Veckans text: Obeskrivliga tankar från ett själsligt ojordiskt hjärta.



Veckans text: Dede freestyle
-  Obeskrivliga tankar från ett själsligt ojordiskt hjärta.



Heyyoo alla fina underbara läsare! =D
Postar veckans text haft mycket o göra!
Jag grät när jag skrev den, och jag gråter när jag läser den...true words.
Jag flowade orden o skrev när dem exakt så med känsla...
Men orden måste rinna ut, så håll inte i mot utan till godo =D
Lite direkt freestylad text under natt under stjärnhimlen..




Obeskrivliga tankar från ett själsligt ojordiskt hjärta.

Detta är till dig.

Öppnar hjärtat direkt..
Och flowar orden...
Vet du om att...

Jag har nog skrivit texter... tills tårarna forsat...
Tills fingrarna blödit... tills plågorna korsats...
Härs och tvärs i mitt huvud som aldrig fick ro...
Ville få folk se världen från mina ögon när sanning blev ord...

Flowades för mig själv, sena nätter, under stjärnhimlen...
Tårar kan skapa tusen hav...när ens själ brinner...
De flög från mina ögonlock under nattens hav...
Jag förstår knappt själv vem jag får mina tankar av...

Men det finns ingenting bättre än att få ut allt inombords...
Det ger mig en sagolik känsla av sinnesro...
Oh jag kan flowa till tidens slut
Det är min passion...
Att förändra världen me mina ord, bilda opinion och aktion...

För jag kan inte tystnas ner...Ingen kan stoppa kraften inom D...
Det är därför folk börjat lyssna mer...
O kraften är oövervinnerlig...oh jag, jag älskar känslan...
När stjärnan lyser i bröstet...När man vet att man tänker kämpa...

Oavsett odds och även om man faller ner..
Är styrka att resa sig varje gång, de var de som skapa D!
Historien är lång, overklig och övernaturlig...
O ja vill möta Girlie bara höra henne säga "Jag behöver dig nu D"

Det är min dröm att ge o känna en otrolig känsla av kärlek...
För jag tror sånt kan förändra jorden...
Om alla kan ge nånting villkorslöst...
O inte bara säga orden...


"Jag älskar dig"  - utan ge nånting mer, nånting storslaget...
En känsla som inte kan defineras av de jordiska ordvalen...
De är den känslan jag söker......
Tills den dagen jag hämtas av änglar vid döden...
Jag önskar du hör me...!


OH GIIIRLIEE!

Din beröring och blick kan heala mitt bröst...
Så därför kan aldrig lågan dö...det är därför min röst...
Aldrig slutar flowas  ut - orden måste skrivas ner...
Jag älskar dig GIIIRLIEE...jag vill ba skrika de...=D

Ut till hela världen...

O se in i dina ögon för jag är förälskad...
Oh villkorslös kärlek kan göra att en själv o hela världen förändras...



Ruffy...det här var till dig.

Känslor freestylad ur bröstet i natt..
Jag saknar dig så o vill gö dig lyckligast i hela världen.

Villkorslöst.
Direkt från hjärtat.

Kääärlek!
Truly Yours and only only yours...
/ - D.
Postat av: Felicia

Oh du är vackrasDe <3

2010-12-04 @ 16:57:16
Postat av: sanna

Vaaackert :) så himla fiiin! <3

2010-12-04 @ 20:33:03
URL: http://santalopez.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Vaaackert :) så himla fiiin! <3

2010-12-04 @ 20:33:17
Postat av: olivia

<3

2010-12-04 @ 21:39:07
Postat av: Hanna

INGEN <3

2010-12-04 @ 22:11:57
Postat av: Hanna

DEDE de finns ingen som du!!!<3

2010-12-04 @ 22:13:01
Postat av: Hanna

INGEN <3

2010-12-04 @ 22:13:12
Postat av: Miss Bill

DEDE DU ÄR AMAZING!!!!



Det är så vackert så de är helt jävla obeskrivligt! :) Du är nått extra! Nånting så speciellt!



Va alltid dig själv Dede, så otroligt fin. <3



FINASDE!

2010-12-04 @ 22:39:17
URL: http://missbill.se
Postat av: Miss Bill

DEDE DU ÄR AMAZING!!!!



Det är så vackert så de är helt jävla obeskrivligt! :) Du är nått extra! Nånting så speciellt!



Va alltid dig själv Dede, så otroligt fin. <3



FINASDE!

2010-12-04 @ 22:39:26
URL: http://missbill.se
Postat av: I

heej hur är de de?

2010-12-05 @ 09:04:10
Postat av: I

I adore you. Har gjort det i smyg väldigt länge..

2010-12-05 @ 09:04:48
Postat av: Mirela

DEDE du är bäst :) <3



finns ingen kille som du!!!! FINASDE, VACKRASDE, GODHJÄRTASDE :D <3

2010-12-05 @ 09:32:56
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Mirela

DEDE du är bäst :) <3



finns ingen kille som du!!!! FINASDE, VACKRASDE, GODHJÄRTASDE :D <3

2010-12-05 @ 09:33:17
URL: http://mirelamode.blogg.se/
Postat av: Lollo

Dede går de inte klona dig :( behövs mer killar som du!!

2010-12-05 @ 09:55:23
Postat av: Petra

fällde tårar, glädjetårar Dede. Oavsett om jag är girlie eller inte så ger du mig nånting jag alltid saknat. du är en drömkille.

2010-12-05 @ 11:03:59
Postat av: Dede är coolaste :D

Så himla cool :D

2010-12-09 @ 20:04:36
Postat av: ange

Fiin blogg :D

2010-12-11 @ 12:24:34
URL: http://lillajagange.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: