girlie´s själ förstår och har vaknat så kommer hon äntligen komma gåendes långt långt borta på den där strandsanden, just den där du sitter och väntar. Du känner det på dig, men det gick fortare än du hade förväntat dig.

Girlie´s själ förstod så mycket mer än du någonsin kunnat ana. Hon fann mönstret och tog sig till dig. Du ser en svag skugga utav henne där långt långt borta, du hör ett svagt rop...helt plötsligt står hon där. Vackrare än någonsin, för hennes själ har hittat dig.

2009-05-21 @ 16:28:38
URL: http://missbengtsson.blogg.se/
Postat av: Sandy

De spelar ingen roll vart Dede & Girlie möts, för när de är tisammans kommer det att vara de mest sagolika & vackraste stället =D Hav, strand, äng, himlen, annan planet .. som en bladning i ett ^^

2009-05-22 @ 16:01:59
URL: http://nollgram.blogg.se/
Postat av: haylie

härlig blogg och sköna texter

2009-05-24 @ 19:35:47
URL: http://haylie.blogg.se/
Postat av: Anonym

varje natt när du somnar så ska din själ ropa på henne.hon finns närmare än vad du tror.

En dag kommer era själ att mötas i en dröm och då kommer du få svaret när tiden är inne<3

2010-10-19 @ 00:40:22

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: