D.Dede - Revolutionen är här!





Veckans text presenteras varje fredag på Dedeprivat!
D.Dede - Revolutionen är här!





Förord

Vi lever i en fucked up värld.

Oh Hell Yeah.

Men förändringen har börjat!
Det här kommer blir det största äventyret någonsin och världen kommer förändras för miljoner har börjat inse att vi lever i en kapitalistiskt krigisk värld skapad av Illuminati.

Det är nu upp till folket att säga ifrån, höja rösten och förändra systemet och gå i en ny era och ett nytt världsystem där alla människor kan leva i bättre villkor, med samma förutsättningar.

För världen kommer förändras helt. Vi har alla förstått att vi inte kan gå runt i stereotypa skal och tro att vi lever i frihet och riktig lycka. Vi lever i en falsk värld där vi saknar nånting oavsett hur mycket rikedomar vi får.





Tycker inte du med att...

Det är sjukt att världen styrs av Illuminati och hemliga sällskap
Medans robotiska svenssons tittar på Let's Dance och äter sin kvällsmat!?
En manipulerad västvärld där allt handlar om pengar och fame...
Men vet du vad? Ingen kan nånsin stoppa den här känslan i mig...


För mitt mål har alltid varit att tacka nej till pengar och kapitalister!
Och ge fingret till alla stereotypa modeller och skabbiga bitches!

Jag har aldrig viljat haft miljoner pengar eller miljoner kvinner
Utan bara tala mitt hjärtas röst tills orden brinner...


Tills de flammar upp, tills den dagen jag har lämnat jorden
Lovade jag att förändra den och alltid kämpa mot den!
Och är inte det sjukt att vi lever i en begränsad mediavärld
Som bestämmer vad som ska skrivas i tidningar och publiceras här!

Därför säger jag fuck off! Jag tänker inte hålla käften eller tyglas!
Mitt hjärta känner för mycket för att slå av min empati och bara styras...
Som en puppetdocka! Jobba, äta, somna, pensioneras och sedan dö!
Springa i en materialistisk labyrint som inte är värd att leva för!

Pengar som staten missbrukar - av politiker som är korrupta
Vi behöver störta Illuminati och förändra systemet som har ruttnat!
För så länge folk skriker på hjälp, dör eller lider av svält!
Kommer jag alltid höja rösten och bemöta striden med eld!

O till de som inte vågar gå mot systemet, ni måste våga yttra er!
Sanningens röst är skriven i stjärnorna och kan aldrig tystas ner!
Hela vårt liv har varit en lögn - till och med teorin om vår evolution är falsk
Oh vi lever i slutet av en tid där förändring kommer genom revolution och kamp!

Ingen förväntar sig nog att de går att förändra vår jord
Genom att förändra världen med förbländade ord...
Men så länge du talar från hjärtat och kämpar och tror...
Kan världen förändras...så låt ingen nånsin tämja ditt mod...

Det finns en otroligt obeskrivlig känsla som genomflowar hela min själ
Oh gud vet... att jag var född till att gå mot systemet o bli en revolutionär...!


Därför kommer jag aldrig sluta skriva utan känsla!
Mitt hjärta skapa en revolution..oh kommer aldrig sluta slå... eller sluta kämpa!

Im a soldier...
Heal me Girlie... in the end of this era....

Peace&Love
/ - D.






Det är sjukt att gå runt när man är medveten om att folk verkligen dör av vår passivitet.

En västvärlds stilla robotiska jantelagstystnad. Men karma är en bitch och kommer slå tillbaka till alla de som är passiva just nu och som vet om det med.

Vi lever i en värld där ingen vågar höja rösten eller gå mot normen eller systemet.


Men alla har en dröm i hjärtat.

Hur kunde vi bara blunda och stereotypiseras till robotar och förlora vår empati!?


Men miljoner har börjat vaknat upp över hela världen...

Det kommer komma en stor revolution!

De har jag utlovat!

Gurantee that! =D


O du som läsare är en del av den!
För du skapar historia JUST NU med och nånting helt otroligt! =D

Nånting obeskrivligt är på gång och jag tror alla känner det med! 

Så alla som verkligen stöttat mig kommer få kärlek tillbak 10-falt!

O till Kissie, well, hell. Min debatt offentligt står kvar!

Även om jag dör kommer jag komma tillbaks...

För du vet inte vad D är.

Kärlek&Fred
/ - D.
www.vaken.se

Postat av: Sara SB-stylist

WOW WOW WOW!!!!!



Du är helt OTROLIG!



Obeskrivligt fint och vackert och sorgset skrivet!!! Du lever verkligen en drömkille D! love!!!



Förstår inte hur du gör, du kan inte vara mänsklig...



Min Revolutionär! <3

2010-07-31 @ 12:04:23
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-stylist

WOW WOW WOW!!!!!



Du är helt OTROLIG!



Obeskrivligt fint och vackert och sorgset skrivet!!! Du lever verkligen en drömkille D! love!!!



Förstår inte hur du gör, du kan inte vara mänsklig...



Min Revolutionär! <3

2010-07-31 @ 12:04:36
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

D <3

2010-07-31 @ 14:22:35
Postat av: kanskegirlie

vem är girlie då som healar dig?

2010-07-31 @ 14:22:53
Postat av: vojs

Hej vill bara säga att jag läser din blogg varje dag och du är en stor förebild för mig! Hur länge har du haft din blogg och hur många läsare har du??

2010-07-31 @ 17:06:48
URL: http://vojs.blogg.se/
Postat av: emma

VAAACKERT!

2010-07-31 @ 17:08:54
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: jenny

Ditt hjärta, dina ord, dina ögon. Du är helt otroligt fiiiiiin!



Förmodligen universums finaste !!! NÅNSIN! man ska inte kunna skriva så vackert.



Du är helt otrolig...sagolik.



2010-07-31 @ 18:52:25
URL: http://jennynylander.blogg.se/
Postat av: jenny

Det känns nästan som en dröm att läsa det jag menar...att du är en dröm...



Du är så overkligt fin. En superhjälte från en bok nästan fast på riktig :D your amazing D!!



2010-07-31 @ 18:53:25
URL: http://jennynylander.blogg.se/
Postat av: nicole

hejsan , såg att du hade en sån där ipod på din blogg och ville oxå ha en sån, men har ingen aning om hur man gör och det fanns inte blogg.se utan bara blogger i ikoner, skulle bli jätte glad om du berättade hur man satte in den, tack på förhand :)

2010-07-31 @ 20:36:51
URL: http://nicolewallin.blogg.se/
Postat av: hanna

Smälter ..<3

2010-07-31 @ 20:39:36
Postat av: kicki

D, du är min hjälte. One of a kind. <3 så himla rätt och bra skriver som alltid.



Det fattas ord. inga ord kan beskriva det jag känner för dig.

2010-07-31 @ 20:44:18
Postat av: kicki

<3333333333333333333333

2010-07-31 @ 20:45:17
Postat av: kicki

<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-07-31 @ 20:48:36
Postat av: ASIAT

vad ska du göra idag då? :)

kramkram!

2010-08-01 @ 00:39:02
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: mirre

Blir så rörd för de ska inte finnas killar som du D!<3 För mig är du de vackrasDE!



Du gör mig stark bara genom att finnas och dina känslor och åsikter är de bästa som finns, du får aldrig nånsin försvinna...du är det enda äkta i en falsk värld. massa kärlek!!



PUSS DEDE <3

2010-08-01 @ 03:31:56
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: mirre

Blir så rörd för de ska inte finnas killar som du D!<3 För mig är du de vackrasDE!



Du gör mig stark bara genom att finnas och dina känslor och åsikter är de bästa som finns, du får aldrig nånsin försvinna...du är det enda äkta i en falsk värld. massa kärlek!!



PUSS DEDE <3

2010-08-01 @ 03:32:13
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: v



Fan va bra skrivet!!!

Det bästa jag läst. Nånsin!

2010-08-01 @ 12:55:01
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: L

Du får en att öppna ögonen. Ibland för bra, kan nästan få för sig att man är girly men sen tänker man efter och då är det bara viljan. Viljan att vara girly. Viljan att du ska förklara det du skriver på riktigt. Face to face liksom. Jag har svårt att förstå det som står (kanske är jag bara trög?). Men t.ex om Illuminati, jag fattar inte riktigt. Det enda jag vet är att du har gett mig viljan att förstå.

2010-08-02 @ 14:56:18
Postat av: D.Dede

L //



Riktigt fint skrivet, ett av de finaste och klokaste!



Kärlek

/ -D.

2010-08-02 @ 17:57:24
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Nikki

Gillar dina texter starkt, de får en o tänka efter...skulle va fett intressant o prata med dig o höra på dina tankar. Du verkar vara en smart kille ;) Keep it up!

2010-08-02 @ 17:59:09
Postat av: bella

ååååå!

2010-08-02 @ 18:23:27
URL: http://disabella.devote.se
Postat av: Hanna

Dede jag verkligen smälter för dig<3

du skulle bara sett hur jag hoppade runt när du kommenterat min blogg hihi.



Du kommer vara den personen som ändrar våran värld och det lovar jag dig! Du tänker bortom allt och jag håller tummarna för att du kommer ändra våran värld!



remember all my life

Raining down as cold as ice,

shadows of a man

A face through a window

Crying in the night

The night goes into



Morning, just another day

Happy people pass my way

Looking in their eyes

I see a memory

I never realized

how happy you made me oh DEDE (hahah)



Westlife- Oh Mandy

2010-08-03 @ 17:07:28
URL: http://Hannita.devote.se
Postat av: mirenaa

Diggar ditt tal!

2010-08-04 @ 00:55:40
URL: http://mirenaa.blogg.se/
Postat av: Kani

jag skrev om illuminati på min blogg ett tag, men mina vänner varnade mig för att det kan vara farligt.. tror du det? kanske smartare att vara privat eller vad tkr du?

2010-08-05 @ 02:07:07
URL: http://kanar.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Tack alla!



Kani //



Nejdå, man ska aldrig vara tyst. För världen förändras inte av tystnad, världen förändras av att vi vågar uttrycka våra åsikter om systemet.

2010-08-06 @ 08:45:25
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Tack alla!



Kani //



Nejdå, man ska aldrig vara tyst. För världen förändras inte av tystnad, världen förändras av att vi vågar uttrycka våra åsikter om systemet.



Kärlek

/ - D.

2010-08-06 @ 08:45:35
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: fii

Vad är det du ska revolutionera mot?

2010-08-07 @ 16:05:30
URL: http://hellofii.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: