Så mycket kärlek, mitt sista inlägg på Dedeprivat

 
 
 




 
 


 
 Hey!

Det här var mitt sista inlägg på Dedeprivat. Det kommer hända nya saker nu.

Satt och läste igenom 1000 tals kommentarer jag fått från blogg, FB och mejl genom åren...Det är så många, och jag är så tacksam.
 
Tacksam att jag valde den svåraste vägen, eftersom den här tiden behöver inte mer stereotyper som "lyckas" i den stereotypa världen, utan vad världen behöver är hjältar, som vågar kliva ut ur den stereotypa bubblan, och förändra världen för alltid.
 
Som jag sa förut, mycket nytt är på gång här, och det får ta den tid de tar just nu.
 
Jag är fortfarande under förvandling men 85% klar...
 
Ni kan följa mig på D.Dede offentlig så länge 

Världen går igenom en otrolig förändring, det är en otrolig resa som väntar. Jag gör även vissa saker som inte syns för att förändra väldigt mycket på ett globalt plan och bortom. Det är en otrolig ny era som väntar.

Lots of Love!
/ - D. 
( O jag är med så tacksam, för alla läsare som jag träffat när jag inte kunde vara "offentlig" än pga min stereotypa roll i samhället som fotbollspelare) 



Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: