- VIDEOBLOGG I MORRN DEDEPRIVAT!



FÖRSTA VIDEOBLOGGEN IMORRN PÅ DEDEPRIVAT!!!!!!  =D
- Blir den bästa måndagen nånsin!



Heyyooo!

First off. Det har varit tekniskt problem med videofy så min bloggmanager håller på fixar det - men ingen fara. Den kommer!

Videobloggen kommer i morgon och om videofy strular kommer den upp ändå på en annan server som min bloggmanager fixar. This is out of my hands, för jag kan inte såna här tekniskt stuff.

Bakgrund.
En av mina läsare Mi fick ju möta mig Dede i badminton ...
Så i morrn kommer den videobloggen upp!




SÅ STOR ÖVERASKNING IMORRON PÅ DEDEPRIVAT!!!
ALLA VILL JU VETA OCH SE NU NU NU!!! =D Hur matchen sluta alltså!?

CANT WAIT CAN WE? =D haha undrar hur många som är helt hysteriska nu! =D

Jag skrev ju det för ett tag sen och fick ett svar från en känd blogg som kommenterat mycket här som skrev:

"Måste se omg omg omg OMG MR DEDE! Goood! Vill verkligen SE NU!! På tiden!! du lär ha 10000000 sidvisningar på dedeprivat kan du posta nu för fan har varit inloggad hela dan på din sida o uppdaterat"

- Ta de lugnt, snälla! =D haha!

Så imorrn blir det alltså historisk dag - den första VIDEOBLOGGEN!

Samt veckans kommentar och riktigt hysteriska kommentarer om vilken tjej jag gillar. Bild på henne kommer med!

Hörs i morrn cutey =D

Kärlek and bless you so much!
/ - D.

(De har varit så galet kring mig att jag inte ens kunde ha bilder längre  som alla vet för att tjejer stalka mig o varit förälskade i mig o kommit till fotbollsmatcherna o även har kommit hem till mig! - men 90% av svenska folket tycker ändå att ja inte ska bli offentlig igen - men detta är ett beslut helt upp till mig o ju mer bloggen växer så känner jag att jag kommer avslöja D, ge mig till känna igen och bli mer offentlig igen)

Glöm aldrig hur vacker du är, alla människor har storhet inom sig och måste våga lysa ut det.
Fuck jantelagen. Massa kärlek straight at you! Ett äventyr väntar nu för dig! =D

Postat av: Dede dissar Sara Bill

ge henne en andra chans...

2010-08-01 @ 22:45:36
URL: http://thingsyouwontforget.blogg.se/
Postat av: Serine

ahw cant wait :)!

2010-08-02 @ 00:14:54
URL: http://theselii.blogg.se/
Postat av: saara

Galet va bra du skriver

2010-08-02 @ 00:27:24
URL: http://saarasaucedo.blogg.se/
Postat av: m a t il d a

godmorgon' är allt bra med dig? vill bara önska dig en riktigt bra vecka. kram kram.

2010-08-02 @ 08:13:01
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Lena

Är det inte dags snart? Klockan är 8 och du har inte lagt upp något. :(

2010-08-02 @ 19:53:08
URL: http://yellowmonkii.blogg.se/
Postat av: Anonym

POSTA!! <3

2010-08-02 @ 21:59:07
Postat av: Anonym

POSTA!! <3

2010-08-02 @ 21:59:12
Postat av: Anonym

POSTA!! <3

2010-08-02 @ 21:59:15
Postat av: kanskegirlie

girlie då?? posta snälla...

2010-08-02 @ 22:46:42
Postat av: Anonym

girlie då?? posta snälla...

2010-08-02 @ 22:46:46
Postat av: mirre

Posta gärna!!! :)



VIDEOBLOGG <333 FINASDE!

2010-08-02 @ 22:47:41
URL: http://mirrruz.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: