Dede - Definera ordet kärlek

HEEEEY!!! =D

Nyss hemma från fotbollsträningen! =D Match på söndag!
Och mina nya lyric är uppe, och tänk o flowa den här för Girlie mellan 4 ögon!  Vore helt obeskrivlig lycka...verkligen tårar i ögonen. Oh cant wait.

Jag vill ge mer än bara jordisk kärlek. Jag vill ge nå mer! Spränga av känslor, skälva, ba krama om Girlie den dagen jag hittar henne. Bara ge nånting helt obeskrivligt! =D Explosive!

Det är den känslan jag vill ge!

Och den inte förklaras med systematiska eller jordiska ord...
Så jag försöker göra mitt bästa att förklara den obeskrivliga känslan som man förälskas i ...som jag har inom mig och vill ge Girlie...och det spelar verkligen ingen om Paows vänner sagt att hon trodde hon var Girlie, för de är hon inte =D



Veckans text på Dedeprivat - Definera ordet kärlek.


Förord.

Vem vill älska jordiskt?
Och vem vill stanna på jorden?
Vem vill ge bort hela sitt hjärta i en kall stereotyp värld?
Inte jag.
Im gone.
Mitt hjärta kanske aldrig kan fångas.
Om inte Girlie finns.
Oh tusen andra tjejer kan aldrig fånga mig förutom hon...
Spelar ingen roll hur snygga och sexiga ni säger att ni är till mig...
Bara Girlie kan få D...
Vi får se vem de är...
Hon är den absolut vackraste o speciallaste utan att veta om de...
En skönhet som inte förstår sin egen skönhet...


Ref.
Girlie...jag vill ge dig en otrolig känsla...
Oh de går inte att definera känslan jordiskt med ordet älska...
Oh den inte förklaras av triljoner ord som skrivits...
För känslan jag vill ge dig... är...obeskrivlig...


Helt ärligt, det är svårt att ta världen på allvar
När många relationer inte ens kan ta kärlek med ansvar...
Otrohet, lögner och bråk är vardagsmat...
Många förhållanden är i ruiner men utåt sätt spelar de och låtsas vara glad...

Och jag har jäkligt svårt att förstå hur man kan bedra sin kvinna?
För borde man inte ha samvetskval av sin handling och se konsekvensen av det innan?
Därför ska man aldrig svika den man älskar för de är att mörda nån själsigt...
Men varje gång ja läser tidningen, mår ja dåligt, för de ja hör är förjävligt!

"Han var tvåbarnspappa, han gick bakom ryggen och hade 19 olika älskarinnor
Och tydligen var några av dem hans fru's vänninor..."
Jag frågar mig; hur kunde han titta henne i ögonen och fejka känsler?
Även om Girlie förlora sin skönhet kommer jag aldrig vara otrogen eller lämna henne...

Jag sårar henne aldrig, även om min flickvän blev gammal och grå...
Kommer jag alltid skriva från hjärtat och visa vart ja får mina tankar ifrån...
Det är av Girlie - för om man någon gång ska bli lycklig i detta liv...
Måste man hitta en själsfrände som delar kärlek och sorg och ens hjärtas strid...

En själsfrände som står kvar när de blåser för det är de som ger kärlek trygghet!
Och jag kommer inte dumpa Girlie eller definera hennes skönhet på "snygghet"
För skönhet är mycket mer än samhällskritierier och systemtiska ideal
Älska villkorslöst från hjärtat...för en dag är det bara minnen kvar...

Det är svårt att hitta riktig obeskrivlig kärlek på jorden....
För folk säger "jag älskar dig" så enkelt och skrädar med orden...

Utopi av kärlek är tryggheten och värmen av att hitta sin själsfrände...
För det kommer en dag då vi når vår tids slut och världs ände...
Och kärlek är när man kan förälskas i en känsla och när hjärtat vill vandra samma väg...
Som den man förälskats i...Girlie, jag älskar dig...och vill visa dig en helt annan värld...

Ref.
Girlie...jag vill ge dig en otrolig känsla...
Oh de går inte att definera känslan jordiskt med ordet älska...
Oh den inte förklaras av triljoner ord som skrivits...
För känslan jag vill ge dig ....är... obeskrivlig...


Därför lämnar jag jorden snart.

Jordisk kärlek är stereotyp, fucked up och robotisk.

Stanna kvar här ni som vill o känner för de...

It's just not me.

Im gone...

Jag vill ge så mycket mer...

Mitt hjärta vill...


/ - D.



Föresten Girlie...

Du vet, trots att jag inte sett dig.

Så har du fångat mig.

Gett mig en känsla.

Som aldrig någon har gett förut.

Det är därför jag är förälskad i dig...

Jag är...

Truly Yours,
Lots of Love!
/ -D.

Säg aldrig att ni trodde att såna här killar inte fanns.
It's only one D...

And time will tell...
Vem som är den vackraste speciellaste kvinnan i hela världen.