Världen håller på förändras genom ljusarbetare.

Många vill ju veta hur jag kan veta så mycket och förstå och skriva och flowa som jag gör.
Att de är annorlunda, speciellt och vackert. Ja, många undrar hur en kille som jag ens kan existera?

Det är en väldigt lång historia...
Väldigt lång...

Många får känslan av nånting obeskrivligt och det är den känslan jag vill fånga och ge.
Det känns övernaturligt, men de övernaturliga är väldigt verkligt. Den världen lever jag i varje dag. Visst jag lever med i de robotiska samhället men jag vet att de inte är den enda världen...

Jag har alltid haft med mig nånting i mitt bröst...
Det är jättesvårt att förklara den känslan, men det är världens bästa känsla...
Ilband kan jag vara lite blyg att berätta om allt de här övernaturliga, eftersom i den robotiska värld vi lever i är det jantelagen, lagar, regler och normativitet som gäller.

Precis som du har jag med mitt stereotypa jag i samhället.
Är lagkapten i mitt fotbollslag. Populär.
Man ska vara normaliserad och ha leendet på 24/7.

Det finns så otroligt mycket jag vill berätta för dig...
Så mycket övernaturligt...

Eftersom du är en människa som lever i en 3-dimensionell värld måste du lära dig förstå att det finns mer därute . Jag har även visat forskning på det, och världens smartaste människa genom tiderna, Albert Einstein, sa med att de fanns fler än 3 dimensioner, 10 dimensioner+1 (tid rum)Så om det nu finns fler än 3 dimensioner måste du förstå att det betyder att vi lever begränsat i ett holografiskt Universum.

Det finns mycket mer än vad du ser...
Det är den världen jag vill visa och bevisa.
Skriva av allt...




Checka de här 4 klippen - det första är från igår för er som missa det.

En förändring på jorden håller på ske genom spirituella människor.





En ung lightworker som är född med en förmåga att förstå världen och uttrycka sig.
Dessa kallas Indigo Childs och är här för att väcka mänskligheten med sin kunskap.
De kan uttrycka sig annorlunda genom texter, målningar osv.
De har medfödda spirituella gåvor. De förändrar världen genom att uttrycka sitt medvetande.





Dr Doreen Virtue beskriver "Indigo Children" "Lightworkers" (som inkarnerats på jorden för att förändra världen). Otroligt sevärd! Hon har även skrivit 20-tal böcker och är författare och har doktorexamen i psykologi PhD.




Vad är en ljusarbetare? De har inkarnerats på jorden för att förändra världen.
De har alltid haft den känslan i sitt bröst och har otroligt mycket kunskap om jorden och bortom jorden.


Den här världen har blivit så fucked up och behöver förändras nu.

Det övernaturliga och spirituella är en naturlig del av processen av våran evolution...

Ge aldrig upp.
De kommer snart en tid av förändring.

Kärlek
- D.


Postat av: emma

Otroligt :O

2010-03-12 @ 13:43:47
Postat av: clara

Bra sammanfattningen Dede :) tror många börjar förstå nu mer.

2010-03-12 @ 15:22:22
Postat av: clara

<3

2010-03-12 @ 15:22:43
Postat av: hanna

guud! hon kunde verkligen måla vackert!!

2010-03-12 @ 17:50:31
Postat av: kanskegirlie

är hon giiirlie?

2010-03-12 @ 19:00:48
Postat av: kanskegirlie

eller var hon den andra girlie? som var den andra från andra klippet :O

2010-03-12 @ 19:01:26
Postat av: sandra

kan du skriva mer om dig och hur du blev sån och vart du är ifrån det skulle uppskattas med :P



Man vill bara veta MER OM DIG!

2010-03-12 @ 19:49:12
URL: http://sandrawww.blogg.se/
Postat av: amanda

Du är awesome D! Tänk om fler var som dig och killar, ditt sätt att tänka och förmedla budskap!

2010-03-12 @ 19:51:00
URL: http://amandaalbinsson.blogg.se/
Postat av: celina

De här var gryymt intressant!

Hoppas du fortsätter skriva mer om det :P

för man vill veta meeer om dig!

2010-03-12 @ 22:17:20
URL: http://celinasnackar.devote.se
Postat av: hosse

hur orkar du med alla tjejer som är efter dig brorsan :P de är galna i dig

2010-03-13 @ 10:24:17
Postat av: samira

Shit jag skrev om Akiane för ca en månad sen haha, nice att du också upptäckt henne :D

Sen angående lightworkers: ALLA kan väl bli det om man utgår ifrån filmen? Det handlar väl bara om att ha viljan?

2010-03-17 @ 21:47:48
URL: http://pepparkakssam.blogg.se/
Postat av: Rosette

Jag hade trott på henne om hon inte börjat kalla gud för "han".. : <

2010-03-20 @ 15:24:09
Postat av: D.,Dede

Samira //



Hahaah =D upptäckt henne? Jag känner henne.

Ja, alla kan bli en lightworker. Fast de finns de som fötts med sprituella gåvor med och har mycket mer kunskap än våra jordiska referensramar.



Det gör inte dem mer speciella, en del kan bygga hus bättre osv o har mer kunskap i det, medans ljusarbetares kunskap är hur man förändrar världen och det andra IQ:et EQ (medkänsla, förståelse)



Kärlek

- D.

2010-03-20 @ 15:48:21
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: D.,Dede

Rosette //



Hon säger "han" för att de är hennes referensram som präglats av det. "Gud" är inget fysiskt, utan är överallt. Det är en känsla och finns inom oss.



/ - D.

2010-03-20 @ 15:57:43
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Batoul

What is a lightworker, så sjukt det kändes när hon berätta om vad en lightworker gör o känner. Fick rysningar av det och kände igen mig så mycket i just det hon sa i videoklippet det var faktiskt lite skrämmande hahah, älskar din blogg, har blivit beroende, är inte sån som läser bloggar så mycket, men din har blivit en del av mig nu :P

2010-06-05 @ 18:58:08
Postat av: Nadja j

Vad är en ljusarbetare? hade räckt att det stod en ljusarbetare är detsamma som Dede!

otroligt fint jobb gör du och det börjar klarna mer och mer för varje dag hur världen är uppbyggd. Och oj vad mycket mäktiga människor försöker dölja för oss!

Är så otroligt glad att jag får vara med och göra denna resan och att jag lever just vid dom årtiondena världen kommer förändras, utan dig att ta stöd mot hade jag nog dock varit rädd för förändring. Men du har fått mig att känna mig mer redo en någonsin, jag vill vara med och revolutionera världen NU!

Stort tack för du tänder glöden i mig på nytt & öppnar mina ögon!

2010-06-16 @ 11:43:59

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: