- Dede&Stjärnhimlen...

En vacker natt, verkligen.

D flowade ut ord och sjöng för sig själv...

Det är inte långt kvar nu.

Folk kommer veta snart, sanningen.

O medan jag flowade ut ord tänkte jag idag varför jag inte kunde acceptera världen eller sälja hela mig.
Jag började undra vad skönhet verkligen var...är det att jaga rampljus och egodrömmar?
Eller allt jag lärt mig om skönhet ett stereotypiskt robotiskt manipulerat val?
All skönhet vi ser idag är manipulerad.

Så vad är verklig skönhet? Skönhet är ett hjärta.
Ett par ögon som lyser upp. En utstrålning, en känsla, en karisma.


Jag förstod att kärlek är att älska och ge, inte att kräva och få.
Egoistiska och materialistiska drömmar kan aldrig gå före hjärtats känsla.

O ja flowade hela natten baby...

Så varför ska jag anpassa mig till en värd som vi alla mer eller mindre tycker är sjuk? Varför får inte jag gå mina egna vägar? Det spelar ingen roll vad andra tycker, jag går min egen väg o jag tänker inte anpassa mig för jag tänker rasera systemet, inte leva i det!

O sanningen är att vi inte behöver leva i ytlighet, i girighet, i en krigisk tillvaro.
Vi borde vara fria.
Så när tårarna rinner ner och när ögonen blir djupare så är det ingen svaghet utan det är då min styrka skapas.


Så nej, de allra flesta kommer bara se bokstaven D, medan andra kommer veta vem ja är.

Oh sanningen till de som försökt sårat mig, är att ni aldrig var värd mig.
Mitt hjärta vill så mycket mer än ert ego.


Ni kan aldrig nudda de här, eller nå den känslan, och ni kan ta hela världen...

Men ingen av er får D...

O vem hon är, så kom jag till jorden för att rädda henne.

O jag vill rädda alla...

Oh jag vill hjälpa alla...

Det finns nått i mitt bröst, en känsla som är omöjlig att förklara.

Men håll huvet högt :)

För det är inte långt kvar nu...

Och ni som inte klarar av att gå sista vägen kan hoppa upp på min rygg.

När världen förändras.

Dede flowade och ögonen ba lös, wooooOooOoOoooOooooOOoooOooOoOooooooow!

You cant ever make this, ever touch this! ;D

Blessed...

/  - Dede .
Postat av: suffy

ooh.. ja saknade dig igår lväll !:) ^^

2008-11-30 @ 13:17:34
Postat av: Anonym

kväll*

2008-11-30 @ 13:18:21
Postat av: Mirre

nuddaDe dig en gång Dede<3

2008-11-30 @ 20:09:55
Postat av: hanna

D <3

2008-12-01 @ 12:02:16
Postat av: sara

<3

2008-12-01 @ 12:47:37
Postat av: Z

behovet av Dede ökar varje dag (:

2008-12-01 @ 19:46:14
Postat av: Stina

du är fantastisk på de här...man ba fastnar i texten o känner känslan!

2008-12-02 @ 13:31:12
Postat av: Anonym

skitbra text, vad är det för musik??

2008-12-02 @ 13:31:30
Postat av: hanna

det var längesen De - jag vet inte varför jag slutade läsa dina texter är så vackra. du har ett stort hjärta och det gör mig glad att du fortfarande skriver.

2009-01-19 @ 17:17:54
URL: http://hannalotta.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: