Årets lista 2009 på Dedeprivat!

Välkommen coolaste sötaste bästaste finaste modernaste trendigaste ultimata sötnosigaste läsare! =D


Årets lista på Dedeprivat!

Ett tips!

Innan ni börjar läsa o ser världen från Dedes ögon 2009 är att stänga av musicplayern så ni kan se alla videoklipp.



Årets ord:
Ruuffywoooo! Kärlek Truly Yours! "The D says this to you"

Årets otrohet: Tiger Woods, hade allting man kunde önska sig. Men slänger i väg allt. 10 älskarinnor!? Folk säljer ut speciellt killar, men jag ska bryta mönstret!

Årets kärleksaga: Dede&Girlie - Han är här för att rädda henne från Earthy o visa en helt annan värld.

Årets man: Usain Bolt - knäckte världsrekord efter världsrekord!

Årets skämmigaste: Anna Anka.







Årets kvinna
: Alicia Keys-  With an S on my chest - alltid en superwoman!



Årets filmer: Slumdog Millionaire, Che - Gerillaledaren, Frozen River, Angels&Demons



Alla filmerna tar upp om hur världen fungerar. Så se dessa 4 så snabbt du kan.



Årets wake up callAll information om 2012


Även om Hollywoodproduktionen, filmen om 2012, stärkts för mycket så börjar folk bli medvetna om att nånting stort händer och att vi behöver vakna upp ur det kapitalistiska giriga samhället vi människor byggt upp och börja förändra det.

- "Genom att studera mayakalendern så sitter forskare förbryllade över mayaindianernas förståelse för cykler av planeter, solsystem, stjärnor och till och med galaxer vida övergick de kunskaper vi hade för bara 20 år sedan. "

"De visste till exempel att vår galax roterade runt ett svart hål och hur jorden förhöll sig till det, något som vår vetenskap först förstått på senare tid."


Maya och andra kulturer sa: "We got our knowledge from the heaven".



Årets "Vi trodde hon var Girlie i Dedes texter": Zhang Ziyi
 




Årets "Jag ägde ut dig motherfucker": Amelia från Piratpartiet äger ut en Kristdemokrat.

 
Fri energi existerar det är bara att de mest giriga oljepamparna vägrar släppa det genom dyra patentregler!



Årets skandal: 
Svininfluensan - allt handla om att läkemedelsföretagen skulle gå med större vinst och tjäna mer pengar. Sjukt.
 
Svininfluensan såldes ut av företaget Baxter som "råkade skicka ut 72 kg virus fel" till andra företag. Läkemedelsföretagen tjänade pengar på det och Jane Burgemeister visste att de hela var uppgjort på förhand och polisanmälde WHO. Giriga äckliga jävlar har vi vid makt som tjänar pengar på krig och sjukdomar. Det skapas oändliga summor till läkemedelsindustrin, vapenindustrin. Dessa lobbyister styr sen politikerna som får in "stora summor" ifall de satsar på dessa företag. Titta på filmen "Sick" med Michael Moore.



Årets frisyr
: Rihanna

The Lady has some wack obsession. Ser ut som nånting ur en 50-tals film.
Coolt om hon skulle raka av sig allt hår, de vore typ som att säga:
"Fuck allt och alla ideal".
De absolut starkaste man kan göra som kvinna är att ta bort sitt eget samhällsystematiska ideal och återvinna sin egen identitet man har inombords.




Årets roligaste
: Jim Carey, såklart! =D Yesman var också grymt bra i år.
 
En scen från filmen dumb and dumber, han är limodriver och har nyss skjutsat en tjej han inte ens känner till flygplatsen. Han är så hysteriskt rolig ! =D


Årets diss: D.Dede till Kissie


Det vore kul o se dig göra en 360' och bli estetisk o göra en vacker fotoblogg
Skönhet? hmm.. I svenska ordböcker defineras ordet Kissie till "Fröken Photoshop!"



Vem bryr sig om rykten även om de är från en solid källa?
Jag har aldrig brytt mig om egocentriska bitches som Kissie o Blondinbella
O skulle Kissie o jag nån dag ses o hon ville ha mig som pojkvän
Skulle ja svara: "Ska vi kyssas nu Kissie? Existerar tomten?"
So get that dirt of my shoulder! yee din hand på min axel gumman
Den enda gången jag säger "Jag älskar dig" är under nattens drömmar
Wake up! En tjej som dig kan aldrig få en kille som D
Det krävs nått speciellt och vackert för o fånga mig o du är inget av de!

hahaa aow hörde att nån frågat efter mitt nummer..

"Har du Dedes nummer" Fuck du är wack bitch, ja hoppas du inte ringer!?
För de enda du nånsin får av mig ... är mitt mittenfinger!

Bitches love me, but they cant catch me! =D Im just Girlies you know!





Årets "Du finns i vårt hjärta": Fred Hampton (Black Panther dödades för 40 år sedan av CIA i sin kamp mot de segrerade Amerika), Michael Jackson popikon, mördades också? Återstår att se.


Michael Jackson och Fred Hampton.



Årets vidrigaste: Silvio Berlusconi. Ville ha med glamourmodeller i parlamentet. Lovade ut platser till dem och köpte även prostituerade. Berlusconi är en av de vidrigaste männen i världen och måste stoppas. Han försöker även få igenom ett lagförslag där han kan bli immun och stå över lagen.

Årets stalker på dedeprivat: "KanskeGirlie"

Årets kommentarinlägg på dedeprivat"Vi snackar ju trots allt om DEDE just nu!!! Mr "I dont take shit from anyone!" Grabben som ska förändra världen för alltid<3!  Mr "Jag är tuffasde finasde coolasde i världen" Vi snackar D to the DEDE! haahhaahahhaahaahh! ÄLSKA !! XD jag DEundrar Dig Du är DEn finasDE <33 Ja va ska man göra åt denna DEEDE!! Jag ser dig överallt, D, d, De, de, Det, det, Den, den. Deeeedee!! jag är BeroenDe<3"

Bland de roligaste ja nånsin läst =D så roligt att jag själv sagt till mina vänner "Jaaa va ska man göra åt denna Deeedee" haha ^^

Årets friande: Fick ett mejl från en gammal tant som ville GIFTA SIG MED MIG haah =D vet inte om de var nått seriöst men det var allafall rätt chockerande.

Årets blogg: Med all respekt och ödmjukhet, det finns många bloggar därute men det finns ingen som Dedeprivat.

Årets hemsida: www.esoterictube.com www.karlekochfred.se och www.ekonomiskreform.se www.vaken.se

Årets serie: Det okända

Årets anorektiker: Anna Anka

Årets "tar sig inte på stort allvar":

Magdelana Graaf efters sin hjärnblödning när hon sa: "Nu är det bevisat att graaf-systrarna har nått i huvet."


Årets tappraste: Hunden som försökte rädda liv på sin vän.







Årets fynd: Loreena Mckennits låt i filmen i The Mist of Avalon. I en värld som fanns innan vi förstörde, industraliserade och förlora vår riktiga källa enligt Loreena.




Årets höjdpunkt: Min kandidatexamen, mitt körkort, och våran 3-2 seger i fotboll där jag gjorde alla mål, hattrick i slutomgången på våromgången, avgörande målet i 91:a minuten vid ställning 2-2. Gåshud! Obeskrivlig känsla! Ibland känns de som jag är oövinnerlig och kan göra saker som är omöjligt.

Årets finaste: Du som läser just nu! =D Dina ögon möter ännu en gång mina ord. Du som läser dedeprivat! =D Har helt underbara läsare.

De här representerar 2009 för mig!

Och vi är inne i slutet av en era. Nånting overkligt verkligt väntar dig! Ett otroligt äventyr!
2010 kommer bli ännu otroligare för dig som följer!

Peace&Kärlek
- D.


Postat av: Nora Fazel

Är bara tvungen att dela med mig av det här: I'm gonna make a change! Har kommit på bästa planen and it's in action!

Africa, here I come.

Bless you

Peace and love

2010-01-02 @ 15:59:42
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: Anonym

OOOHH:D så bra!!!

2010-01-02 @ 17:26:38
Postat av: Anonym

<33

2010-01-02 @ 17:36:02
Postat av: emma

Rocka på :)

2010-01-02 @ 19:08:04
URL: http://emzangirl.bilddagboken.se
Postat av: z

årets kommentarinlägg var rooligt:D

2010-01-02 @ 19:27:11
Postat av: clara

tummen upp (Y)

2010-01-02 @ 20:28:10
URL: http://lightworkers.org
Postat av: clara

Jag gillade förövrigt allt men dissen mot kissie är bäst:D o scenen från dumb dumber är jätterolig :) <3

2010-01-02 @ 20:30:04
URL: http://lightworkers.org
Postat av: frida

Rock on dude!:P

2010-01-02 @ 21:23:54
URL: http://friiida.blogg.se/
Postat av: angelica

Gryyymt bra lista!!! :)



Grymma klippa!! Skitbra!!:D<3

2010-01-02 @ 21:29:41
URL: http://metrobloggen.se/ang3lica
Postat av: Sara

Fett bra!!:P

Fan vilken bra listaa:D håller med i ALLT!!!



Så jävla bra!

2010-01-02 @ 21:31:15
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: naathalie

Jätte bra lista! Håller faktiskt med dig:) Och jag ska fortsätta följa din blogg i år med! Det går inte och sluta läsa!!

2010-01-03 @ 00:10:57
URL: http://naathhaliie.blogg.se/
Postat av: tina

Du har bäst åsikter i landet!



2010-01-04 @ 12:23:32
Postat av: charlie

börjar nästan gråta när jag läser din blogg, något jag gör varje dag. Du ger mig styrka och får mig att tro mer på mig själv. Även fast jag inte precis tror att jag är "Girlie" men du får mig ändå att tro att du kanske inte är den ända killen som känner såhär. Hoppas jag inte iallafall. För det skulle vara sjukt synd isånafall, att bara en tjej skulle kunna få bli den lyckligaste, och få en underbar pojkvän. Aja, ville bara säga att fortsätt blogga! För jag kommer läsa din blogg ända tills du slutar och du ger mig lite mer ork till min vardag.. Så snälla, sluta inte på ett tag iallafall. Hoppas du hittar din Girlie någon dag. Och ta hoppas du verkligen tar åt dig av allt bra som alla skriver - för det stämmer!

Aja, haha, det va nog allt.

2010-01-04 @ 22:32:08
URL: http://charlieemma.blogg.se/
Postat av: Nelly

Ojoj, jag älskar Jim Carrey i Dum och Dummare. XD



Lycka till med Girlie.

2010-01-10 @ 12:38:02
URL: http://kulturgeisha.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: