- De-cember träning med TuffasDe

Nu har jag sprungit varje vardag hela december.

Denna vecka har varit tuff eftersom jag är i slutet av C-uppsatsten med min grupp och snart har en kandidatexamen.
Kanske ska ta en D-uppsats sen men nu blir det att resa av sen. Ska jobba lite och sen iväg på världens äventyr ^^

Sammanfattar hur 1 vecka ser ut:

Torsdag 2,5 kilometer intensivt löpass, stretching, nedjoggning, smidighetsträning, situps, armhävningar
Fredag 5,0 kilometer intervallträning, stretching, nedjogginng,
Måndag - Träning 1 timme och 30 minuter. Fotboll utan byte, rörelse hela tiden.
Tisdag, 2,0 kilometer intervall träning, stretching, nedjoggning
Onsdag, 3 kilometer, intensivt löpass, stretching, nedjoggning
Idag - Fotbollsträning i 1 timme och 30 minuter i Universitetet.
I morrn, 5,0 kilometer, längre löpass, stretching, nedjoggning, situps, armhävningar.

Är det bara jag som älskar det här? ^^
Jag älskar att gå ut och känna lugnorna fyllas av frisk luft, hur musklerna arbetar och jag känner i varje steg hur jag blir starkare. Ögonen blixtrar till och lite vilja och full fart de sista 200 meterna ^^ De ä Dede dä ^^

Varje gång jag känner att de gör ont tänker jag bara att det är endorofiner som är elektriska signaler till hjärnan ^^ bara fysiskt, inte psykiskt ^^

Jag kommer springa varje vardag förutom julafton och juldagen ( lovar inget, kan bli löpa då me haha)

DEEEEE  Ä RUUUFFYWOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! ;D

/ - Dede .
Postat av: Hanna

hur orkar du människa :O

2008-12-18 @ 18:21:08
Postat av: Sandra

gud de där skulle inte ja orka :P dede är du människa? du har mycke muskler :P kan du göra ett träningschema till mig?

2008-12-18 @ 18:22:15
Postat av: Stina

Grym :)

2008-12-18 @ 19:53:49
Postat av: Z

your CRAZY DE :D orka träna så mycke :P

2008-12-19 @ 10:21:03
Postat av: Emma

hahaha du ä för stark du :P

2008-12-21 @ 00:04:21

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: