- Mina brister


Det är dags att ta upp lite brister hos mig i köket  ^^


Jag gjorde min första lyckade bearnisås igår! ^^ o ja tror inte ens ja stava de ordet rätt ^^
Yee laadys you heeard me!!  ^^ mina kunskaper i köket är smått komiska ^^

Hmmm ja borde egentligen inte säga de här ^^ men men...
Min mamma köpte en ny spis förra veckan ute i marieberg ^^

Jag värmer ju varm chocklad varje morgon och börja koka lite ^^ sen gick ja ifrån en stund o läste tidningen ^^
när jag kom tillbaka var hela spisen full med CHOCKLAD!!!! ^^ de hade kokat över ^^ ...
De rann överallt på den nya spisen och de tog 30minuter att fixa ordning allt igen ^^

Och seen till min ÖKÄNDA TEORI !!! ^^ hahaa, asså, när jag lagar köttbullar eller steker kanske de heter ^^ hahaha^^
aa då har jag en teori att ju mer köttbullarna är närma varandra så blir de varmare hahahaha^^ lite kärlek du vet ^^

nee men asså t.ex när de är kallt eller när man är på nordpolen då måste man ju vara nära varandra för att absorbera värme?  borde de inte va så för de frysta stackars köttbullarna? eller? nån får gärna förklara ^^ för ja tror köttbullarna blir varmare om man trycker ihop dem lite o låter de vara nära varandra ^^ hahaha ^^ aa skratta på men ja tror de än ^^

meen heeyyoooooOooOoo..äärligt ^^

Det enda jag lyckas med i köket är att krama om dig bakifrån och pussa din hals när du lagar mat ^^

That's me, that's D ^^

/ - DEDE.




Passande bild va ^^  såå sööööööööööööööööööööööööööt!
Postat av: sara

haha är de allt du lyckas me i köket? krama om bakifrån o pussa hals? tro mig de räcker gott o väl Daniel :D

2008-11-11 @ 21:57:57
Postat av: kicki

du är så fruktansvärt söt, till o med när du skriver. <3

2008-11-11 @ 22:39:48
Postat av: Gizaaa

XD Dede du är så rolig (:

2008-11-12 @ 10:20:45
Postat av: Mickey

Bruuushan i köket ;)

2008-11-12 @ 19:52:59
Postat av: Virre

SÖÖÖÖD!!!<3

2008-11-13 @ 22:35:10
Postat av: sofia

hah.. de ha nog ingen emot! de räcker nog bra me att du sitter breve och ser söt ut också ^^

2008-11-14 @ 16:03:44

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: