Gift i både vatten och mat.




Mer fluorgifter i kranen än i Svartån.


Vad är det jag sagt om fluor?

Läs själva nu:

En ny studie från Örebro universitet visar att det kommunala kranvattnet i Örebro innehåller högre halter cancerframkallande miljögifter än vattnet i svartån där dricksvattnet är drickbart.

"Ännu är nivåerna låga men vi är oroliga för att de ska öka, säger professor Bert Van Bavel".

Idagens Nerikes Allehanda, del 2 sida 2 om vetenskap.

Även gift i maten har hittats.

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1422581

Smart kille svarar i artikeln:
Hur reagerar du på att Findus använt sig av det giftiga köttet?
- Det visste jag inte, men jag tror jag kommer att köpa Findus ändå. Problemet är att det aldrig går att kolla allt.


Eh? Vakna. Både vårt vatten och vår matbutiker är förgiftade, för i grund och botten handlar det inte om att titta upp dålig kvalité utan sakerna har hamnat där för en anledning, kemikalier, och girighet.

Och mamma undrar varför jag inte borstar tänderna med fluor? Forskningstudier visar till och med att är livsfarligt.

Postat av: Klara

Helt sjukt ju :O

2008-12-09 @ 17:11:55
Postat av: Tina

Fy fan :(

2008-12-11 @ 21:11:23

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: