Dede: Tänk om jag inte väljer dig?



Veckans text : Dede - Tänk om jag inte väljer dig?




Jag skulle avslöja en sak om Girlie så jag skriver en väldigt öppen freestylad dubbelrimmad linje som alla får lösa den hemliga nyckeln till, men det finns en sak jag inte berättat och det är att jag kan välja fel. Det är en otroligt komplicerad men helt obeskrivligt vacker kärlekshistoria.


Tänk om...

Jag väljer bort dig fast du är Girlie?

Girlie är en ganska vanlig tjej som inte vet hur vacker o speciell hon är
Oh tjejer är attraktiva när de är naturliga, Girlie är naturligast...
För vem vill ha silikon och botoxläppar, det är inget orginellt med de
Att ha en flickvän som bara är en stereotyp figur av plast...

Hon har riktig äkta skönhet och håller på förvandlas när hon öppnar sin själ
Oh en dag möts D&Girlie mellan 4 ögon, det är då förändringen sker
För villkorslös ojordisk kärlek är svårt att hitta i denna fördunklade värld
Oh Girlies hjärta drömmer om nånting mer...så...hon blev förälskad i D

En del tror inte på kärlek längre på denna jord, helt ärligt, inte jag heller...
Men jag tror på ojordisk kärlek o Girlie för hon litar på D!
Oh ja kan känna att du läser, o vill veta mer o mer o brinner av känsler...
Ibland kan ord skapa magi...det är därför jag fortsätter skriva mitt brev...

För även om du kanske aldrig tyckt att du är vacker eller unik...
Så har du aldrig förstått din fulla potential...
En vacker da lovar ja att flowa för dig under stjärnhimlen till min lyrik...
För du har bara levt i ångest och massa krav...

Så vem är Girlie? Läser hon nu? Jag vet redan att hon gör de
Men jag vet också om att jag kan välja fel...
För även om hon älskar mig och att de var vårat öde
Så kan jag kyssa någon annan...eller...kanske.. aldrig...älska mer...


En svår bekännelse.

Tänk om jag faller för fel Girlie?
Tänk om jag kysser nån annan tjej?
Tänk om det är en stereotyp jag kysser?
I morrn?

O ger henne den där obeskrivliga kärleken som var menad till dig?
Nånting mer, en känsla som är helt obeskrivlig och ojordisk...

Den känslan du förtjänade...

Men det känns som jag är nära nu ... och vi får se vem som är världens vackraste speciellaste Girlie...

Jag hoppas jag väljer rätt...

Tänk om Girlie bara står där häpen o förvånad en dag och ser mig kyssa en stereotyp tjej som lurat mig att hon är Girlie?

Fast de var du? O all den där obeskrivlig kärleken var det du som förtjäna de!?

Well, snart är jag ändå borta på en sandstrand bortom jorden...förhoppningvis med rätt Girlie...

Jag hoppas verkligen jag väljer rätt tjej?

O ingen stereotyp flickvän om lyckas fånga mig o göra mig till hennes pojkvän.

Det känns som jag kommer välja fel flickvän .
Sorry Girlie om det blir så.

Kärlek
/ - D.
Känns som jag dumpar Girlie utan att ha träffat henne...men håller Drömmen vid liv!
Postat av: Emma

Vaaackert!

2010-08-08 @ 13:23:35
Postat av: Emma

Vaaackert!

2010-08-08 @ 13:23:41
Postat av: olivia

BÄSTASTE <3

2010-08-08 @ 15:00:42
Postat av: Fiia

fint skrivit ;).

du får ju inte tänka såå ;o.. tänk om du ta fel ja fast du borde tänka på att de är hon du vill ha som du alltid skriver om!

2010-08-08 @ 16:08:40
URL: http://cutis.blogg.se/
Postat av: sandrawww.blogg.se

Du får aldrig lämna girlie!

2010-08-08 @ 19:32:33
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du får aldrig lämna girlie!

2010-08-08 @ 19:32:36
Postat av: Rita

This is why you are most awesome :)

2010-08-08 @ 22:15:30
Postat av: Rita

This is why you are most awesome :)

2010-08-08 @ 22:15:41
Postat av: camilla

Diggar dina texer!!

2010-08-08 @ 22:21:59
URL: http://camillaa.blogg.se/
Postat av: kanskegirlie

ÄLSKAR DIG MR DEDE!!! <3

2010-08-08 @ 22:23:25
Postat av: kanskegirlie

dina texter och allting!!! :)



adda min msn!! har ny, adda är du snäll älskar allt med dig o ditt sätt ! :) du är så otrolig för mig har aldrig sett en kille som du o som är som du, obeskrivligt fin för mig deeDe!

2010-08-08 @ 22:24:27
Postat av: kanskegirlie

dina texter och allting!!! :)



adda min msn!! har ny, adda är du snäll älskar allt med dig o ditt sätt ! :) du är så otrolig för mig har aldrig sett en kille som du o som är som du, obeskrivligt fin för mig deeDe!

2010-08-08 @ 22:24:46
Postat av: Sara SB-Stylist

Du är det mest OTROLIGASTE PÅ JORDEN!!! :D



Tänk va alla vill ha en kille som du!



Måste kännas bra va DEDE? ;)



FINASDE <3

2010-08-08 @ 22:49:57
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Sara SB-Stylist

Du är det mest OTROLIGASTE PÅ JORDEN!!! :D



Tänk va alla vill ha en kille som du!



Måste kännas bra va DEDE? ;)



FINASDE <3

2010-08-08 @ 22:51:48
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Girlie med stort G

"

För även om du kanske aldrig tyckt att du är vacker eller unik...

Så har du aldrig förstått din fulla potential...

En vacker da lovar ja att flowa för dig under stjärnhimlen till min lyrik...

För du har bara levt i ångest och massa krav..."



fick världens känsla där som om jag vore Girlie, kände igen mig! <3



Hoppas du tar de på allvar för jag kände faktiskt det.

2010-08-08 @ 22:54:05
Postat av: mirre

D keep it coming...



Du är ett fenomen! Du ska inte existera, drömkille! :) <3



PUSS!!

2010-08-08 @ 23:02:14
URL: http://mirrruz.blogg.se/
Postat av: Sandy

D, Du ska inte välja fel nu, välj med hjärtat! Jag blev så illa berörd av texten du skrev om Girlie , det är sant tänk om hon bara står där med händerna för ansiktet och tårarna bara faller ner! Hennes hjärta skulle det gå hål i , Det är hemskt även om jag inte vet vem Girlie är och kanske inte du heller, men du vet uppenbarligen vem du vill ha till varje pris,Kämpa för det! Rätt som det är så står hon bara där framför dig.



och hon kanske har sett dig gjort de där misstaget, Låt det aldrig hända, ingen är värd att såras inte ens du! Alla förtjänar kärlek och ömhet , alla förtjänar något vackert, för vi alla är vackra på något sätt, Insidan räknas mer än man tror, en del faller för utsidan men D han faller för det tjejen bär på ett stort varmt hjärta och på utsidan är hon ingen steriotyp utan den mest vackraste kvinnan Girlie utan silikon och massa snusk, bara en vanligt tjej.



Var rädd om Dig och Girlie!

Välj rätt nu håller alla tummar jag kan för er och eran skull! jag blir verkligen berörd av dina texter.



/ Med varma Karmar

2010-08-08 @ 23:47:50
URL: http://springreturn.blogg.se/
Postat av: Anonym

♥ på dig,

vet inte hur du ser ut eller nånting men vet att du är helt amazing i alla fall, såna som dig finns inte!

2010-08-09 @ 00:33:41
Postat av: L

Okej straight from the heart!



Det här är extremt jobbigt för mig att säga för jag har svårt att säga hur jag känner rakt ut utan att censuera lite .. Men här kommer det ..

Det finns en del i mig som hoppas om att få vara din girlie men det skulle vara för bra för att vara sant men ändå så hoppas man å det du skriver går rakt in i själen och värmer en långt långt in.

Å när jag läst det här var det som att få en kniv rakt i hjärtat och man känner hur hoppet sakta rinner ifrån en .. Även fast du säger att du inte gett upp drömmen så får jag den här känslan av att den sakta glider ifrån dig å att du inte tror att du kommer hitta henne lika mycket som du gjort förut!

Men JAG hoppas verkligen att du aldrig slutar leta efter henne tills den dagen du hittar henne för du misslyckas aldrig förrens du slutat försöka!

Så ge aldrig upp hoppet inte ens lite.

Jag har min dröm och jag tänker aldrig ge upp förrens jag hittat det jag söker.

Din tro på ojordisk kärlek är vad som får mig att tro på dig. Jag tror inte på kärlek i den här världen längre ..

Jag vet att jag inte kommer kunna sova inatt för det enda jag kommer kunna tänka på är det du skrivit..

kommer sova med tårar rinnandes längs mina kinder..

Men jag hoppas att du har fel!



One of a kind! Det är vad du är <3

2010-08-09 @ 01:28:02
Postat av: :)

hej, var bloggar du på för sida?, hur gör du din header och den svarta bakrunden me svag grå text på?

tackam för svar!

tack

2010-08-09 @ 12:02:11
Postat av: S

Du kommer inte att välja fel. Jag vet det.

2010-08-09 @ 23:03:31
Postat av: Atousa

Det känns som att det inte riktigt blir ditt fel då. För det är ju så många tjejer som vill ha dig just nu och säkert gör många saker för att lyckas med det också... och då blir det ännu svårare att hitta Girlie eftersom hon göms undan bakom alla tjejer, och då kanske det blir så att du blir helt förvirrad eftersom många låtsas vara Girlie o du tänker att det kanske verkligen är någon av de & att du måste välja för annars väljer du fel, och just då kanske du väljer fel.

För att Girlie inte steg fram, för att hon kanske slutade tro & hoppas.

Vad synd att er saga förändras bara sådär från att du bara kommer välja henne till att du kanske kommer välja fel.

Men eftersom det är dina drömmar från framtiden, så betyder det att framtiden är föränderlig,eller?

Så om ett tag kanske det blir så att du får tecken och visioner om att du faktiskt väljer rätt, beroende på dina o hennes handlingar ^^

Så fortsätt med dina underbara, helt obeskrivliga dikter & texter & fortsätt att tro så Girlie kan tro & inte backar undan så får vi hoppas att ni hittar varann ^^

2010-08-14 @ 11:20:38

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: