13 år utan att kunna le.


13 år utan att kunna le.





13 år utan att kunna le.

Hur förklarar man för någon...

Vad man gått igenom under de 13 åren.


Jag har försökt. Men inga ord kommer ge det en rättvis bild. När man slutar le inombords. Dör sakta. Ständig smärta. Ständiga tårar. Ständiga känsla av vemod och sorg.

Men jag kämpade mig upp. För mitt hjärta ville inte ge upp. Hjärtat tänkte bara att du får aldrig ge upp. Du måste kämpa dig upp igen. Jag hittade min uressens igen, den glöden som funnits i mig och som vi alla har inom oss. 

Jag har i mitt liv förlorat allt man kan tänka sig, jag har gått igenom väldigt mycket. Men när jag låg längst ner på botten vägrade jag ge upp. Mina tårar. Var skapade av sorg och vemod. Det gnistrade till. Jag ger aldrig upp.

Jag har gått igenom så mycket. Så mycket att jag inte kan skriva om allt idag.
Jag får nog skriva en bok en dag och förklara alla livsepisoder. 

Att leva som en vanlig stereotyp i normsamhället präglad av normativt tänkande gör en oerhört begränsad. Jag har större drömmar än så. Min dröm är att förändra världen och det ekonomiska systemet.

Och allting jag var i normsamhället var tvungen att försvinna. Det gick långsamt. Och det var en smärtsam process. Men i detta samhälle blir vi oftast stereotypa produkter och inte det vårat hjärta själv vill bli och utstråla.

Men denna värld har börjat förändrats radikalt. Folk har börjat göra uppror mot det ekonomiska systemet, de har börjat se igenom maktelitens lögner och denna krigiska kapitalistiska värld.

Den världsuppbyggnad vi ser idag börjar sätta standarden för en ny era. Det förklarar forskare att vi kan leva i ett multidimensionelt universum, om hur vi lämnar våran kropp vid nära-döden upplevelser (NDU), många övernaturliga fenomen som nu börjar bli helt naturligt.

Alla dessa övernaturliga upplevelser jag hade som barn och än idag kan förklaras med kvantfysik. 

Det gör att jag kan bli offentlig nu eftersom det har blivit mer socialt anpassat då forskare även backar de teorier och upplevelser jag haft.

Vetenskapliga forskare som Gregg Bradden, Dean Radin, Tom Campbell har backat mina teorier och fått mig få grepp på världen som den är.

Och jag önskar jag kunde fortsätta berätta mer men det är en otroligt lång obeskrivlig historia.

Det har varit en enorm omtumlande resa för mig.

Alla denna kunskap, upplevelser av övernaturlig natur och samtidigt fungera som en perfekt stereotyp i normsamhället. Jag kan ju inte berätta allt det här? Jag är ju lagkapten, fotbollspelare, förebild. 

Detta kan vara mitt sista blogginlägg. Jag kanske aldrig mer kommer tillbaka hit.

Även om det känns som jag kan gå ut nu.

Men samtidigt vet jag inte. Om jag ska bli offentlig eller sluta blogga.

Jag behöver åka hem också.

Hitta mina riktiga föräldrar.

Jag vet ingenting om vem min riktiga o mamma o pappa är...

Jag skulle vilja veta sanningen om allt.

Varför jag? Varför allt den här kunskapen inom mig? Som jag tror jag ärvt från mina biologiska föräldrar.

Jag vet inte vart jag är ifrån, eller vad jag är. Men jag vet att hela tiden har mitt hjärta kämpat för att bli den jag ska bli och inte falla i denna materialistiska värld.

Att besegra den kapitalistiska krigiska världen vi lever i.

Det här är min dröm. Och jag tänker aldrig låta den dö ut.

Det var så nära. Men jag ger aldrig upp.

För kärlek är den starkaste kraften...

Mamma och pappa...

Hör ni mig nu?

Jag skriver nu och ögonfransarna börjar blinka av tårar...

Jag kommer aldrig ge upp den här gåvan inom mig.

Men jag önskar. Önskar. Att jag en dag kan få träffa er igen.

Mamma och pappa...

Jag tänker förändra världen och jag tänker aldrig låta min dröm dö.

Lots of Love
Truly Yours...
- D.


Postat av: Anonym - Y -

Du får inte sluta! Du får inte lämna oss.

När jag känner mig ensam att tänka som jag gör och känner mig trött på allt som det pratas om och hur hela världen blivit - så är din blogg det första jag tänker på. Dina vackra texter och underbara åsikter om saker och ting. Du har förändrat mitt sätt att tänka på och hela min syn på världen. Du får inte. Snälla. Du behöver inte bli offentlig om du inte vill men du får verkligen inte lämna oss sådär. Om du endå väljer att göra det så lycka till med allt och jag hoppas att du finner det du söker. Du är en godhjärtad och stark person som klarar allt,glöm aldrig det. Om du slutar,ta då inte bort bloggen. Låt så många som möjligt se den. Det behövs verkligen med tanke på hur världen ser ut idag. Du har ett budskap,så fortsätt sprida! Good luck! <3

2011-12-30 @ 22:27:35
Postat av: becca

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12112513.ab



fast jag tror inte på det, jag tror på dig.

2011-12-31 @ 13:27:23
URL: http://myprecious.blogg.se/
Postat av: jenny

Försvinner du försvinner jag.

2012-01-01 @ 18:28:45
Postat av: jenny

försvinner du försvinner jag <3

2012-01-01 @ 18:30:43
Postat av: becca

http://myprecious.blogg.se/2012/january/den-enda-ganger-jag-backar-ar-nar-jag-tar-sa.html#comment



http://myprecious.blogg.se/2011/december/valkommen-till-min-nya-blogg.html#comment



Här har du ;)

2012-01-02 @ 23:51:57
URL: http://myprecious.blogg.se/
Postat av: Shpresa

<3

2012-01-03 @ 10:29:29
Postat av: Shpresa

Du är så stark, stå på dig för du är bäst i min bok <3

2012-01-03 @ 10:29:49
Postat av: sandra

Du är helt otrolig, en hjälte som är helt otroligt vacker. <3 önskar jag verkligen kunde få träffa dig..

2012-01-04 @ 16:12:02
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag undrar om du nånsin kommer förstå hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig och dina tankar, känslor och hjärta. Jag är helt berörd av dig och skulle verkligen bara vilja krama om dig!



Se dig hel och ge dig kramar så länge så länge <3 Du är helt obeskrivlig. Jag förstår inte hur någon kan ha ett sånt stort hjärta som du?



Jag tror, eller vet att dina föräldrar är stolta vart dem nu är och du kommer lyckas med allt du önskar dig.



Du är en otrolig kille, jag har aldrig mött någon liknande och jag hoppas VERKLIGEN få träffa dig en dag!



Kram och kärlek. <3



2012-01-05 @ 18:22:02
Postat av: Petra

Jag vill med säga att du är den största inspirationskälla jag mött.



Du är så helt otrolig :) så obeskrivligt vacker, du är verkligen en HJÄLTE!! :)



Man känner det hur enormt du kommer lyckas och synas i världen och vilken krigare du är <333

2012-01-05 @ 18:25:55
Postat av: Anonym

Hemskt att se dig så ledsen men du är så stark samtidigt. Det är de som gör dig till D! Hur står det till med kärlekslivet och Matilda?

2012-01-05 @ 19:00:24
Postat av: Kitty

Hemskt att se dig så ledsen men du är så stark samtidigt. Det är de som gör dig till D! Hur står det till med kärlekslivet och Matilda?

2012-01-05 @ 19:00:39
Postat av: Anonym

O jag undrar om du ännu träffat den här "Girlie" som står i dina kärlekstexter? Vem är hon egentligen?

2012-01-05 @ 19:01:24
Postat av: mer frågor

Jag skulle uppskatta om du berättade mer om Girlie och vem hon är? Men i vissa texter står du att du inte vem hon är, men att hon är ojordisk? vad betyder de

2012-01-05 @ 19:02:20
Postat av: Anonym

<3333

2012-01-05 @ 19:03:00
Postat av: Anonym

<3

2012-01-05 @ 19:03:08
Postat av: Victoria

Hej Dede måste bara säga att du är den som inspirerat mig och fått mig vilja tro på livet och kärleken igen :) Du är den som verkligen gett mig hopp, du betyder så mycket för mig :) <3 puss&kram!

2012-01-06 @ 15:05:50
URL: http://stillvoices.bilddagboken.se
Postat av: Lovisa

Dina föräldrar är nog väldigt stolta över vilken fantastisk ung man du blivit som har förändrat och hjälpt så många :)



Jag tror du har mycket mer att ge Dede och jag hoppas du kommer tillbaka till oss!

2012-01-06 @ 15:08:00
Postat av: Anonym

"To be a star, you must shine your own light, follow your own path, and dont worry about the darkness for that is when the stars shine brightest." - Napoelon Hill.

2012-01-06 @ 15:11:50

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: