Veckans text: Dede om sin DATE!



Dede gör Veckans Text om sin katastrofala date "C"!





Förord:
Jag gör lite sarkastisk rim av vad som hände i det stora hela denna kvällen. Jag brukar aldrig tacka ja till dejter men just nu kände jag "varför inte" och en killkompis hade sagt "Hon är schysst, go for it". Jag kommer aldrig lyssna på han igen...

Just nu sitter jag o ångrar det. Och en date behöver inte betyda nått speciellt, och jag tog en chansning som jag djupt ångrar. Visste till slut inte om jag skulle skratta eller gråta? Hoppas verkligen "C" läser detta och lite mer i min blogg för att förstå mina texter om Girlie.







C: "Heeej Dede! Va kul att äntligen få träffa dig!
Innan denna dejten är över kommer du bergis säga att du älskar mig
Naw D! Ta inte detta fel jag bara vet att du kommer bli förälskad
Jag är Typ som Phoebe i Charmed, du kommer bli förhäxad *blink blink*

D: What tha?

C: Hahaha! Ah! GUH ASSÅ vad gör man inte för o få en snygg kropp
Jag tränade aeorbics igår så hårt att jag vaknade i morse med ryggskott!
Men vill man bli fin får man lida pin, ser ju väldigt bra ut som du säkert märkt
Alla tjejer vill vara mig, men jag har fötterna på jorden och är mig själv!


D: Gumz..?

C: Du Dede! Oj förlåt att jag avbryter dig, jag pratar för mycke!
Men ja vill ba berätta för dig att en tjej som mig saknar motstycke! (Du lär inte ångra dig)
Kom 3:a i Elite-tävling inom modelling, jah ba dah! Jag borde kommit 1:a!
Vet du DEDE? Jag är Girlie i dina texter, de känns i hjärtat!

D: Wow..... Är du klar nu? Jag vet inte riktigt var jag ska börja
C: Dede! Det är så j-vla varmt...kan du ta av mig min tröja?
Har en Beyonce-outfit, hoppas inte alla bara stirrar på brösten..
Ojj.. ja tappade min servett på golvet, Dede? kan du ta upp den?


*tar upp servetten från golvet*
C: Du är så söt DEDE! Tack! :D

D: Har du bestämt dig vad vi ska äta? Så vi kan beställa, är hungrig!
C: Men jag har inte råd...har inte mer en hundring!
D: It's on me yo? Självklart bjuder jag!
C: Okej, men jag vill inte äta så mycket.. ibland kan jag leva flera dagar utan mat.

D: Damn...du kan ju inte leva så? Det är ju skadligt!
C: Whatever! *talk with the hand* det är faktiskt inte så farligt
Oh man behöver egentligen inget mer än smoothies och nutrilett
Äcklas av alla tjocka man ser på stan...det är lixom inte sunt med fett!

*Servitören kommer som är stor och rund*

Servitören: Här kommer en kycklingspett och grönsaksallad...
C: De är jättegott! De borde du testa, jag lovar du skulle bli överaskad!

Servitören(som inte fattar piken): Javisst, smaklig måltid!

C: D vet du en sak! D: Gumz! Vi äter nu, sen måste jag gå..
C: Va? Dede? Ska vi inte gå ut o se stjärnhimlen vid loftet vid två?
D: Jag har inget mer att säga, jag vill bara äta och vara i fred.
C: Men? Kan vi träffas igen? D: Min tystnad ger dig mitt klara besked...


And that's all I got to say about that night.

Kärlek
/ - D.
Postat av: emma

HAHAAAHAHAHAHAHA JAA DÖR XD

2010-08-14 @ 22:55:04
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emma

HAHAAAHAHAHAHAHA JAA DÖR XD

2010-08-14 @ 22:55:07
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHA stackare, behövde egentligen inte ens läsa texten räckte med bilden

2010-08-14 @ 22:56:09
Postat av: stina

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitXD

2010-08-14 @ 23:03:52
Postat av: stina

shiit pomfritt mena ja XD

2010-08-14 @ 23:04:16
Postat av: stina

tack för att du gjorde DE!!<3

2010-08-14 @ 23:04:39
Postat av: Hani

Stackars stackars vilsna själ. Jag känner mig väldigt ledsen och illa till mods när jag läser det här inlägget Daniel. Hon måste verkligen ha fått alldeles för lite kärlek och uppskattning i sitt liv. Jag känner mig alldeles tom för jag har aldrig träffat en människa som beter sig sådär som du beskriver. Jag hade så gärna velat sitta med henne och bara prata ut, få henne att lita på mig, få henne att se min putmage och på samma gång se leendet i mitt ansikte och förstå att hon inte behöver allt det där för att vara lycklig. Hon behöver bara vara sig själv. Stackars stackars människa, hoppas att hon någon dag på något sätt inser att hon inte behöver all that.

2010-08-14 @ 23:45:47
URL: http://hanaprivat.blogg.se/
Postat av: Ana

Hon låter inte som den girlie du berättat om för oss! Jag är säker på att du kommer att hitta din girlie soon enough, för hon finns ju där ute någonstans och väntar på sin D :]

2010-08-14 @ 23:55:55
Postat av: Anonym

Haahaha, värsta dejten jag någonsin hört om! Stackars dig!xD

2010-08-15 @ 00:20:07
Postat av: atousa

HAHAHA :D Det här förvänta man sig inte, shit!

perfect match? hahah nee jag skoja, men det är faktiskt lite kul (a)

Vem vet, det kanske var menat, att hon skulle få träffa dig så du skulle ändra hennes syn på vissa saker. Vem skulle inte förstå ditt tänkesätt?

2010-08-15 @ 00:25:49
Postat av: jeanette

Oj, låter verkligen som en dålig dejt. Skum brud...

2010-08-15 @ 01:47:03
URL: http://cornetto86.blogg.se/
Postat av: sandra

SWEET LORD HAHAHA:o

2010-08-15 @ 08:36:31
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

SWEET LORD HAHAHA:o

2010-08-15 @ 08:36:45
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: madde

Hon hade fin outfit i allafall men dålig personlighet:S

2010-08-15 @ 08:38:08
Postat av: kanskegirlie

När ska du träffa mig då?

2010-08-15 @ 11:24:54
Postat av: kanskegirlie

eller dejtar du inte mer nu eller?

2010-08-15 @ 11:25:19
Postat av: Sara SB-Stylist

HAAHAH! Bra skrivet och så jävla kul!!:D:D

Bra att du tog avstånd från henne, hon är rätt blåst. Känner henne med !

2010-08-15 @ 12:05:29
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

Ge inte upp dejtandet bara, för aah Girlie finns ju därute :D <3

2010-08-15 @ 12:06:07
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: peeexx

hon är ju skiitsexig fan du om inte du tar henne är du dum annars gör ja d! ;)

2010-08-15 @ 13:22:17
Postat av: Milla

Öhh weird chick :s trist dejt usch bättre lycka en annan gång :D

2010-08-15 @ 14:57:45
URL: http://finnsanglar.bloggplatsen.se
Postat av: aah!

men snygg var hon faktiskt :D kanske kan bli nått ändå? SATSA DEDE!! HON ÄR SNYGG!



Hon kan vara Girlie ändå!!!!

2010-08-15 @ 15:24:23
Postat av: Anonym

PIMPLMAOoo!!!

2010-08-15 @ 17:07:27
Postat av: koumba

Hahahaha omg, stackarn.. :)

2010-08-16 @ 00:05:58
URL: http://koumba.blogg.se/
Postat av: Hani

Men kan ni sluta? Jag vet att jag redan kommenterat detta inlägg men jag blir så arg att jag måste lämna en till. Har det inte framgått tydligt nog att Daniel inte söker ytlig skönhet? Vadå hon är snygg go for it? Tjejen verkar ju vara helt lost, hon verkar döma människor pga deras utseende och det enda bra hon verkar ha att säga om sig själv handlar också om just hennes utseende. När ska människor sluta vara så blinda. Ibland känns det bara hopplöst att fortsätta skriva om alla sjuka skönhetsideal, för folk verkar inte ens ta det på allvar, dom verkar inte ens ta in det man skriver. Jag blir så besviken. Utseendet har man inte kvar för alltid, tänk om du är med i en bilolycka imorgon och kommer ur den med ett helt förvridet ansikte, då är ditt snygga yttre borta för alltid, men den du är, det du står för och det du lärt dig kommer alltid vara kvar, no matter what. Snälla människor öppna ögonen och sluta vara så otroligt fixerade vid utsidan att ni glömmer vad som egentligen räknas.

2010-08-16 @ 00:44:14
URL: http://hanaprivat.blogg.se/
Postat av: viktoria

fin blogg!:D

2010-08-16 @ 11:56:23
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg haha shit hon tror sig hahaha vet inte va man ska skriva hon måste verkligen gilla sig själv :P

2010-08-16 @ 12:45:11
Postat av: Anonym

Whaat what :P sjukxD

2010-08-16 @ 12:48:07
Postat av: Jonna

Hon ser bra ut så hon kan vara Girlie ju



För Girlie är ju vacker och speciell!!



Satsa på den här tjejen Dede!!! hon är jättefin!!

2010-08-16 @ 13:07:37
Postat av: Sandy

Nej men herregud! Det är ju sorgligt men visst är det fint att hon älskar sig själv men jag trodde man ska låta båda prata inte bara en ska prata om sig själv. Det blir så ointressant som det bara kan bli! Stackars människa antagligen har hon dåligt självfötroende eller bara en stor egoist, förlåt men detta är bara jobbigt och hemskt!



Du ser som jag sa sitter Girlie och väntar på dig D bara dig och ingen annan!

Tror hon också är ganska stolt över dig att du vågar träffa andra och sen bara låta dom försvinna ur ditt liv eller hur man ska säga.



Well done, be strong



/ Love.

2010-08-16 @ 14:02:00
URL: http://springreturn.blogg.se/
Postat av: Fiia

Oj! kanske inte blev som du tänkt ?

Liksom låter som sån du inte ska va med eller ?

Kram.

2010-08-16 @ 21:11:27
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Sandy //



Taack gumz! =D

Du skriver så vackert! Yes jag hoppas de med att Girlie är STOLT ÖVER MIG =D att hon ser hur jag nobbar dem alla.



Kärlek

/ - D.Dede

2010-08-16 @ 23:52:04
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Fiia

Tänkte väl det ;)!

Allt bra med dig annars då ;D?

Din blogg är fortfarande bra, bara så du vet ;P.

2010-08-17 @ 08:55:19
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: C

eehm? jaa kan bara säga förlåt! var på jättekonstigt humör hade druckit massor:S



så aah förlåt DeDe. Men är verkligen inte sån hade bara haft en dålig da!

2010-08-17 @ 17:15:50
Postat av: SMILE

HAHAHA JA KÄNNER HENNE!!!



Hon är blåst!!! ABSOLUT INTE GIRLIE :D



Ha de bäst Dede!!

2010-08-20 @ 14:43:00
Postat av: julia

haha oj va hemskt! hoppas hon kommer ner på jorden och får lite vett i sig snart ;)

och hoppas du får betydligt bättre dejter än så!

hur ska du annars hitta den rätta? ;)

2010-08-21 @ 10:59:09
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heyyooo Ruffygirlie! You looking good today! =D



2010-08-22 @ 19:21:05
Postat av: linn!

så fin outfit, härlig blogg :D

2010-09-02 @ 10:31:37
URL: http://linnjjohansson.devote.se
Postat av: THERÉSE

men vilken bimbo. intressant hur du förespråkar icke-stereotypisk och inre skönhet men går på dejter med vad som verkar vara en av de mest stereotypiska, pumpade och tillgjorda tjejen som finns.. dubbelmoral.

2010-09-04 @ 13:37:29
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: D.Dede

Therese //



Ifall du läser hela texten så ser du varför. Det var en av mina bästa vänner som ville att jag skulle gå ut med henne och att hon var en bra tjej.



Peace

/ - D.

2010-09-04 @ 22:11:33
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: