Ett öppet brev till dig som läser.


Fuck den här egoistiska robotiska världen.
Let's get free!
Btw, fuck you Paris Hilton ;D






Heyyooo! =D

Först av allt. Tack för allt stöd och alla mejl och alla kommentarer. Du är verkligen jättesöt :)
Det går till alla som läser.

Det som är meningen med bloggen är att få folk att se sanningen om hela världen och bortom den.
Att se igenom alla maktelitens lögner, och hur de styrt och manipulerats oss till 9-5 slavar.

För är du fri? Är det här riktig frihet, det livet du lever nu? Ditt liv är schemalagt tills den dagen du dör.
Skola, jobb, 9-5-svensson, pensioneras och sen dö. Kul liv? Frihet? Hell no.


Min största gåva är att jag förstod världen och minns mina tidigare liv och den dagen jag dog och hur jag kom till  en annan plats och återföddes igen. Jag har även haft drömmar om framtiden, och känner igen ansikten som även följer min blogg.

Jag vågade aldrig säga det till någon. För jag är ju en stereotyp robot, lagkapten i mitt fotbollslag, och som alla andra som sätter på smilet och säger "allt är bra".
Hjärna av jantelag. Vinka och låtsas som världen är ett paradis. 26 000 barn svälter ihjäl varje dag.

"Ja, men nu ska vi kolla på let's dance Daniel och äta mat?"- Men folk svälter ju ihjäl p.g.a. våran passivitet?
Borde vi inte gå ut på gatorna och revolutionera världen redan idag? Folk dör ju för fan just nu!
Den här sekunden jag skriver detta. För att vi västerlänningar inte gör nånting utan går som robotiska produkter i vår kapitalistiska egocentriska sjuka värld.

Att berätta mitt hjärtas röst har tagit tid, och samtidigt vill jag visa att det här är äkta genom att tacka nej till allt.

Jag vill inte ha kändiskap, jag vill inte ha en enda krona för det här jag gör, jag vill bara ha en sak av dig.
Det är din aktion, din handling och att du verkligen följer ditt hjärta.

Det finns så mycket om mig som ni inte vet, så mycket jag förstår. Så mycket jag måste hålla tyst om i den robotiska värld vi lever i.

Men jag har börjat avslöjat sanningen, om hur alla sjukdomar kan botas, intelligent liv, att vi lever i en tredimensionell lögn, och att vi styrs av maktgiriga idioter som håller oss borta från sanningen och styr världen genom krig och makt.

Det kommer en blogg om detta snart, exakt hur världen styrs och allt du behöver veta.

Du måste förstå att du är så vacker? Du är menad att lysa.
Förstår du inte det? Om du visste hur fri och vacker du kan vara?

Du skulle fälla tårar som aldrig skulle sluta rinna...


Du har hela tiden vetat i hjärtat att nått är sjukt med världen.

Känn det här i hjärtat och de som följer denna blogg kommer vara med på världens äventyr =D
Det kan jag lova, bortom allt förnuft! =D

Robotarna kommer dock vika av, för de förstår inte de här orden.
De vill leva i sin materialistiska värld. "Ge mig skönhet, pengar, allt"
Typ som Kissie, men sanningen är att de ruttnar från insidan och kommer veta vad karma är.
Det kommer alla göra som verkligen blundar för det här.
Deras blogg är ointressant för alla vet vad som står där nästa dag, därför följer jag inte dem.

Så alla som känner "Dede förändra min värld för alltid" =D

Det finns en nyckel i alla mina bloggar. Den som läser förstår.

Ingen kommer kunna stoppa det här till slut.

Robotiska egocentriska produkter eller känna riktig frihet?

Jag lovade mig en sak o det var att förändra denna kalla värld.

Jag vill inte ha nånting, jag vill bara att ni som läser förändrar världen för alltid.

Från hjärtat...

Kärlek
Truly Yours
/ -  D.Dede

Postat av: Sanna

Håller med dig D.Dede!!<3

2009-06-02 @ 12:34:48
Postat av: dolly

Du skriver så jäkla rätt, alla borde läsa det du skriver.



D mot robotarna!! och hans crew!<3

2009-06-02 @ 12:36:55
URL: http://dollbabixox.bilddagboken.se
Postat av: Jenny

:)<3

2009-06-02 @ 13:06:49
Postat av: Clara

Ingen gör det mer magiskare, finare, vackrare än du. Du har något utanför dina världs gränser. Finns bara en D! Du är sååååååå otrolig :)

2009-06-02 @ 15:08:46
URL: http://lightworkers.org
Postat av: Katta

Sjukt vackert :) hur lyckas du med sånt här? vad inspireras du av inom musiken? det är ju så overkligt för jag aldrig sett nått liknande.

2009-06-02 @ 15:10:26
Postat av: Anonym

<3.

2009-06-02 @ 15:10:42
Postat av: Mariell

Så fantastiskt vackert du skriver, och tack själv!



Blir så inspirerad när jag läser dina texter. Tycker det är jätteroligt att ha hittat någon mer som skriver om livet och inte bara skriver om mode, bantning och vad de pysslar med under dagarna. Tack för att du skriver så bra.



Ta hand om dig

2009-06-02 @ 16:49:55
URL: http://reasontobe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vet inte vad jag ska sriva. Allt du skiver träffar mig rakt i hjärtat känns det som. Helt underbart.

2009-06-03 @ 15:48:04
Postat av: D.Dede

Tack alla :)



Johanna har du nån blogg?



Kärlek

/ - D.Dede

2009-06-03 @ 17:07:42
URL: http://dedeprivat.blogg.se/
Postat av: Cer

This is so sweet and intelligent - interesting combo. I like it a lot :))

2009-06-08 @ 04:31:17
URL: http://ceralia.blogg.se/

Hey! Jag försöker svara alla mina otroligt fina läsare men pga tidsbrist hinner jag inte alltid svara. Det går även fint maila mig, om vad som helst till, [email protected] - där svarar jag nästan alla läsare så fort jag hinner. All energi och lycka till dig! Bless you so much! Lots of Love, Truly Yours, D.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: