Mitt liv är helt otroligt...








Jag vet inte vart jag ska börja min kära dagbok...


Jag älskar varje sekund av mitt liv.
Det är som att leva i en drömvärld.
Det är en obeskrivligt sagolik magisk känsla.
Det är oerhört svårt att beskriva det jag får uppleva och se.


Det känns som en saga.
Varje dag, varje sak som händer, saker jag redan upplevt, saker jag redan sett.
Och hur jag blir starkare, medvetnare och verkligen mår underbart i själen.


Jag aldrig mått bättre än jag gör nu =D jag har aldrig varit starkare än jag är nu, jag har aldrig varit lyckligare i mig själv än jag är nu! =D it's the dedede! =D

Och jag märker förändringen inom mig. De stereotypa dragen som bara flagnar bort och skapar D.
En dag måste jag slänga min robotiska utstyrsel och kaptensbindeln och ge mig ut på världens äventyr...
Men inte än. Inte helt. För att skydda mig själv från världen. Och från alla galna tjejer.


Min dröm har alltid varit att förändra världen och att veta vem världens vackraste Girlie är? För Girlie skapar ännu mer energi till mig som gör mig oövervinnerlig. Hennes kärlek...aooww, jag har bara känt den i drömmar än.
Hon är absolut vackraste i världen, och hon kan vara vem som helst.
Hon matchar ut alla tjejer.
Det känns som hon läser denna blogg eller komma göra det.

Jag går bara på hennes hjärta, inte utsidan, även om 1000000 tjejer kommer säga att hon är Girlie.

Jag har ändå ifrågasatt mina val.

Varför gör jag som inte som alla andra kändisar? Varför kysser inte jag 10000000 tjejer?
Varför viker inte jag ut mig som den förfrågan jag fick att vara med i en fotbollsomslag i bar överkropp?
Varför anpassar jag mig inte till systemet?
 

Alla andra gör ju detta dagligen. Borde jag sälja min själ?

Neh, för jag vill aldrig bli en robotisk produkt eller stereotyp av normsamhället. Jag vägrar bli en robot.
Jag vill inte bidra till det här sjuka samhället.

Jag vill ju inte ha hela världen.
Och jag vill inte ha 100000000 tjejer.
Och jag vill inte ha alla världens pengar.

För att systemet ska brytas måste någon bli osystematisk.

Så jag skrev från hjärtat om allt i världen, och även allt bortom världen och lite till...

Det är en evolution och revolution på samma gång - för vi människor börjar alla tänka till "Vad händer med jorden?"
"Hur kan allt blivit så fel?" Vi lever i en materialistiskt och kapitalistisk sjuk jävla värld.

Men en del, som Blondinbella, vill leva i den världen. Den världen som skapats för sina egocentriska drömmar.
Rösta på moderaterna var fjärde år, yeeh motherfucking Reinfeldt som borde vara åtalad för brott mot de svaga och fattigaste i samhället.

Drömmar måste först vara universiella, inte egocentriska.

Men medan "Kissie" lever i sin 3dimensionella lögn och kommer få ett nervöst sammanbrott när hon förlorar sin "skönhet" så har jag redan upptäckt min egen.

Hahahaha det var ju galet med när Kissie och massa stereotypa plastikoperade "vackra" enligt samhällets ögon skrev till mig.
Jag dissar allt det där, FUCK THAT, för ni tjejer kan aldrig få en D ! =D ni kan få allt i hela världen säkert, men aldrig en DEDEDE! =D

Min egen skönhet är att låta mitt hjärta skriva...

Skönhet är ord, skönhet är hjärta och själ, och att våga göra nånting större än livet självt.

Och det jag ser och det jag upplever, gud. Jag skulle vilja berätta allt. Men de skulle ta en evighet.
Det är helt otroligt, och folk kommer veta snart och se och förstå allt.

Mitt hjärta mår fantastiskt bra =D det är allt jag kan säga nu.
Hur jag verkligen valt att gå igenom alla stormar, och bli allt det jag ville bli.

Jag lyser nu ^^  Ögonen blir ba djupare o vackrare när man blir sig själv...

Men nu måste jag ta på mig mina stereotypa utstyrsel och vara social, för vi har släkt och vänner här ;D
Om de bara visste de jag visste, såg de jag såg.
Ska jag berätta? Neeeh ^^ hahaa!

Jorå, det kommer mer och mer. Och de som följer det här med hjärtat känner redan att de aldrig upplevt nått sånt här förut. De andra som Kissie får gärna leva i sin värld, de kommer inte upptäcka det förens det är försent.
Bara början!

Världen kommer förändras, om alla hjärtan slutar vara passiva och agerar.

Kom igen.

Du kan.

Du är mer än vad du själv vet.

Och du kan bli allt du nånsin velat bli.

Jag tror på dig.

Och den dagen du förstår kommer du fälla glädjetårar som aldrig tycks sluta rinna...

Let's change the world.

/ - D.Dede (i helgen kommer en videoblogg)

Jag mår så jäkla bra och lyser så jag vet inte vart jag ska ta vägen!!!! =D och tack för alla kommentarer, stöd, kärlek tillbaka 10-falt får ni nu yee! =D  Tack, tack, tack.

Postat av: Anonym

När jag hörde denna låt här om dagen tänkte jag på dig.. http://www.youtube.com/watch?v=H4-zQ1mNvtI

2009-06-17 @ 22:18:58
Postat av: Anonym

D kan inte du skriva om va du tycker om det som händer i Iran? :(

Du är så himla bra på att skriva, och det skulle hjälpa så mycket med lite stöd från dig nu i dom här jobbiga tiderna..

2009-06-17 @ 22:23:52
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: D.Dede

aaaww, fin låt anonym...vem är du egentligen? eller ja det är jättemånga anonyma som kommenterar =D



Rebecca //



Visst kan jag det, har faktiskt nämnt det ämnet flera gånger innan :)



Kärlek

/ - D.Dede

2009-06-17 @ 22:32:15
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: sara (britney)

Du är så äkta dede,tror ingen tjej förtjänar en sådan äkta och speciell person som dig.Du är så real, du finns verkligen och det du gör är på ditt sätt,som är så sjukt bra du är en sådan fin människa både ute och inne.jag hoppas verkligen att du finner din girlie för du förtjänar henne. ingen förtjänar henne lika mycket som du gör för du är real. kramar sara (britney)

2009-06-17 @ 22:43:33
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Jojje

vem girlie än är så kommer hon bli världens lyckligasde att få Dig.

2009-06-17 @ 22:45:06
URL: http://jojje.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-06-17 @ 22:45:13
Postat av: amanda

Jag mår väldigt bra av att veta att de finns en kille, även om de bara finns en Dede så känns det oerhört skönt att veta att drömmen finns

2009-06-18 @ 08:39:03
URL: http://amandaalbinsson.bilddagboken.se
Postat av: Creamie

Hej, just nu har jag en frågestund i bloggen, så fråga gärna en eller flera frågor!

Ha det bra =D

2009-06-18 @ 11:56:40
URL: http://creamie.blogg.se/
Postat av: natta

älskar ditt sätt att skriva och den du är finasde

2009-06-18 @ 13:37:48
Postat av: Anonym

ILY<3

2009-06-18 @ 13:38:01
Postat av: Isabella

Blir verkligen berörd av dina texter.

De känns fruktansvärt djupa och gör en varm inombords. Forsätt skriva så!

2009-06-18 @ 23:40:37
URL: http://bellars.blogg.se/
Postat av: s

Ao, du har fått höra det en miljon gånger men ditt hjärta är verkligen det finasde. Skrev förut att ja gick igenom alla dina texter här och på lunar, samlade de och skulle skriva ut. Idag bliv jag klar, .. eller fortsättning följer ju=D Så mycket sanning, dina ord, dina texter .. vackert.

2009-06-20 @ 18:14:12
Postat av: Anonym

Hej vill tipsa dig om den nya supergratissidan.

Det bästa med den här är att här kan du få presentkort på Gina Tricot.m.m



Lätt att värva och helt gratis

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=3851

2009-06-22 @ 22:56:07
Postat av: Yasmine

Hej D!

Nu funkar det att kommentera blogge igen. vart nått fel när jag böt layout.

kram

2009-06-23 @ 14:24:44
URL: http://Oktob3r.blogspot.com
Postat av: Anonym

du har verkligen en underbar personlighet! jag skulle gäna vilja se hur du ser ut, kan inte du lägga in nån bild på dej?? <33

2009-06-24 @ 01:28:48
Postat av: D.Dede

Taack :)

Vem är du? Jaaag ska nog ha en omröstning om det!



Kärlek

/- D.Dede

2009-06-24 @ 11:03:04
URL: http://dedeprivat.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: