- 5 Dede citat ^^

  • Tar fram lite Dede citat ^^

    Girls Only know 3 Words. Stop, Don't and D. And To Me They Say: "Don't Stop D" ;D

     
  • I rather fuck Britney Spears in 50 years
    Then to be 50 cent och mainstream känd ....
    And I dont  even like Britney yoo...


  • Aggressiv Dede mot korrupta politiker:
    "IAM D MOTHAFUCKA!
    DONT MESS WITH ME MOTHAFUCKA!
    FUCK YOU MOTHERFUCKA!
    AND I CAN SAY MOTHERFUCKA HOW MUCH I WANT FUCKING MORON!
    FUCK YOU! FUCKING WORLD!
    OF COURSE I CAN CURSE HOW MUCH I WANT MOTHERFUCKA!?
    YOU WOULD TO SYSTEMATIC ROBOT - IF YOU SAW THIS FUCKIN WORLD!
    BTW - FUCK YOU! ;D


  • "De finns två saker som är lika svåra i livet, älska en dum bitch och dränka en guldfisk. Lika omöjligt båda två ^^


  • Och mitt favocitat: 
    Ingen kan stoppa D. Jag är ju D. O ingen är D. Så hur ska man då stoppa D i fall man inte är D? =D


    More to come ^^
Postat av: Sonya

HAHAHAHA!!! :D :D

2008-11-25 @ 19:01:20
Postat av: Mia

"älska en dum bitch och dränka en guldfisk. Lika omöjligt båda två ^^"



HAHAHA XD du är funny Dede (:

2008-11-25 @ 19:56:23

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: