D IS BACK TO STAY!

HeeeyyoooooooooooooooOooOOOOO mina BÄSTASTE SÖTASTE COOLASTE FINASTE LÄSARE RUFFYCHEBBYYWOOOOOOOSS!!!!!!!! =D

IT'S THE DEDEDE! HE'S BACK! =D

D IS BACK YEEP YEEP! =D

Är ni redo igen för nånting overkligt! =D
Well! I dont care if your ready or not! =D it's gonna EXPLODE!


Jag tänkte bjuda lite på de jag skrev i natt...
Jag skriver alltid innan ja går o lägger mig...hahah känns lite goofy men ja är en kille med känslor som älskar o flowa o skriva!

Allting som händer i mitt liv är helt overkligt, det känns som jag bara bli starkare o lyser mer för varje dag! =D
Vart ska de här sluta egentligen!? =D

OHWOOOOOOWW! =D vi får se!




D.Dede senaste nattankar freestylat direkt från bröstet i natt vid sängen!


Känner mig starkare o lyckligare än nånsin...
Oh vem vet vart allt de här slutar...de är så overkligt vackert...
Jag va bara tvungen o freestyla lite ikväll snabbt innan jag somna...


Hela jag har förvandlats och jag blir starkare för varje dag...
Det känns som jag kommer närmare Girlie för varje andetag...
Mina ögon lyser! Jag strålar och känner sån lycka o glädje!
Det är den lyckan ja vill ge Girlie o yttra till världen!

"Ingen kan få mig utom Girlie" - ett overkligt men sant motto!
Har aldrig haft något intresse för stereotypa plastdockor!
De var som min bro' Jay sa: "Fuck va alla horor käftar"
Tusen tjejer jagar D...plastikopererade, söndersminkade med botoxläppar...

Men jag vill inte ha någon stereptyp jordisk kvinna!
För relationer idag präglas av otrohet, bråk o lögner!
Jag vill inte ha tusen tjejer! Bara Girlie vars ögon tindrar
När hon läser, hör mig, ser mig och bara dagdrömmer...

Girlie är de som skapar D, allt de här, varje text, varje rad
Oh hon vill inte bli en bli en 9-5 robot som gör samma sak varje dag
Hon vill revolutionera världen och få folk att tänka till!
Hon förvandlas när hon blir vad hennes hjärta vill!

...När Girlie flimmrar med sina ögonfransar är hon defintionen av ögongodis...
Oh när våra ögon möts skapas en obeskrivlig känsla av något överjordiskt...






Vad de överjordiska är...det är hemligt.
Det är bara en helt otrolig ojordisk känsla, nått mer, nånting annorlunda, ej jordiskt..

Tänk att få träffa någon man längtat efter hela livet?
Nånting mer än bara nått jordiskt. Nånting utanför systemets gränser.

En D, och en *(bokstav A,B,C,D,E,F,G,H,I,J,K,M,N,O,P,Q,R,S,T,V,Y,Z,Å,Ä,Ö)
Beronde på vilken bokstav hon börjar på.

O jag vet att de finns en känsla just nu som fångar hela den här texten.
Det är bara helt otroligt, och obeskrivligt..

Jag kan inte ens beskriva känslan av när vi möts men de var som jag skrev i första Dede&Girlie texten.

"Hur ska jag beskriva med ord kärlek o all känsla
Som gnistrar mellan våra ögon och får världen att antända
Det känns som stjärnorna blixtrar - världen exploderar...
När jag ser i dina ögon och låter själen exponeras...
"

En del sa att kärlek inte existerar längre. Men jag existerar. En modern kärlekssaga.
Oh jag tänker aldrig sälja ut de här...även om jag blir den sista killen av min sort...

Mitt hjärta väntar...oh faller inte för någon av alla tusen kvinnor.
Den där obeskrivlig kärleken blir ju inte obeskrivlig om jag haft tusen kvinnor.

Kärleken blir ju obeskrivlig av att Girlie vet att jag nobbade alla tjejer o alla systematiska ideal bara för henne...För kärlek är ju att man vill känna sig speciell o att man är den enda, o de är ju Girlie för mig.


Oh de är den kärleken ja vill ge, och en överaskning den dagen vi ses mellan 4 ögon! =D

Bitches kan inte få mig, bara Girlie!

Så mycke kärlek! Ba fylla upp me en känsla hon aldrig känt förut, nånting obeskrivligt ojordiskt!



Kärlek
- D.
Did I say, IM BACK? D'S BACK! HE'S BACK! OH HEELL YEEAAH IM BACK! IT'S DEDEDE! TAKING OVER THE WORLD! ONLY ONE D IN THE WORLDY THAT CAN SAVE GIRLIE! =D
haha Im not earthy? Im Ruffy-D =D
Postat av: tina

älska!<3



2010-01-29 @ 21:36:23
Postat av: emme

älskar ditt tänkanDe :D

2010-01-29 @ 23:04:17
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emme

älskar ditt tänkanDe :D

2010-01-29 @ 23:04:57
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: emme

<33

2010-01-29 @ 23:05:03
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: sandra

OOH ÄLSKA!! :D välkommen tillbaka!

2010-01-30 @ 09:03:53
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: sandra

*lyckliga, du o girlie då :D har du hittat henne?

2010-01-30 @ 09:05:23
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: amanda

du är grym på de här, förstår inte hur du kan tänka så vackert (:

2010-01-30 @ 09:31:52
URL: http://amandalbinsson.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

om man är Girlie i dina texter hur blir man räddad. Ska man ringa d-mobile? För isåfall får du ge ut ditt nummer. Sen ge mig lite info!

2010-01-30 @ 09:33:17
Postat av: angelica

älskar dina texter <33

2010-01-30 @ 11:10:34
URL: http://metrobloggen.se/ang3lica
Postat av: clara

bäsD! inga ord räcker:)<3

2010-01-30 @ 11:11:52
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Thi

haha, ''kanskegirlie'' tror du verkligen du får hans nr så LÄTT stumpan? haha ! skulle inte tro det va! puss

2010-01-31 @ 15:55:55
Postat av: karin

cool blogg!

2010-01-31 @ 18:12:15
URL: http://karinbjoork.blogg.se/
Postat av: becka

Tack. Jag behöver din blogg och inte minst dig. :D <3

2010-02-01 @ 22:13:13
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: