Ensam i denna strid.




           Ensam i denna strid.



Förlåt mig gumman...

För allt, och att jag behöver den här tiden ensam...

Även fast vi vet och att de är de starkaste, vackraste och ädlaste jag kan göra...

Men jag dömer mig så hårt ibland...

Så hårt...

Att jag behöver göra detta. Att jag behöver min tid ensam. Och allt jag fått dig att gå igenom. Det tog på mitt hjärta idag och några tårar föll trots att jag spände ögonen jättehårt så kom det ut tårar ur ögonlocken. Men ingen ser dem.

Jag dömer mig så hårt. Om du bara visste hur mitt samvete nästan sliter mig itu. För allt jag vill är ju att göra dig lycklig. Och att gjort dig olycklig, tar sönder mitt hjärta nästan. För jag vet inte var du är, och jag vet inte när och om jag nånsin kommer träffa dig igen.

Mitt samvete sliter mig nästan i stycken. Det sista jag önskar är att såra dig. Men jag måste göra detta. Jag måste gå igenom detta själv. Och jag måste klara det själv.

Men jag kan inte ta i mot din hjälp gumman. Jag behöver göra detta själv och jag måste lösa detta själv. Det enda jag behöver är din förståelse, din omtanke och din energi trots att vi är ljusår från varandra. För du vet att mitt syfte är gott och att det var därför jag kom hit även fast jag inte ens ville.

Jag älskar dig otroligt mycket gumman. Och det gör ont att vara här. Men jag måste. Hur ont det än gör måste jag gå den här vägen och strida mig igenom den och kämpa.

Det finns inget hellre jag önskar än att vara med dig. Så du förstår hur mycket det tär mitt hjärta att jag inte ens kan se dig, inte ens nudda dig. Men jag tänker på dig och du är med mig varje dag i mina tankar.






Jag önskar att jag bara kunde nudda dina fingertoppar och känna dina händer just nu.


Det gör så ont utan dig, men jag måste gå igenom denna strid själv...

Ibland känns det som om jag är ensammast i Universum...

Så ensam. För inte många förstår ens varför. Men alla kommer förstå en dag.

Du är med mig i mina tankar gumman...

Och när jag ser våra minnen ler jag inombords...och det får mig att kämpa lite mer.

Även när jag fäller tårar eller hjärtat och samvete knappt klarar av nästa andetag...

Hur kan sorgsna övergivna tröstlösa glimmrande ögon vara det vackraste man har?


Hur kan allt det här som hänt vara de vackraste som skapats och hänt mig?

Jag ger aldrig upp...

Jag kommer komma göra allt för att komma tillbaka...

Din kärlek är min största drivkraft...

Det är de som förvandlar mig och stärker mig och healar mig till den bästa man jag kan bli...

Heala mig och läk ihop mig med dina händer efter denna strid...

Så många nätter är ditt namn det sista som faller ut från mina läppar innan jag somnar...

Girlie...

/ - D. 13:e maj 2013.














"Det kommer en dag när du ser världen från mina ögon

När du känner min själ; mina bördor
Mitt hjärta; som kämpar i en svår värld
O i all sorg; ska jag le o påstå att jag mår väl...

...Det finns en känsla inombords...
Som gör att jag skriver under stjärnhimlen för att få sinnesro...
Dagar och nätter...
Försöker arbeta igenom minnen varje natt ...med skakande händer...

Skriver... Tills tårarna faller men, jag måste vara stark...

Mitt hjärta skriker o ja kan inte lägga locket på allt...
Får aldrig låta min känsla dö...aldrig låta lågan dö...
Jag vet varför ja valt att gråta för...

O det skapar hjärtkvalité o styrka i själen
O ja kämpar tills den dan ja ser fred o lycka i världen
Och inte ens smärtan i mitt bröst kan hindra mig nu...
För det finns en känsla som aldrig dör ens när viljan tar slut..." - D.

Postat av: carolina

Dede <3 hoppas du har din läsarträff snart för ja vill så gärna träffa den killen som inspirerat mig så länge och verkligen är så äkta ända in i hjärtat <3 (: kraamar om!

2013-05-16 @ 07:52:49
Postat av: carolina

<333

2013-05-16 @ 07:53:03
Postat av: Regnskogens vänner

Adoptera regnskog Dede!

http://insamling.jordensvanner.se/adoptera-regnskog/

Läs här, skänk pengar till regnskogen moder jord!

2013-05-18 @ 09:04:31
Postat av: Regnskogens vänner

Adoptera regnskog Dede!

http://insamling.jordensvanner.se/adoptera-regnskog/

Läs här, skänk pengar till regnskogen moder jord!

2013-05-18 @ 09:04:51
Postat av: giiirliee

<3333333333333 D.

2013-05-18 @ 09:05:08
Postat av: bea.

Dede skriv oftare, du skriver så vackert vill läsa mer och oftare om de går?

2013-05-18 @ 18:45:22
Postat av: olivia

Vackert!

2013-05-19 @ 07:41:07
Postat av: svara

DeDe vem är girlie????? är den hon på bilden??? är det den riktiga girlie???

2013-05-19 @ 11:42:02
Postat av: svara

vem är girlie???? är de en tjej som inte är från jorden?? eller är hon är??? jag fattar inte????? är girlie här på jorden eller hon inte från jorden??? eller är hon på en annan jord??? jag förstår inte svara snälla.

2013-05-19 @ 11:42:48
Postat av: Sandra

Den vackraste texten jag läst!

oh gud va du skriver vackert!! :)

2013-05-19 @ 11:44:21
URL: http://sandrawww.blogg.se

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: