D.Dede dissar Carola&Anna Anka


De blir alltid kaos varje gång kategorin "Dede sågar de som förtjänar" postas. 
Nypa salt? Naw, ja attackerar alltid stereotypa produkter i vårt samhälle.

Rösta gärna på vem jag ska skriva om härnäst =D
ooh thiis is out of controll!
Jag skrattade så jag nästan grät...And it will get emotions booiiiled up!




"Så Fixar du Ankas stjärt" - "Få en fast rumpa till juletid"
Whaat!? Nej tack jag tror intresset från de flesta uteblir
Och nu vill Anna Anka ha med hela svenska folket
Att rösta på henne på nån jävla ol' bitches hot body contest!
För att fixa en fast rumpa måste man väl ha en rumpa?
O när jag ser din SJUKT SMALA KROPP undrar jag om du har det gumman?
Ingen vill rösta på dig! Ingen vill höra dig sjunga Sankta Lucia!
A.Ankas Lucia-version: "Viiitklädd me striipigt hår - jag har nooog Anooorexxiiiaaa"


hahaah that skinny spoooiled bitch can answer me anytime! =D




När D.Dede träffade Carola


Carola knackar på Dedes dörr...och Dede öppnar..


Carola: Hej D.Dede! Du vet att jag är singel nu va grabben ;)
D: Jag vet Carola... men jag dejtar inte gamla tanter ;D
O du började snacka om att homosexualitet var en sjukdom man kan bota?
Är du fundamentalist kristen eller var de ett påstående du inte tänkt igenom noga?

*Carola börjar sjunga*

Carola: Dede! Främling, vad döljer du för mig i dina mörka ööögooon!
D: HAH PLEASE! Jag vill inte höra nån mer played out lovesong!
Det är bara "Tooommy som tycker om dig" så stick till honom o sluta sjunga mer
Carola: "Du blir fångad av en stooormvind, jag kan inte leva uuutan D"
D: Haha, snälla, jag måste stänga dörren och sova så snälla håll käft bitch
Damn, jag trodde aldrig jag skulle behöva säga det till Carola Häggkvist!



A DAY IN THE D-WOOORLD! =D
Where Cra-Cra-Crazzyy bitches never get enough.


Aww, bitches love me. But I dont love them. They cant catch me!
I just love Girlie you know =D

Ruufffyyywoo!

Du kan rösta gärna på vem D.Dede ska skriva om härnäst =D

Postat av: Jeanette

Hahaha, du är så skön :)

2009-12-18 @ 15:32:41
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHAHAAH JA DÖÖÖÖÖR!!!! XD



HAHAHAHAHAHAHAAH JA DÖÖÖÖÖR!!!! XD



HAHAHAHAHAHAHAAH JA DÖÖÖÖÖR!!!! XD



HAHAHAHAHAHAHAAH JA DÖÖÖÖÖR!!!! XD



SÅÅÅ JÄVLA BRA:D:D

2009-12-18 @ 15:36:20
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: katarina

Respect to D-baaby! :D

2009-12-18 @ 15:37:36
Postat av: friida

woohohohoo anna anka har ingen ruumpa haahahahahahahahahahahaha :D:D:D

2009-12-18 @ 15:47:14
URL: http://friiida.blogg.se/
Postat av: Anonym

biig loove för att du är så mooodig o vågar säga vad vi andra bara tänker på ! :D

2009-12-18 @ 15:47:47
Postat av: Anonym

<33

2009-12-18 @ 15:47:58
Postat av: hanna

RIIKTGT BRA!!!! :D

2009-12-18 @ 16:11:48
URL: http://haanahh89.blogg.se/
Postat av: Anonym

<33

2009-12-18 @ 16:11:59
Postat av: kanskegirlie

Beundrar diig mycket!!:)

2009-12-18 @ 16:17:02
Postat av: carre

Hay, asså wow :O



hittade din blogg via en länk och denna är den bästa jag läst, och jag läser många :S Du verkar verkligen vara ett übergeni som har svar på allt :O läste om hur vi lever, "skola - jobb - pensionär - dö", att det inte var nåt sätt att leva på. jag kan inte hålla med mer :O jag tänker på detta varje dag, om hur världen är och det är inte ett normalt sätt att leva på. människan lever bara i en tråkig mall. lixom jag valde att inte gå till skolan en dag utan hade en mysig dag hemma själv ist, men sen fick jag ett straff för det och utskällningar. allt känns som ett fucking fängelse -.- jag kan önska att jag vore ett djur, men sen känner jag att jag hjälper ju till att förstöra för dem. tex när jag åker bil hjälper jag jorden att förstöras och jag förstör djuren. djuren som inte har nån röst och inte kan göra något ._. bara anpassa sig efter oss. okej ska sluta nu :O jag sveptes iväg xP



men jag har verkligen aldrig upplevt nån som tänker på ditt sätt... om bara fler gjorde det D: <3

2009-12-18 @ 16:23:19
Postat av: angelica

jag håller med hon som skrev ovanför mig, du är genialisk!!



Du är heeelt GENIALISK :) helt otroligt, nånting annorlunda o speciellt!och du har skitbra åsikter. Stå på dig!! Du är en drömkille!!! :D <3

2009-12-18 @ 16:43:36
URL: http://metrobloggen.se/ang3lica
Postat av: Caroline

Vilken rolig och annorlunda blogg jag hittade här :) Vad kul :)



Och måste säga att jag hatar både Anna Anka och Carola. Hemska kärringar det där :)

2009-12-18 @ 17:40:25
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: joss

muhahahahaha du e gryyyym jag svääär bästta bloggen jag kollat in :P

2009-12-18 @ 20:50:00
URL: http://issonas.blogg.se/
Postat av: sara

haha så bäst!

2010-08-10 @ 21:41:39
URL: http://sarazblogg.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: