Kärlek, sex och relationer ur en killes perspektiv

 
 
- Kärlek, sex och relationer -

ur en killes perspektiv.



Hey! =D

Är ni redo?

Det kommer bli ett stort kärleks/sex/relations-tema på Dedeprivat eftersom det ställts så många frågor kring detta, och speciellt varför jag valt att vara ensam i över 1000 dagar .

Och detta är ett samtalsämne som behövs, speciellt i en tid där det verkar vara så många som är disorienterade. Vad är kärlek? Går det att nå kärlek till högre höjder i ett spirituellt perspektiv?

Och framför allt kommer många, många bli överasskade...på svaren.

Jag kommer svara på verkligen allt ifrån en mans perspektiv.

Ni kan fortsätta skicka frågor till [email protected] !

Alla möjliga frågor och svar kommer komma upp löpande hela sommaren här på Dedeprivat!

Much Love&Blessings!
/  - D.




- Frågestund:

Kärlek/Relationstema!


 

 
 
 
- Hejsan D! Vad är skönhet enligt dig? Många tjejer får idag uppleva mycket skönhetsideal och jag undrar hur du tänker kring det? Jag beundrar dig så otroligt mycket för det du gjort och gör och att du verkligen kämpar ensam och visar sånt mod och utållighet med :) Det är så starkt med att du lämnade fotbollsvärlden som fotbollspelare och lagkapten och allt de stereotypa som du säger. För mig är det beundransvärt. Har fällt många tårar när jag läser din blogg, och du har något utöver de vanliga och att du verkligen fortsätter kämpa för det ditt hjärta är och allt de tror på, om att förändra världen, hitta din föräldrar och allt de det där övernaturliga och mystiska. Du är som en verklig TV-serie och jag man vill bara se nästa avsnitt och vad som händer!!! Vore intressant o veta mer om dina tankar vad som är skönhet? Många kramaar! Josefin

Svar: Tack så mycket, det värmer otroligt mycket! När det kommer till kvinnoideal och skönhetsideal så tror jag personligen det är något som är inlärt. När man tittar på en kvinnas skönhetsideal så har den förändrats över tid  t.ex förr i tiden var det inne med större tjejer och idag är det smalare tjejer som är samhällsnormen, och det visar med att vi blir inlärda vad skönhet är. Det visar att skönhet kan vara vad som helst - t.ex en tjej med många fräknar kunde varit de attraktiva i en annan verklighet eller tid. Och de som inte hade haft fräknar hade inte räknats in som attraktiva.
Så skönhet är en inlärd process skapade av samhället, inlärd enda sen barnsben och vi blir biologiskt programmerade. Om man ser igenom sin egen programmering, och ser varför man gillar vissa saker kommer man kunna nå en djupare känsla av kärlek. Och lär man sig älska någon på det sättet, kommer man även älska sig själv mer med. En killes programmering är ju egentligen en västerländsk blond tjej, med systematiska ideal och mått. Men jag tror att skönhet egentligen är en känsla. När vi älskar våra föräldrar så tänker vi ju inte på hur de ser ut, utan hur de är. Det är en känsla. Och jag tror om vi lär oss älska bortom det fysiska, så frigör vi oss inte bara oss själva, utan också våran partner från krav och måsten. Då har vi nått en känsla som är obeskrivlig, och där tror jag sann kärlek och skönhet är. Much Love! / - D.
 

 
 

- Hej Dede, jag är en tjej som har relation med en annan tjej som jag är kär i. Blir så ledsen när jag ser så mycket i världen om hur folk hatar, vad tycker du om det och homosexuella äktenskap inte är lagligt i hela världen?

Svar: Hey! En sån självklarhet borde det vara att två stycken människor ska få älska varandra. Det gör ont i mig när jag ser allt hat och jag känner för dig. Jag tycker med att det inte ska heta "homosexuella äktenskap". Jag tycker det bara ska heta äktenskap. Varför ska vi skilja på att två människor älskar varandra? Det ska vara en mänsklig rättighet att man får älska vem man vill. Men tyvärr är det inte så än 2015. Det gör ont i mig, att se hur vi på jorden fortfarande kan förtrycka kärlek mellan två individer. Mänskligheten har fortfarande en lång väg att gå.
 



Shaaa Dede! Duu kan du ba svara ärligt på varför inget hände mellan de här två tjejerna som jag postar om, Nath och Sara? Svara ärligt Dede? Varför hände ingenting? Varför gick du bara? vill  bara ha ett ärligt svar varför man bara lämnar allting o bara drar från saker hur som? /Anonym
 
 

Svar
: Wow, det här var så längesen sen nu. Det var ju över 5 år sen vi träffades. Vi låg bara pratade om allt mellan himmel och jord, och skrattade om allt möjligt. Det hände ingenting mellan mig o Sara, och hon var i en tid då hon var väldigt sårbar och jag såg det. Hon sa att hon vann så mycket respekt för mig, att jag gav henne den respekten, att det inte gick ett steg vidare den kvällen när kunde blivit så. O jag har all respekt i världen för henne med, och önskar henne all lycka till i framtiden.

Och Nath, var med väldigt längesen. Hon är en jättebra tjej, verkligen god själ, och jag har all respekt för henne. Men jag skulle förändra världen, o hon skulle bli modell. Jag hade andra livsmål och saker jag ville göra med mitt liv. Jag visste att jag gjorde rätt val, att bara lämna hela den stereotypa världen och verkligen välja bort det jag trodde var "lycka" för inom mig visste jag att det är inte det här jag söker, det här är inte den riktiga jag. Jag ville ha nånting bortom allt det här, nånting bortom stjärnorna. Och därför valde jag att lämna allt och gå min egen väg, vara ensam och verkligen låta mitt hjärta segla iväg mig dit, vart än gud än vill att jag ska vara.

Det här är mitt förlutna och många år sen nu. Men jag vill ändå svara ärligt o rakt på det. Så varför lämnar man allt i världen även när man kan få allt? Jag tror bara att det var mitt hjärtas val. Jag tror att vi alla står inför olika val livet som definierar oss om vilka vi innerst inne är. Och ja stod inför allt i hela världen, och valde ändå bort allt det. För ibland när man står inför hela världen, märker man att "det här är inte den jag innerst inne är". O jag ville inte göra samma val, som många andra gjort när de sålde sig för sex, pengar och fame. O jag kände bara, jag måste göra det här. Jag måste verkligen kämpa själv, och lämna allt. 

För alla har vi varit med om folk som sagt vackra ord, men ord är ingenting om man inte förvandlas till dem och lever upp till dem. För om den här världen ska förändras, måste man själv bli förändringen man önskar att se. O jag hade gjort samma val igen, om och om igen =D  Jag tror inte vi kom hit för att bli en del av denna värld, jag tror vi kom hit för att förändra den.

Min största dröm är att förändra världen, att förändra allt, och jag skulle kunna kämpa ensam i tusentals nätter, och simma över alla världens 7 hav för det...

O det är som om något oööverinnverligt är i mitt bröst, som aldrig kan ge upp eller sluta kämpa, även om jag skulle möta all världens mörker så är det som de gnistrar inifrån..

O jag vill inte ha nånting ur denna värld, för jag vet att de finns en kvinna en dag som kommer vara hela min värld.

Även om jag inte vem denna otroliga bedårande kvinna är än...

Men jag ska göra dig till den lyckligaste kvinnan i hela världen...

That I promise...

/ - D.
Iloveyou...ButIdon'tknowwhoyouare...




- Heej Dede! Beundrar dig att du dissar alla "modeller" som var efter dig, ville bara säga det! Förebild! Du får mig tro att det finns något i denna värld som är äkta <3

Svar: Tack så mycket! Det betyder väldigt mycket att vara en riktig manlig förebild! =D Bless your heart! / - D.


 
 
 
 
- Varför möter jag alltid fel killar? vad är det jag gör som är så fel??? Jag vill bara ha en en riktigt snäll, ödmjuk känslig fin kille i mitt liv o gärna ..jag söker efter något speciellt och kan relatera till allt de du skriver om..men varför finns det inga normala killar kvar? det verkar som alla bara är ute efter samma sak.. och alla killar går bara på utseende om man har stora bröst eller tränad fast rumpa...och jag mår så dåligt över det att det inte finns några killar kvar som är vettiga :( olycklig.

Svar: Hey! Cheer up. Var inte olycklig. Jag tror att så mycket av dagens värld har blivit så fel, och vi blir produkter av den. Jag kan hålla med dig attt många killar är primitiva och väldigt sexistiska. O jag tror hela vårt samhälle och den patriakala strukturen behöver en förändring, bort från den objektifiering av kvinnor och mer inriktade på känsloliv och tankegångar.  För vi är ju alla tänkande varelser, well de flesta allfall =D och om vi riktar oss in oss mer på det, kommer vi verkligen hitta allt det vi är, allt de vi älskar och allt de vi vill bli och ha.

Vem älskar inte att bara sitta framför en eldbrasa på stranden och bara prata hela natten och kramas o se varann djupt i ögonen? Vad hände med det? Det är ju det vi egentligen vill ha, värme, tillit och trygghet och djup relation. Vi förälskas av känslor och personlighet, och om du hittar en sån kille så ser han mer än din kropp, han ser bortom det och ser att din kropp bara är temporär men att din själ och dina känslor är eviga och äkta.. Och jag tror det är då man hittar sin livspartner och någon man kan känna trygghet och tillit till. Much Love! / - D.
 


 

- Vad tycker du om den ökade sexismen? Det här var för ett bilmärke...asså herregud. Vad händer med världen, asså detta för en bil? Sandra

Svar: Jag har skrivit om detta här. Det tar upp om Britney Spears och vad vår "digitala verklighet" verkligen skapar och hetsar kring detta. Det som är mest tråkigt är att tjejer tävlar mot tjejer...
Tjejer borde enas istället och kämpa med varandra, inte mot varandra.
http://dedeprivat.blogg.se/2014/february/sexism-ideal-och-kropphets.html 
 



- Vilken är den vackraste låten enligt dig när det gäller kärlek?

-

#Howcanyounotbetouched. / - D.
 
 



Heeej Deeee! Vad är de det värsta du varit med om när det gäller relation med någon du älskat?

Svar: Hey! Har ju sagt att jag ska tala öppet om allt så here we go. Det var vid gymnasietiden och strax efter den, och jag har lämnat bakom mig allt det idag och förlåtit det som hänt. Jag var ihop med min dåvarande flickvän, och hon var otroligt svartsjuk. Det var verkligen en destruktiv relation, där hon kontrollerade i princip allt jag gjorde. Hon var helt besatt i mig princip, och jag kände mig som en fågel i en bur. Hon bad mig att säga upp all kontakt med alla mina tjejkompisar, och när jag svara när de ringde, så kunde hon ta telefonen från mig och be dem dra. Så vad hände i relationen? Hon slog mig.

Jag talade aldrig om de här probelemen som hände. Att hon slog mig och slet i mitt hår. Jag skulle gjort det i efterhand. Men hon grät så många gånger och ångra sig att hon slog mig. Det var så destruktivt, och jag var ingen god pojkvän heller för jag tog slut med henne kanske 100 ggr för jag orkade inte med hennes svartsjuka. Men efter varje bråk sa hon sen att hon var så ångerfull och skulle göra upp för det, och så var det back and forth. 
Det är längesen nu. O jag är ändå tacksam för allt idag, för hela den tiden gjorde mig starkare och till den jag var menad att vara. Och jag är även tacksam för henne med, för detta är en tid som är svår för oss alla, den tiden då man bara är ungdomar som verkligen försöker hitta sig själva idagens samhälle. Den processen är oftast den mest svåraste tiden, och jag är tacksam för att hon var med mig i den resan, det gör henne till en jättestark person. Även om vi inte har någon mer kontakt idag, önskar jag henne all lycka. Från djupet av mitt hjärta.

Hela historien står här. Jag har inte tagit upp om allt. Men en dag kommer jag berätta mer.
http://dedeprivat.blogg.se/2009/may/till-dig-som-ville-aga-mitt-hjarta.html
 

 
 
 
Kärlek o relationer - Del 2 
 
 Jag läste igenom hela din blogg och många av mina bästa tjejkompisar har med läst och jag undrar varför väljer du ingen tjej??? det har ju varit tusentals tjejer som är efter dig och lixom är heeeeelt galna o kära i dig. Den här Girlie som du väntar på, vem är hon egentligen? Och är hon ens här för de verkar som du säger nej nej nej till alla tjejer?? o sen tänkte ja me på varför, o till slut slog de mig, att ja kom  på att du måste älska henne så otroligt mycket. Att du bara väntar på henne o inte ens vet vem det är...du litar allt på en dröm och kämpar ensam...FATTA ATT DU ÄR GRYYYM!!!! :) asså de du gör är så unikt o så vackert, blir speechless. Tänk om fler människor kunde göra så här o älska så, men ooh vilket tålamod man måste ha, fast du skrev att du inte hade tålamod utan bara enorm vilja, fast de kanske är samma sak? men kan du inte skriva någon text, var så längesen jag såg text om girlie eller hur de började skriv något?? KOM IHÅG DU ÄR OTROLIG!!! Det du gör är så vackert så de är galet, de är så sjuukt sjukt vackert. Jenny, Madde, Lovisa
 
 
Svar: Tack så hjärtligt tjejer! De värmer så otroligt mycket.
 
Självklart kan jag bjuda på lyrik som jag skrev när jag lämnade allt. Det är nog enkelt att o se metaforen hur jag fastna i alla tankar och de förflutna, och allting handlar om allt i den texten, inte bara en sak utan som en hel sammanfattning av allt...Och sen...poff...jag försvann..och tog mina egna strider ensam...
 
Jag flyr till musiken; när hjärtat har ont...
Skriver ur mig lyriken...tills känslan blir tom...
För jag är tvungen... har ett gift i mina ådror...
Som jag våndas i...det stavas; nostalgi...

Dina läppar, ditt leende...nu finns ingenting kvar...
Det är bara våra diffusa minnesbilder jag har...
Oh jag går igenom o analyserar  - varje moment...
Förvränger; men tänker -  "oh va kunde ha hänt?"

Om vi gjort;  saker annorlunda, om vi fångade nuet...
Förändra ödet - kärlek o sanning - man älskar, man ljuger...
Man såras, till tårar oh man lovar och lovar...
Men...kärlek förvandlar än...till en plågande vålnad?

Skriver om nätterna ... tills jag somnar av smärtan...
Så hur kan du påstå ...att jag aldrig har älskat!?

...Jag har ett öde att fullfölja men ingen förstår...
Allt jag kan säga, är att ja älskar dig...gumman förlåt...
 
Vers 2 finns men den postar jag en annan dag...
 
 
 
 
 
 
- Hej Dede! Hur skulle du beskriva dina 1000 dagar ensam? Kram Jessica
 
Svar: Jag tycker det här klippet träffa exakt på det jag gick igenom. Bruce Wayne var fångad och fängslad, men ville förändra världen. Och hans ständiga sökande på att förändra världen gjorde att han förvandlades till mer än en man. Den här scenen ger en sån otrolig gåshud.
 
Batman pratar med en blind man som ger honom visdomsord. Så att han blir fri igen. Så episk. Utlovas rysningar.
 


Blind Prisoner: You do not fear death. You think this makes you strong. 
It makes you weak.
Bruce Wayne: Why?
Blind Prisoner: How can you move faster than possible, fight longer than possible without the most powerful impulse of the spirit: the fear of death.
Bruce Wayne: I do fear death. I fear dying in here, while my city burns, and there's no one there to save it.
Blind Prisoner: Then make the climb.
Bruce Wayne: How?
Blind Prisoner: As the child did. Without the rope. Then fear will find you again.

Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar den här scenen. Den skapar det absolut bästa ur mig varje gång jag ser den och har betytt oerhört mycket för mig när jag var på min resa över 1000 dagar. De senaste filmerna har haft ett sånt spirituellt djup med och ger nånting verkligen så djupt till själen. Jag känner igen mig i klippet. Amazing! / - D.
 
 
 
 
 
- Vad är det som får dig att kämpa så för kärlek, och att förändra världen? Silva 
 
Svar: Sånt här, så himla söt, man vill bara adoptera henne.
 
Det är en känsla som finns i mitt bröst. Att förändra världen, för alltid. Att förändra allt. Att bekämpa all ondska, och förhindra all sorg, olyckor och tragedier som händer människor. 
 
O jag har undrat varför kraften är så stark. Den blir som starkast när jag är som mest uträknad, när det inte finns några odds. När allt ska vara kört. O all hopp ska vara ute. Det är då som det tänds något i mitt bröst, och gnistrar i ögonen. O då kommer orden alltid ut: "Jag ger aldrig upp...jag ger aldrig upp". Det där oövervinnerliga. 
 
Ett mantra som finns i mig är med: "Jag är den som kan göra det omöjliga, möjligt."
 
Vart den kommer ifrån? Bara gud vet. Men jag tror jag fått mycket från mina föräldrar men allt är så mystiskt, för ingen vet vem de är. 
 
Men jag kan känna sån enorm kärlek för människor, speciellt de sjuka, svaga, och fattiga. Jag sänder alltid positiv energi till dem, och ibland börjar de blänka kring ögonen bara av att tänka på det. Det är då kraften skiner igenom.
 
Det är jag, det är den riktiga jag.
 
 
 
 
 
 
 
- Är det någon skillnad mellan svenska och utländska tjejer tycker du? Patricia
 
 
Svar: Det här är en så intressant fråga! :) Jag har ju träffat tjejer som följer mig från alla olika länder, från alla olika religioner och 99% av alla jag träffat är helt otroligt underbara människor! Och oftast har jag märkt att tjejer som inte är från Sverige har ett mer religiöst eller spirituellt djupt i sig. Västerländska tjejer är lite mer "lagom" fast när man pratar med dem enskilt är de lite djupare, men jag tror att utländska tjejer har det med sig från barnsben eftersom de har en annan kulturell kontext. En del av dessa utländska tjejer förlorar dock en del av sig själva och blir lite mer "stereotypa" när de präglats av västvärlden. Följer Kim Kardishan på instagram, köper gucci-väskor, och blir materialistiska robotar. Men jag tycker det är så otroligt viktigt - att alla människor ska få leva som de vill, i frihet. Och få göra vad de vill!  =D  
 
 
 
Jag har mött en del utländska tjejer som har "religionen" utåt sett men sen lever de på ett helt annan sätt. En av de tjejerna heter "F". Och sen känner jag en utländsk tjej som heter "P" och jag blir nästan generad av att säga hur hon betett sig mot mig så jag tänker bara lämna det där. Jag vet dock att hon läser detta nu, och jag önskar att du bara inte var så arg hela tiden på att jag behövde gå min egen väg. 
 
Det jag märkt mest, att de tjejer som beundrat och älskat dig mest och som skriver världens vackraste längsta och finaste brev, är de som kan flippa ur och vända 360 grader när de inte får som de vill...Det tycker jag är så sjukt dåligt och sorgligt.
 
Men samma sak hittar jag när ser svenska tjejer, en som heter "E" som har ett sånt fint hjärta, men helt förlorad till västvärlden. Och många västerländska tjejer har ett "fint hjärta" och är gulliga. Men de sträcker sig bara dit, tyvärr. Många tjejer är också inte "där än" och är lika programmerade av västvärlden, om inte ännu värre, veckorevyns svar , tv och media avgör hur och vad man ser på kärlek, och där västerländska tjejer fötts upp och präglats av det hela sitt liv.
 
Det är därför det inte spelar någon roll, vilken nationalitet, religion, hudfärg, någon kvinna har. Det som avgör allt är vem hon verkligen är inombords. Och jag önskar verkligen någon som överträffar allt de jordiska...en riktig dröm...Jag tror egentligen det är de vi alla önskar och söker innerst inne. Men vi förlorar oss själva nånstans på vägen.
 
Så hur ska man göra? Man måste se igenom sin stereotyp - sin programmering. Och bli det hjärtat önskar att bli - och innerst inne - så tror jag det är att man vill vara lycklig, och se andra människor lyckliga. Att skapa lycka för alla andra och sig själv. Men istället har så många förlorat sig själva i denna helt galna stereotypa värld.
 
Vi måste tillbaka till det vi är, och den förändringen börjar inombords. 
 
Vad är egentligen kärlek? Jag tror det är den största frågan man måste ställa sig själv.
 
Så vad är kärlek för dig?
 
/ - D.
 
 

 
 
 
 - 3 nya läsarfrågor om Girlie.
 
 
1. Jag förstår inte hur en kille som du kan existera, det känns som du är den enda normala killen som finns kvar på jorden, så sjuukt vacker är du (har sett dig i en fotbollsmatch och du borde bli offentlig men nog om de, kan du svara ääärligt bara, hur många tjejer har du valt bort för att du älskar Girlie? Jag kan nästan känna hur lycklig du kommer göra henne <3 :) Jag kanske till och med är hon? ;) Kraaam Hanna
 
D-Svar: Tack så mycket! =D När såg du mig? Jag har valt bort cirka 50 tjejer de senaste 7 åren, och försökt soulsearcha mig själv om vad som är kärlek för mig, och bara förvandlas till allt det Girlie önskar av mig.
 
 
2. Har du varit nära någongång att ändå jaa du vet..hahah, haft sex med någon trots att du älskar Girlie? Frida
 
D-svar: Nej det har aldrig varit nära, men det har funnits tillfällen då jag blivit "testad" och jag skulle aldrig välja bort något temporärt för något jag vet är bortom allt de jordiska...Den kärlek vi verkligen önskar, är den vi själva förvandlas till.
 
 
3. Hur känns det nu i efterhand allt det som hände med att du gick från din dåvarande flickvän, och inte valde någon annan tjej heller som verkligen älskade dig? Snälla, svara på detta Dede!!!! DU MÅSTE SVARA DEDE!!!! xoxo amanda
 
D-svar: Det viktigaste, tuffaste, bästaste och mest otroligaste vackraste beslut jag tagit. :) Att välja bort allt de steroetypa, vardagliga, ekonomiska tjejerna och välja att vandra ensam för att hitta det man söker . Att man märker "Det finns nånting mer i min själ, och jag måste upptäcka det" så är det verkligen det vackraste man kan göra. Det finns inget mer att berätta. Om folk inte kan acceptera eller ta ett gott farväl, har det inget med dig att göra utan den världen som inte kan se eller förstå dig, och det är därför det är svårt att älska någon eller fångas av någon i den världen. Men ett av det vackraste sakerna man kan göra, är att släppa taget, och bara fortsätta utvecklas till den man är menad att bli :) Jag kom hit för att förändra världen och skapa något obeskrivligt, och ingen kan nånsin stoppa den kraften. Ingen vet vad D är :) /  - D.
 
Postat av: hanna

heej dede vad tycker du om otrohet? vart går gränsen för de?

2015-07-26 @ 21:17:27
Postat av: hanna

<3.

2015-07-26 @ 21:17:48
Postat av: Anonym

snart dags o svara om sara o nath?

2015-07-30 @ 19:06:06
Postat av: Anonym

halloo svara!

2015-07-30 @ 19:06:37
Postat av: Anonym

SVARA DEDE!!!!!!!!!!!!!!

2015-07-30 @ 22:32:57
Postat av: jenny

<3<3

2015-07-30 @ 22:34:51
Postat av: sandra

Tack för att du finns! <3

2015-07-31 @ 08:43:42
URL: http://sandrawww.blogg.se
Postat av: Shpresa

Du är bäst Dede!

2015-08-01 @ 08:56:01
Postat av: Anonym

varför är killar så jobbiga o dumma jämt?

2015-08-01 @ 10:42:03
Postat av: Anonym

varför tänker killar på sex jämt???

2015-08-01 @ 10:42:17
Postat av: Anonym

nath var ju ganska snyyygg ändå..

2015-08-01 @ 10:42:30
Postat av: Anonym

vem är sara?

2015-08-01 @ 10:43:12
Postat av: Anonym

OMG..hahah naath..

2015-08-01 @ 10:43:31
Postat av: Amanda

Hur länge är ditt längsta förhållande?

2015-08-01 @ 20:09:24
Postat av: Amanda

o varför just 1000 dagar ensam? vore kul o höra varför du gjorde det just så länge? hade du inte sex med någon då eller ja fattar inte, förlåt om de är en dum fråga

2015-08-01 @ 20:09:59
Postat av: Anonym

NATHH ÄR SNYGG!!!!!!!

2015-08-01 @ 20:10:12
Postat av: Anonym

har du inte haft sex på 1000 dagar??

2015-08-02 @ 11:24:04
Postat av: Madde

Dede varför dissade du alla?? vet att du svarade men jag tycker ändå man ska ge vissa en chans innan man bara går ifrån dem och du kanske inte såg den riktiga personen i det och man kanske ska ge det en chans ändå!!??

Asså man måste ju inte döma någon direkt men du kanske ska vänta lite och se om hon är den rätta!!!???

Eller hur!!?? håller ingen me mig??

2015-08-02 @ 11:25:27
Postat av: otrohet

Va ska man göra om man vet att ens kille är otrogen? Eller att man tror att han är de? prata?

2015-08-02 @ 20:50:17
Postat av: otrohet

behöver hjälp snarast mår dååligt och vet inte vad som händer, har gått igenom hans mobil bla...

2015-08-02 @ 20:52:01
Postat av: men joooooooooooooooo

tycker du skulle satsat på Nath, Dede!! Hon är SNYGG.

2015-08-04 @ 20:25:09
Postat av: Anonym

är de någon som kan förklara varför killar bara tänker på mat sex och öl? och ingenting annat i princip? för de är ganska komiskt att det är så med killar.

2015-08-04 @ 20:25:48
Postat av: Nina

Sorgligt de som hänt! Men stort att du med gått vidare förlåt och släppt taget och önskar henne lycka. Visar att du är en väldigt fin människa!

2015-08-12 @ 10:25:41

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: