Veckans kommentar, veckans händelser och film på Dedeprivat !



Veckans kommentar, händelser och film dyker upp varje söndag på Dedeprivat.



VECKANS KOMMENTAR


Omg...Jag är tårögd..
Du är så fin rakt igenom
Men det gör ont, det gör ont för att jag vill att det ska sluta lyckligt för dig, det gör ont för att du skriver på ett sätt som att du inte kommer klara dig, det gör ont för att du betyder något för mig. Okej vi känner inte varandra, men att jag genom att läsa din blogg blir tårögd av det du skriver, det är stort, du har ett hjärta så mäktigt så att det kan fylla alla andras tomma hjärtan.
Jag önskar att alla var som du.
Alltså åh jag vill bara gråta, du är för bra för o va sann?
Jag hoppas verkligen du hittar någon som är större än ödet...
Jag känner på mig att du kommer bli stor en dag, större än vad du är nu, och folk kommer se upp till dig, lyssna på dig. De kommer se D.
Vet du varför?
Jo för att DU ser de, du ser oss...
Vet du om att du släppte ut mig ur muren jag hade byggt runt mig? runt mitt hjärta.
Vet du om att jag runt andra fortfarande har ett skydd men när jag läser din blogg känner jag att jag är mig själv, jag känner mig fri... men det är ändå så tryggt. Du är trygghet...
Du ger mig hopp, hopp om att världen kommer bli bättre, men det är läskigt, för jag börjar tro på dig, dina ord... och det känns som att du kommer offra dig eller något, men du kunde ju inte dö! fan sluta!=(
I så fall hoppas jag att du menar att du försvinner från jorden, inte helt.
Och jag hoppas att du hittar den friden du vill ha, den lyckan. För du förtjänar det.
Alltså hur kan det kännas som att du är sååå långt borta men ändå en av de som kommer närmast mitt hjärta? Hur fan kan jag känna så när det egentligen inte ens går!
Alltså att du ens lyckades ändra mig så mycket! Jag låter inte någon komma för nära mig, men du lyckades vända om mig helt. Fast jag tror att det också beror på att vi inte känner varann :)
Hahah då skriver man anonymt igen :) men det är bättre, jag vill ju bara få fram mina ord, inte vem jag är, spelar ingen stor roll eftersom vi inte känner varandra :D
D, jag ger inte upp på dig, och jag ger inte upp på den här känslan jag har själv.
Den här känslan av att vilja förändra, hjälpa... jag har alltid varit såhär, men jag tappa bort mig själv, tackar Gud för att jag hitta till din blogg.
Jag bad om vägledning och du var den som visade mig ljuset.
Tack såå myyycket, jag vänder inte om nu, jag tänker hitta mig själv, känns som att jag inte är hel än, ååååh taaack!!
Du är bäst, fast de vet du redan ^^
Jag tror att jag börjar bli typ beroende av allt du skriver, jag tror jag måste sluta läsa din blogg ett tag, gillar liksom att vara oberonde.
Hahah nu blev de jätteeelångt tror jag, men aa det känns bättre nu. Jag tänker följa dig genom din strid och jag tänker inte ge upp på dig precis som alla andra som läser din blogg eller någon som hört dina ord, du påverkar såå mycket, och jag tror att du har jätte många som stöd nu^^



Dede svarar: Tack gumz ! =D Yeees, de är helt otroligt många som följer min strid nu. Men jag tror att de ligger i vår sanna natur att förstå det övernaturliga och varför vi är på jorden. Det kommer hända helt OTROLIGA SAKER i slutet av vår tid. Neehdå, de är bara kul när tjejer skriver ut sina känslor, I love it ! =D Jag beundrar såna tjejer om kan uttrycka sig och våga skriva från hjärtat! =D



Veckans händelser

Telepatisk kontakt...
Det känns som min kattunge Mizzan och jag nästan har telepatisk kontakt nu mera...
Jag tror många kan få det med djur att nästan känna och förstå varandra. Vi har ju en bortglömd relation med djur och behandlar dem som boskap när de borde vara som vilken vän/familjemedelm som helst.

Det känns som jag blir bättre för varje dag...

Jag bara blir starkare, lyser mer för varje dag. Det finns en otrolig känsla i mitt bröst som bara håller på explodera ut =D och de är tack vare dig! Alla underbara läsare som bara svämmar över mig med kärlek. Den stjärnan i mitt bröst gör mig såå oövervinnerlig!

Att bli kallad den finaste killen i bloggvärlden...
Läste de här på en känd bloggerska sida, My Pink Princess. Otroligt smickrande!




Veckans film: The others




En kvinna lever i ett stort hus tillsammans med sina barn som är överkänsliga mot ljus. Det innebär dödliga konsekvenser om de utsätts för ljus. En dag har tjänstefolket försvunnit och hon annonserar efter ny personal...


Dede betyg: 4,5 Den intelligentaste skräckfilmen jag nånsin sett. Vilka är döda och vilka är det inte? Vad händer när vi dör? Detta är något jag kommer ta upp mer i bloggen under veckan, mycket övernaturligt. Se denna film på direkten för att försöka förstå vad som händer efter när du är död. Nicole Kidman är helt otrolig i den här filmen...
Postat av: nina

Heeeeej! älskar bloggen :)

2010-03-29 @ 08:14:47
URL: http://niinia.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

Vem var de som blev veckans kommentar? (: är hon girlie??

2010-03-29 @ 11:10:40
Postat av: kanskegirlie

hur får man telepatisk kontakt?

2010-03-29 @ 11:10:57
Postat av: sandra

fan vad jag älskar din blogg :)

2010-03-29 @ 13:04:31
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

fan vad jag älskar din blogg :)

2010-03-29 @ 13:04:54
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: amanda

gillar verkligen den filmen!!

verkar som de är för många tjejer efter dig :P är inte jobbigt me så många tjejer efter sig?

2010-03-29 @ 14:27:43
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: love.

<333

2010-03-29 @ 14:34:51
Postat av: love.

<333

2010-03-29 @ 14:34:57
Postat av: love.

jag har drömt om dig seriöst. jag känner dig känns det som. och jag vet att vi kommer träffas.

2010-03-29 @ 14:35:32
Postat av: kaaajsa

jag kan inte beskriva, kan inte, vet inte hur jag ska förklara. för jag är ingen som kan säga mina känslor rätt ut, jag kan inte överträffa någon annan. men du känns som en saga, en underbar saga som man inte kan få nog utav. en saga som ger en hopp om att det finns mer därute. du ger mig och alla dina läsare hopp, you really do.



som sagt så är jag inte bra på det här, men du förtjänar det bästa och jag hoppas att du hittar din girlie =) Hon kommer bli världens lyckligaste! Puss. <3

2010-03-29 @ 17:24:35
URL: http://kajsawermelin.blogg.se/
Postat av: Jonna

jeeez vilken lång kommentar? rena rama romanen! ;)



och btw, den där kommentaren om att du är finaste i bloggvärlden finns verkligen ÖVERALLT. det är tydligen någon tjej som bombar många kända o mindre kända bloggare, så att många ska se din blogg. fan-kärlek? ;)



och för det tredje, the others är riktigt bra! älskar slutet. :)



justja, ang telefonsamtalen i det nyaste inlägget. herregud?! hur orkar dom? jag lider med dig!

2010-04-01 @ 00:25:28
URL: http://septemberjonna.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: