D.Dede svarar på läsarnas frågor




Det är jättefint me tjejer som kan uttrycka sig och inte bara skriva stereotypa komplimanger. Nu svarar jag på många frågor jag har fått. Jag är otroligt smickrad.




- Så nu svarar jag på lite frågor jag fått i veckan -



Vad gillar du för egenskaper hos tjejer?

D: Jag går mycket på ögonen, för ögonen är själens spegel. O sen omtänksamhet, medkänsla och en otrolig snällhet. Som verkligen vill något mer me sitt liv och revolutionera yee =D och aah om jag träffar någon sådär så är de nån vacker o speciell person.


Vad tycker du om tjejer som enbart träffar dig för att du ser bra ut och inte kan dina texter?

D: De är så tragiskt me såna tjejer. Ja vill egentligen vara en superhjälte o inte jätteoffentlig.
När folk skriver:

"aah fin, sexig deede aah ja är ihop me dede aah ska träffa Deee har den bästa pojkvännen i hela världen D.dede som en viss bloggerska skrev om mig nyligen"

Vem bryr sig? Stereotypa komplimanager är så fucked up. Jag vill bara bli älskad för den jag är för utan mitt hjärta o mina känslor är jag bara en stereotyp.
O ja älskar inte någon genom ett utseende utan genom någons själsliga attribut.


Vill du bli offentlig och ha mer bilder?

D: Det spelar ingen roll för mig. Det har skönt att inte varit jätteoffentlig eftersom det har varit helt galet. Mitt mål är inte att bli mest känd, ha tusen tjejer eller bli rikast. Mitt mål är att förändra världen. Jag skulle välja bort allting för att rädda 26 000 barn som svälter ihjäl varje dag, även mitt eget liv.
De är otroligt smickrande med alla tjejer som säger att de är förälskade i mig o att de tycker jag är fin o att de inte trodde att en kille som jag existerade. Men snälla värna om mitt privatliv, de känns väldigt jobbigt när tjejer oväntat kommer hem till mig. 



Tjejerna som förälskas i ditt inre då o inte de yttre som fjortisarna gör?

D: Yee sen har vi ju tjejerna som enbart förälskats i mitt inre! =D Och det har jag sjukt mycket mer respekt för.
Det är stort o riktigt vackert =D de är riktig kärlek de! Så jag har jättestor respekt för alla er som bara fallit för mitt inre o blivit förälskade i mig! De är riktigt stort gjort. De är kärlek. 


Skulle du kunna träffa något fans som följer din blogg, eller dina fotbollsmatcher o din musik?




D: Absolut :) jag har inga problem att träffa folk som följer mig men jag är väldigt restrektiv om vilka jag träffar o de måste vara rätt girl isf =D som är lite av de egenskaperna ja gillar. Om jag träffar nån från bloggen så är det en väldigt speciell o fin person =D Träffade Sofia 08 inför nyår! Så här skrev hon:

Nyår 08 - Dede

Dede skulle komma då.. Blev som bestämt i sista minuten kan man säga ! Minns att på morron, före vi skulle hämta han på flyget.. Hade svimmat innan Iallafall så körde vi till flygplatsen, väntade där.. Så kom han åh vi körde hem.Svimmade i trappen senare ocksåå ^^ Var en mys helg, vart lite film, fick höra dede historier
Var iallafall lungt.. Åh trevligt, en upplevelse iallafall DD Verkligen! =)

Åh va ute åh sprang.. eller ah, jag gick och dede sprang ^^"


Jag tränade inför fotbollsäsoongen så jag sprang och Sofia gick o tittade =D



* - VECKANS BREV - *



Ett förslag av en läsare var att Dede borde göra Kissie till sin flickvän
D.Dede svarar.


Svar på brev:

Kitty:
"De är därför alla tjejer är förälskade i dig för du har så mycket inom dig! Alla mina tjejerkompisar gillar dig me känns som alla blivit helt förälskade i dig!
Man märker att du inte är som alla andra killar du är väldigt speciell och du är snäll, fin, rolig, djup, kärleksfull, omtänksam, cool, tuff, och crazy (: du har allt av varje du är en drömkille Dede o den som blir din flickvän kan skatta sig lyckligast"


D: Taaackyooo =D mmm ja är har väldigt mycket energi =D o ja kan shiifte moood från allvarlig och politisk, till o skriva världens djupaste finaste kärlekstexter, till att vara helt flummiig och dissa bitches som Kissie =D jag vet inte riktigt vad jag är men de växer och jag känner den här obeskriva känslan "something larger then life" is happening.


Sara:
Vem är de som är Girlie då? Du har ju dissat Kissie och jag undrade varför... Hon ser bra ut och ni skulle passa ihop. Kissie förtjänar att bli din flickvän.

D: HAHAHA? =D what? Hell no. Då har du nog missuppfattat mina texter helt gumz =D Jag kommer ALDRIG bli Kissies pojkvän! =D En del tjejer kan aldrig få mig för jag är den mest svårfångade killen i hela hela hela världen. De ska vara en speciell o helt underbar tjej som har massa energi och ger mig världens lycka =D


"Jag kan förändra världen i natt. Din kärlek gör mig stark."


Om ja säger den meningen till någon tjej, som ja kommer göra en vacker dag mellan 4 ögon. Då vet man att man är Girlieee-Cuurrly =D

Time will tell vem som är världens vackraste o speciellaste Ruufffygiiirlie =D 

Postat av: Anonym

åh,jag skulle vilja träffa dig,verkligen. love

2009-12-23 @ 20:18:21
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: hanna

Awww :) <3

2009-12-23 @ 20:59:49
Postat av: Nora

Tror du på Gud D?



Bless you,

Peace and love

2009-12-23 @ 21:51:56
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: mirre

Du är en DRÖM! <3

2009-12-23 @ 22:08:35
Postat av: amanda

jaaa va ska man göra åt den Dede <3 finasdeee<3 ögon, mage, armar ;)

2009-12-23 @ 22:13:35
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: klara

Keep on ROCKING! :)

2009-12-23 @ 22:24:19
Postat av: clara



Du är absolut den bästa därute och den som verkligen har lite av ALLT. Du är helt underbar, din röst, dina ögon, ditt sätt att vara.



Du är nånting stort. Du är för mig ren magi och jag förstår inte hur du kan existera. Du är bara helt fantastisk!



Du är BÄST D! Ingen kille har det du har (: <3

2009-12-23 @ 22:30:26
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Girlie

KÄR i ditt sätt att tänka o vara o uttrycka dig.

2009-12-23 @ 22:33:40
Postat av: Anonym

<33

2009-12-23 @ 22:39:06
Postat av: Anonym

vad ska du göra i morgon? ska du visa lite mer då ;)

2009-12-23 @ 22:39:37
Postat av: Sara SB-stylist

Det är de här som gör dig unik - att du är du.



Du är helt otrolig...



Jag är beroenDEEEEE av dig :)



Du är helt magisk o ja säger inte ba för ditt utseende för dittt inre me...din personlighet...



Du är nått annorlunda, alla tjejer drömmer om en kille som dig!



Synd att de bara finns en som du D!



Love U DEDE!!!

2009-12-23 @ 22:46:31
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/
Postat av: Nadja j

sofia måste ha varit väldigt lycklig! :)

hur gammal var hon?

kan inte du ha frågestund på din blogg nån gång typ mellan 18-19 eller nått?

GODJUL PÅ DIG DEDE :D

2009-12-23 @ 23:14:51

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: