Match + D-NEWS!

3 matcher på 6 dagar.
Tuff fotbollsvecka, inte ens de på elitnivå kör så mycket som vi kör nu.
Man springer ju drygt 1 mil varje match och vi har 3 matcher på 6 dagar.

Måndag: Match
Onsdag: Match idag
Lördag: Träning på förmiddagen, match eftermiddagen


O ja är laddad som god daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn! ^^ fan så laddad nå grymt ^^

De är så skönt, men behöver massage sen! ^^ gee me mig YEEEEEEEEEEEEEEEEEH ^^


 
Lite news for today to.

En gammal nyhet om dricksvatten, men kommunalt vatten har ju oftast mycket kemikalier och tungmetaller i vattnet som är farliga.

http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1712613.svd

Förgiftat vatten..



13 år gammal hamburgare..

http://www.bestwellnessconsultant.com/2008/09/23/1996-mcdonalds-hamburger-karen-hanrahan-best-of-mother-earth.aspx

Varför ser den ut som ny? För att de är sjuka tillsatser i det här för hållbarhet. Det där är inte naturligt. Bojkotta mcd! Sjuk jävla mat och sjuka anställningsvillkor.




Robothundarna är här med...what's next?

I Kanada är det "hysch hysch" om att deras regering ligger bakom tusentals döda indianer.
Det hade skett genom "religion" och predika om kristendom.
Filmen här: http://video.google.ca/videoplay?docid=-6637396204037343133&hl=en-CA




Och 200.000 vapen hamnade hos talibanerna
Över 200.000 vapen från Nato och USA som skulle
gå till Afghanistans armé har på grund av bristande kontroll
hamnat hos talibaner. Det uppger den amerikanska revisionsmyndigheten GAO.

Så vem tror på media och att man råkar "tappa bort 200 000 vapen" ...
eller vem tror att USA:s vapenindustri pampar gör vinst och säljer dem?
Kom ihåg med att det var CIA som grundade och startade Al-Qaida. Det är dokumenterat.

Så länge de högsta gör vinst skiter de i allt annat.
När jag tittar mig runt i världen och försöker förstå varför saker händer har jag lärt mig att de alltid handlar om tre saker: Pengar, makt och girighet. Glöm aldrig det.

Så allt är som vanligt med andra ord:
Livsmedelindustrin vill tjäna pengar och skiter i människors hälsa.
Vapenindustrin är korrupt och satsar sina pengar på ny teknologi.
Läkemedelsindustrin kemikalier råkar hamna i vattnet.
Och rättväsendet är korrumperat. Varje dag, samma sak.

Men lite positiva nyheter ikväll när ja kommer hem ^^
Beroende på hur matchen går!
Nu har ni lite o kolla på :)

Kärlek
Truly Yours
/ - D.Dede
Postat av: Clara

Du är en hjälte Dede :) man lär sig så mycket av att läsa dina tankar om ALLT! :)

2009-04-15 @ 20:50:59
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Stina

Ingen gör det bättre :) folk älska dina kärlekstexter men de här är också viktiga och intressanta! keep it up !

2009-04-15 @ 21:53:53

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: