- Är livet en slump?

"Hon sa: "D... kan du torka mina decembertårar?
Ta din hand och vifta bort dem för ja orkar inte längre gråta..."
D sa: "För varje tår du fäller kommer ditt hjärta att vakna
Så även om det gör ont i bland låt inte smärtan beklagas"


Det är det som får oss att vakna.




Är det en slump att mina favoritfärger är svart och rött. Revolutionens färger.
Är det en slump att allt 95% av det jag sett i mina drömmar har hänt?
Är det en slump att jag inte vet vilka mina riktiga föräldrar är?
Är det en slump att jag kan fånga en känsla som jag inte kan beskriva?
Är det en slump att mitt hjärta kan ta stryk men aldrig sluta kämpa?
Är det en slump att mitt hjärta blöder o skriver lyrik även om jag inte behöver?
Är det en slump att jag inte ens orkar gå till skolan för att jag vet tillräckligt ändå?
Är det en slump att jag som 5 åring kände att verkligheten var större än oss?
Är det en slump att jag vet mer om andra ting om livet men inte kan enkla saker i köket?

D: Mia ska man koka makaroner i burken?
Lilla syrran: Burk??? De heter kastrull Daniel!
D: ooh ^^

Är det en slump att jag inte ser skönhet med systematiska ögon utan tycker skönhet är själen.
Är det en slump att jag nobbade en utvikningsmodell när mina polare sa: va fan sysslar du med? ta henne!
Är det en slump att jag tycker ögonen är själens spegel? Att jag haft de orden med mig sen barnsben?
Är det en slump att jag hellre väljer den söta blyga tjejen och vill ge henne hela världen?
Är det en slump att jag vill reformera och bryta av mönster och förändra världen?
Är det en slump att jag fått tecken i mina drömmar och i verkligheten?
Är det en slump att jag sett 3 Änglar som försökt hjälpa mig?
Är det en slump att jag har ord i mig och skriver texter med rim som ja inte själv förstår?
Är det en slump att mina ögon blivit så djupa o känsliga?
Är det en slump att jag finns här och skriver nu när jag ska vara 300 mil bort?
Är det en slump att det inte skulle varit jag som varit här utan att de var ett annat barn som skulle kommit hit men de vart fel med papprena?
Är allt en slump? Då tror jag att det mer är en slump att tro det.
Ödets design. Den har broderat alla liv. För alla livsöden är unika.

Och jag menar de kan inte vara en slump att mitt huvud innehåller så mycket tankar o känlsor, men att de kan ta 5 minuter för mig att skala en potatis? :) jag kämpar me att skala men de går inte ^^ oooh ;D
Well I try my best :)


"Det kommer en tid då allting detta försvinner
Du vill inte dö även om ditt hjärta längtar till himlen
För du kommer från stjärnorna men du kanske inte minns?
För du har sett det i dina drömmar och trott att de landet inte finns...*

Det är dags för dig att komma ihåg vem du är med igentligen :) Innan denna tids evolution.
Tryck på "Svenska" http://www.lightworkers.org/

Kärlek&Fred

/ - D .

De som försöker förstå Sanningen och arbeta för Sanningen kommer bli Sanningen.
I en ny värld.

Let's go :)
Postat av: Hanna

Det finns ingen slump <3

2008-11-14 @ 22:07:06
Postat av: micca

DEDE<3 kravet är alltid DEDE!!

2008-11-16 @ 10:37:55
Postat av: Giza

I D finns ingen slump<3

2008-11-16 @ 15:00:19
Postat av: KelocC

Nice blogg ;D

2008-11-16 @ 15:01:20
URL: http://kelocc.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: