Veckans text - Världen från D's ögon.


Veckans text - Världen från D's ögon.






Förord.

Jag orkar inte sitta och linda in ord ...
Så jag vill ba spítta out true words...

Till alla därute som lider och kämpar i en sjuk värld...
Vi kan förändra...

Till varenda en därute...bröder som systrar, svart som vit, ung som gammal...
Från alla världens hörn...

Den här är för dig.








Jag var född till de här...att skriva från hjärtat, tala öppet om mina känsler...
Även om jag sprider kärlek...har smärtan i mitt bröst ibland inga gränser...
För jag vill att alla vaknar och går ut och förändrar världen
För våra bröder o systrar svälter och har aldrig fått känna glädje!


Men folks passivitet kan göra mig vansinnigt frustrerad...
Just nu dör ett barn i sin mammas famn...hur ska ja va kontrollerad!?
När barn är legosoldater i tredje världen, det skapar storm i mitt hjärta....
Samtidigt leker västvärldens barn med tv-spel där våldet de älskar...


Glorifieras av media - scenarion utspelas som är hemskare än våra mardrömmar!
Mina systrar blir könstympade, våldtagna, torterade o ligger bakbundna...
För trafficking i lastbilar på väg till Europa där man säljer dem för prostitution
Västvärldens män köper tjänsterna och utnyttjar dem...det kokar så i mitt blod!


Vi kan se till att systemet förändras och stoppa ondskans vidriga män
O media styr massorna med falsk journalistik så jag ser till att alla tidningar stäms!
För Illuminati förvränger sanningen - därför får vår generation höja rösten!
Fuck allt och alla som inte håller med mig - jag är trött på politikers tomma löften!


Oh jag tänker inte låta jantelagen eller någon lagbok ge mig moralisk dilemma!
Folk dör pga oss! Och vi går och traskar 9-5 som vanliga svenskar!
UD säger: "Vi kan inte ta in fler och deras barn är apatisk och ej trovärdig"
Krig skapar chocktillstånd och vem fan är du att säga vem som är oärlig?


Du kryssar bara i papper byråkratiska Svensson och drar till ditt flotta hus!
Wake the fuck up! D kan inte tystas ner eller stoppas nu!
Hur kan vi låta landsgränser styra vilka som dör eller vilka som räddas!?
Landsgränser som skapats av krig, död, o tårar av folk som kämpat


För frihet - därför censurerar jag mig inte - motarbeta eller relatera till texten
Ni kan fängsla mig, slå mig och låta mig leva i häktet
Och jag bryr mig inte om rätten eller Sveriges lag ser till att D fängslas!
Nånstans måste varje själ känna som jag och ha lite medkänsla!


Vill slita ut känslan i mitt bröst och placera känslan i dem o göra själen i låger
Måste ja slita ut min jävla ögon så folk kan se världen ifrån dem!?
"Könstympning, trafficking, krig, svält...död...det känns i hjärtat
Hur skulle du sjäv känna... om du fick se dem du älskar genomlida den smärtan?


....O jag kan lova er att om de sista jag gör innan jag dör var att skrika ut sanningen
Så tänker jag kämpa och förändra och skriva om framtiden
Det kommer en dag då inga kulor i världen kan stoppa min fart!
Jag tänker aldrig ge upp! Även om ja dör kommer jag komma tillbaks...















Illuiminati kan inte stoppa D
även med miljoner soldater.
Världsregeringen behöver veta att en revolution kommer...
Vi kommer inte tillåta att se på hur vår sjuka värld mer utan att förändra...
Mot illuminati, vår maktelit som skapat ett kapitalistiskt sjukt samhälle...
Krig, svält och död...
Medan folk i toppen tjänar enorma summor så har 1 miljard knappt mat på bordet!

Motarbeta D eller relatera till känslan direkt från hjärtat...

Folk har blundat länge. O undrat hur folk kan blunda.
Ingen kan blunda längre. Det är färdigblundat nu.
En D finns i alla.

De går aldrig att stoppa det starkaste språket, kärlek.

Peace&Kärlek
/ - D.Dede - Revolutionär.
www.aktivist.se



Postat av: MANDA

BÄSTASTDE :D <3

2010-06-27 @ 02:28:52
Postat av: sandra

Riiktigt starkt text! amazing!

2010-06-27 @ 07:22:01
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

Riiktigt starkt text! amazing!

2010-06-27 @ 07:22:13
Postat av: johan

mad props mannen! så jäkla grym text!

2010-06-27 @ 07:23:37
URL: http://vaken.se
Postat av: emma

SÅ BÄST! :) <3

2010-06-27 @ 13:58:33
URL: http://emzangirl.bilddagobken.se
Postat av: v

D-WORLD 10 POINTS :D

2010-06-27 @ 19:59:54
URL: http://vzena.bilddagboken.se
Postat av: celina

fan VA BRA!!! :) är du saras pojvän med??



fan lyckos henne ha en sån underbar kille som du, en revolutionär och så jäkla fiiin ! :D bästa hjärtat me! <3



2010-06-27 @ 20:02:23
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: celina

fan VA BRA!!! :) är du saras pojvän med??



fan lyckos henne ha en sån underbar kille som du, en revolutionär och så jäkla fiiin ! :D bästa hjärtat me! <3



2010-06-27 @ 20:02:46
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: Anonym

<3

2010-06-27 @ 20:03:59
Postat av: Sara SB-Stylist

Kan bara säga att DU ÄR DEN FINASDE!



Glöm aldrig DE :D LOVE! baby!

2010-06-27 @ 21:06:54
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: sandra

sååå jäkla rätt!! :D himla fint, sorgligt!



du är min IDOL!!

2010-06-28 @ 14:15:33
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

sååå jäkla rätt!! :D himla fint, sorgligt!



du är min IDOL!!

2010-06-28 @ 14:16:15
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: nnatalie :D!

hej!

asså du skriver så himla vackert!

Jag vill börja gråta ibland, så jääääfligt fint :'))<3



MvH nnataliie

2010-06-29 @ 20:54:06
URL: http://nnattalliee.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: